Se afișează postările cu eticheta PRIMIM DE LA CITITORI. Afișați toate postările
Se afișează postările cu eticheta PRIMIM DE LA CITITORI. Afișați toate postările

sâmbătă, 28 mai 2011

MARE PROBLEMA!!!

In principiu, in afara faptului ca ma ocup (sau ar trebui sa ma ocup) de tot ceea ce inseamna vintage si second hand in Romania blablabla, din cand in cand mai si denunt anumite fapte, in special cu scopul de a media conflictul intre cele doua parti implicate.
De data aceasta nu am ce media, ba mai mult - as zice ca nici macar nu mai am ce comenta. Recunosc insa ca am ramas cu gura cascata la urmatorul mail primit:

"fute-ar nemtii  catea lesinata pana ti se umfla pizda si iti ies ochii din orbite si nici macar atunci  sa nu scapi..sa se aleaga praful de tine..vaca ce esti. "


Ar trebui postat acest 'monolog" pentru ca persoana in cauza,cu siguranta are probleme grave de comunicare.
 Email trimis,dupa ce aceasta persoana ,a spus ca poseta   s.h. cu 15+ 5 lei taxe. lei,nu-i place ca este intepata cu ac,iar eu i-am spus ca-i trimit banii luni,fara discutie.Asa se vorbeste in secoul XI,de catre aceasta fata care detine un blog, "desanziene   etc....." .Pot trimite emailurile mele,(ca eu am o varsta,poate dubla decat a ei ),deci eu am vrut sa-i trimit banii luni,fara probleme.Acesta este raspunsul ei.  Sunt oripilata !!!!!Nu-mi revin !!!!!     Detin blogul.   www.happyshopformy.blogspot.com   ,poseta neagra crossover este pe blog."

"Mai multe detalii despre aceasta individa: NEDELCU LAURA ,Ploiesti,detine blog ! ,email " desanziene@yahoo.com" al carei vocabular vulgar, murdar si indecent,nu poate fi redat sub nici o forma aici,deoarece nici "calculatorul ": nu suporta asemenea trivialitati,injurii si blesteme !!!! Nu exista comunicare sub nici o forma cu aceasta persoana !!!"

vineri, 18 februarie 2011

INCA UNUL

PRIMIT DE LA O CITITOARE:
"MII DE SCUZE CA VA DERANJEZ...DAR FAC PUBLIC PROSTIA MEA DE A COMANDA UN RAHAT DE RUJ (SCZ. EXPRESIA) DE PE URMATORUL BLOG http://alesia-boutique.blogspot.com/ MA ROAGA RESPECTIVA SA MERG LA POSTA SA RIDIC COLETUL CA SUMA ESTE CAM MICA SI NU VREA SA AIBA PROBLEME SA NU CUMVA DOAMNE FERESTE SA UIT SAU CINE STIE CE....MERG RIDIC COLETUL SI CE GASESC IN EL O PANARAMA DE RUJ SI UN CREION DEPLORABILE...AM ZIS HAI POATE SABINA DRAGOMIR (bee.zumzum@yahoo.com) A INVERSAT COLETELE S-A FACUT O GRESEALA TOTI GRESIM, TIRIMT MAIL NIMIC NICI UN RASPUNS NICI IN ZIUA DE AZI ....NU CONTAU BANI CI GESTUL RUSINE SA-I FIE ...RUGAMINTEA MEA ESTE POSTATI PE BLOGURILE VOSTRE  NUMELE SI BLOGUL RESPECTIVEIhttp://alesia-boutique.blogspot.com/  SA NU SE MAI INTAMPLE ..SI SA INCERCAM SA EXCLUDEM ASA PERSOANE(TEPARELE) DIN LUMEA BLOGURILOR .MULTUMESC PT TIMPUL ACORDAT O ZI FRUMOASA! "

miercuri, 16 februarie 2011

VESNICELE BLOGURI, VESNICELE PROBLEME

AM PRIMIT DE LA O CITITOARE URMATORUL MESAJ:

"Va scriu pentru ca am vazut ca pe blogul Vintage police mai scrieti si despre produsele postate pe asa-zise bloguri de vintage. Problema mea nu este exact aceeasi insa as dori s-o fac cunoscuta si altfel nu stiu cum.
Acum mai bine de doua luni am facut o comanda pe blogul Cufarul cu lucrusoare http://cufarulculucrusoare.blogspot.com/. Mai comandasem de aici de doua ori si, desi proprietara era cam neplacuta in mailuri, totul a fost in ordine. M-a rugat sa ii pun banii pe card pentru ca isi schimba buletinul si nu poate ridica rambursul pentru cateva saptamani. Pentru ca mai comandasem, am acceptat. Dupa ce am pus banii, mi-a zis ca a trimis coletul. Am asteptat vreo saptamana am intrebat la posta, nimic. Ii dau mail imi spune ca se va duce si ea la posta sa intrebe ce s-a intamplat. Asta a fost ultimul  lucru pe care l-am auzit de la ea. Pana acum veo doua zile nu era nici o miscare pe blogul ei. Acum vad ca a repostat o pereche de incaltari si a sterg toate comentariile clientelor carora li s-au luat banii.
Vreau sa stie si altii ce a facut fata asta, sa nu cada in capcana ei. Suntem cel putin trei fete pacalite de ea si se pare ca vrea sa continue.
Va rog doar sa publicati un avertisment despre acest blog, ca cele care va citesc sa nu pateasca ce-am patit eu si celelalte fete".

luni, 7 februarie 2011

CUM SA FII LUAT DE FRAIER

CUM SA FII LUAT DE FRAIER



Am primit pe mail urmatoarea scrisoare:
"Buna ziua !

Va scriu acest mail in calitate de proprietara a blogului http://peek-a-view.blogspot.com, si as dori sa fac publica o inselatorie.

Pe data de 10 martie 2010 am contactat-o pe Magulescu Ioana, in legatura cu intermedierea unei comenzi de pe site-ul boohoo. Am atasat mail-urile din acea data. Initial mi-a cerut un acont, pe care nu am fost de acord sa il platesc. Ulterior mi-a spus ca va face oricum comanda si ii voi plati ramburs toata suma.

Pe 17 martie mi-a spus ca a ajuns comanda, sa ii las datele mele, si mi-a comunicat si suma totala pe care o aveam de platit, in jur de 127 de lei. In fine, coletul a ajuns la mine in data de 24 martie, de pe numele Vlaicu Cristian Florin, cu total ramburs de 128 de lei. Luni, 26 martie am fost la posta sa ridic coletul, am platit suma de 128 de lei, si surpriza:

In loc de cele doua perechi de blugi pe care trebuia sa le primesc, in colet am gasit doua carpe mizerabile si rupte, o camasa si o pereche de colanti rupti. Am atasat si pozele, facute chiar dupa ce am deschis coletul. Poza cu datele mele personale te rog sa nu o afisezi, am trimis-o doar ca dovada. De asemenea am pastrat si factura de la posta, eventual pot sa o posez si sa o trimit. Se vede clar numele lui Vlaicu Florin, suma platita de mine si data.

MAGULESCU IOANA , adresa de mail: glamour_fashion_shop@yahoo.com. Ea este din Ramnicu Valcea.

A avut blogul Fashion My Passion http://fashionipassion.blogspot.com , (pe care l-a sters acum, mare surpriza) - unde se ocupa cica cu intermedierea comenzilor de pe boohoo.

Probabil pentru a nu fi trasa in mod direct la raspundere, a trimis coletul de pe numele si adresa celui care am inteles ca este de fapt prietenul ei, si anume VLAICU CRISTIAN FLORIN, din Dragasani, jud Valcea.

Ulterior hoata Magulescu Ioana a mai raspuns la un singur mail, in care imi cerea sa ii trimit poze cu ce am primit in colet si imi spunea ca sigur a fost o greseala. I-am raspuns ca nu ii trimit nici o poza pana nu imi spune de pe ce nume a trimis ea coletul. Binenteles ca nu a mai raspuns la nici un mail si apoi si-a sters si blogul.

Am atasat si doua fisiere cu printscreen-urile mail-urilor care le mai aveam. Din pacate multe le-am sters pe parcurs, greseala mea, dar nu mi-am inchipuit ca s-ar putea intampla asa ceva. Am uitat in ce tara traiesc."

Proprietarei Peek-a-View i-am raspuns pe mail, iar voua va spun aici sa va bagati mintile-n cap pana nu e prea tarziu. Nu de alta, dar pana si mie (care, slava Domnului!) sunt destul de ferita de evenimente de genul acesta, mi s-a intamplat ceva similar, insa oarecum pe dos. Pe dos in sensul ca exista vanzatori care isi bat joc de clienti la fel cum exista clienti care isi bat joc de vanzatori. Poate ar trebui sa deschid un site cu haine de inchiriat pentru o noapte.... Probabil ca ar avea succes.
Sau mai degraba "succese"...

NEMULTUMIRI LA ULTIMUL TARG VINTAGE ORGANIZAT LA SCENA

luni, 1 februarie 2010

NEMULTUMIRI LA ULTIMUL TARG VINTAGE ORGANIZAT LA SCENA

Am primit pe mail urmatorul articol, cu rugamintea de a-l posta aici. Nu pot face niciun comentariu din moment ce nu am fost la targ nici in calitate de participant, nici de vizitator. Insa am ramas de-a dreptl perplexa, sincer. Si nu mi se intampla prea des. Asa ca astept opiniile tuturor celor care au fost acolo, inclusiv ale organizatoarelor. Singurul lucru pe care-l pot spune e cam am participat la La Scena la targurile organizate de The cloethes Next Door, spatiul e foarte potrivit pentru asa ceva. Iar la targurile organizate de Oana de la Haine Vintage am participat, ultima oara in foaierul Teatrului Mic,a fost ok. Observ ca acest text apare si pe AUTENTIC BLOG, insa nu mi-a fost semnalat link-ul initial.

Nemultumiri la ultimul targ vintage organizat La Scena

NU am participat la acest targ. Motivele sunt multe. De fapt anticipasem ca vor fi si alti oameni nemultumiti, asa cum as fi devenit si eu daca m-as fi aventurat sa ma duc la targ. Iata primul om care a intampinat probleme si scrisoarea sa deschisa:

"În atenţia tuturor organizatorilor de târguri vintage şi hand-made…în atenţia artiştilor hand-made….în atenţia tuturor: CE ÎNSEAMNĂ A FI ORGANIZATOR?
Ieri 31 ian 2010 a avut loc târg vintage şi hand-made La Scena…dupa cum probabil aţi vazut postat pe facebook. Pâna acum La Scena nu a perceput taxă de participare- pe această cale ar trebui să-i mulţumim noi, artiştii hand-made, patronului Dan Hornoiu, pentru că este prima locaţie care a luat această hotărâre. Să nu uităm că în principiu este vorba de a promova şi a forma adevăratul cult hand-made în România, de a lansa tinerii artişti creatori de lucru manual, nu de a ‘lua cu japca’ bani de la ei, pentru câteva ore de târg şi, peste toate şi în nişte condiţii de neimaginat CREATE CHIAR DE ORGANIZATOR+ o nesimţire crasă din partea aceloraşi. Nu este vorba de locaţie!!! Nici o locaţie nu este nepotrivită!!! Important este organizatorul respectivului eveniment!!! De la 1 ian 2010, frâiele acestui târg au fost luate de o oarecare Oana şi o oarecare Ana-Maria care, pentru o totală dezorganizare, au avut tupeul să perceapă taxă de 50 lei. Eu mi-am confirmat participarea la acest târg, deşi mi s-a părut ciudat că singurul loc care se dorea a fi un promotor real al artiştilor a intrat în rândul celorlalte locaţii. Menţionez că această afirmaţie nu este făcută cu scopul de a denigra celelalte locaţii unde se desfăşoară astfel de târguri. Nu asta este intenţia! Da, percepi taxă dacă există o organizare corespunzatoare şi condiţii optime pentru expunere. Cu siguranţă nu am dat vina pe patron, ci mai degrabă pe cine ‘luase frâiele’ acestei organizări, Oana si Ana-Maria- asta pentru că de-a lungul timpului le observasem atitudinea (mai ales celei din urmă) în ceea ce priveşte brandul hand-made. Ca să nu mai spunem că cine comercializează exclusiv haine vintage nu se poate numi artist, creator a ceva.
Revenind: după cum am spus, eu mi-am confirmat participarea la acest targ. Fiind din alt oras, Ploieşti, îmi este un pic mai greu să ajung în Bucureşti, dat fiind traficul. Nu aveam cum să fiu în faţa clubului la ora 9 de dimineaţă, târgul începând la 11. Am ajuns undeva pe la 11:20, ştiind că oricum eu am hăinutze puţine, şi că în 10 min mi le pot aranja. În afara faptului că în momentul în care am ajuns eu, artiştii încă îşi mai aranjau standurile. Deci, o prima întrebare, de ce să-i chemi atât de devreme şi să-i ţii pe afară aproximativ o oră aşa cum auzisem ulterior? Probabil pentru că organizatorul trebuia mai întâi să ocupe tot holul din faţă expunându-şi tone de articole, ca să fie sigur ca nu-l ocupă altul.
În momentul în care am ajuns, m-a căutat pe listă, pe tabelul făcut în care era inclus locul fiecăruia. M-a găsit, am intrat în camera cu pricina unde urma să-mi expun articolele, si, ce să vezi, era ocupat!!!! Oare de ce? Întârzii cu 20 de min, şi mi se ocupă locul???? Am menţionat că dacă nu aş fi venit, aş fi anunţat. Bun, am zis, am lăsat-o aşa ca să văd unde anume mă duce pentru expunere. Alt loc nu mai era decât în salonul restaurantului, lângă mese. Halal organizare!!! Am lăsat-o asa iar, ca să văd dacă unui organizator îi pasă în mod real de artişti, sau nu-l interesează decât să-i ia taxa pe care s-o bage el la buzunar. La sfârşitul zilei, hainele mele erau numai bune de dat la gunoi, pentru că erau pline de fum şi miros de mâncare. În tot acest timp, oganizatoarea venea să-mi tot pretindă banii de taxă. Normal că am refuzat să-i dau, pentru că nu aveam condiţii decente de a-mi expune, şi nici un fel de facilitate. Şi peste toate astea, tot ele- organizatoarele- m-au ameninţat, spunându-mi că de aici încolo am încetat colaborarea. Care colaborare???? Iată ce înseamnă să fii orb după bani, să te pretinzi mare artist, să nu ai pic de responsabilitate faţă de oamenii care participă la eveniment. Pentru tot ce s-a întamplat acolo, eu aş putea să le dau în judecată pe cele două aşa- numite organizatoare, cerând eu banii pe toate hainele pe care le-am dat ulterior la gunoi. Ca să nu mai spunem ce alte riscuri existau în plus: să mi se verse mâncare pe articole, să se ardă de la ţigări etc.
Eu atât mai am de zis, mai întâi pentru organizatori: gândiţi-vă de 2 ori înainte de a organiza orice eveniment! Există anumite facilităţi pentru a pretinde taxă (oferirea unui loc propice- spaţiu suficient pentru fiecare expozant în funcţie de ce expune, a unui pahar cu apă, a unei gustări, publicitate suficientă evenimentului). Este o responsabilitate imensă!!! Dacă nu sunteţi în stare, lăsaţi-o baltă!!! Riscaţi să ajungeţi la judecată!!! Iar pentru artişti/ participanţi: recunoaşteţi-vă drepturile, nu staţi cu mâinile în sân!!!! Dacă consideraţi că sunteţi nedreptăţiţi, dacă vă daţi seama că sunteţi jecmăniţi de bani, iar condiţiile de participare lasă de dorit, luaţi atitudine!!! Fără participanţi nu ar exista organizatori!!!Uite aşa se formează clişee prost înţelese, situaţii anormale care par normale, uite aşa se face educaţia….Oare când ne vom modifica percepţia asupra rolului de a fi responsabil pentru o comunitate de oameni? Înainte de orice sunt importante obligaţiile şi nu privilegiile unei astfel de funcţii."

Ana Nedelcu.

DIN NOU DESPRE PROBLEME NU FOARTE VECHI

DIN NOU DESPRE PROBLEME NU FOARTE VECHI

Am primit pe mail urmatoarea:
"Buna ziua

Numele meu este Alexandra si va urmaresc de ceva vreme atat sit-ul cu haine, cat si blogul.
Am credinta ca dvs, alaturi de alti impatimiti de vintage, incercati sa imprimati o ordine si o oarecare seriozitate printre proprietarii de astfel de sit-uri (ma refer la cei care vand haine vintage, vechi etc.)
De aceea va intreb, fara sa fiu malitioasa, ce imi puteti spune de un sit ca Vintage Heaven pe care l-am gasit in lista dvs.
Eu una am intrat intamplator si, dupa cateva vizualizari, am constatat ca acolo se vand niste falsuri la sume astronomice iar cumparatorul nu este avertizat.
Daca la rochii nu ma pot pronunta (avand in vedere ca nu se vad bine), va pot spune ca am avut curiozitatea sa caut cateva firme si am comparat pantofii....Eu cred ca sunt falsuri. Poate ca sunt niste falsuri reusite (desi nu corespund nici ca imprimeu, croiala....cu cele gasite pe sit-urile oficiale), raman niste falsuri vandute la peste 600 lei bucata.
As fi curioasa sa stiu ce parere aveti si, in primul rand, ce cauta un astfel de blog in lista dvs?
O zi buna
Alexandra C."
1. Listele cu bloguri si site-uri romanesti de profil (vintage, second hand, hand made etc.), atat cele pe de VITAGE POLICE cat si cele de pe VINTAGE WARDROBE, au un rol pur ilustrativ si nu reflecta in niciun mod nici parerea mea obiectiva despre aceste site-uri si bloguri, nici  preferintele personale. De altfel listele sunt incomplete, am ramas cam cu doua luni in urma...
Mi s-a mai pus aceasta intrebare - insa daca ar fi sa incep sa elimin pe baza celor doua criterii, lista ar deveni extrem de scurta. Iar daca ar fi sa fiu chiar drastica, blogroll-ul ar contine exact doua site-uri. Exista in lista si bloguri ale caror proprietare m-au injurat (si continua sa o faca ca "anonimi") ca la usa cortului. Cred totusi ca o astfel de lista - mai ales atunci cand va fi completa - se poate dovedi utila.
2. In ceea ce priveste problema VINTAGE HEAVEN acest subiecta  fost deja discutat AICI. Absolut toate articolele de marca de pe acest blog sunt falsuri - de calitate,via China.  Nu discut preturile, nu este problema mea - cu os ingura precizare: nici la origine nu sunt niste falsuri ieftine, in sensul ca la primul vanzator care se aprovizioneaza de la furnizor preturile oscileaza intre 70 - 130 $.
Nu sunt de acord cu niciun fel de falsuri, personal nu le pot suporta (indiferent cat de mult se aporpie sa nu de original) insa presupun ca daca exista oferta, exista si cerere.

COMANDA NEONORATA

luni, 7 septembrie 2009

COMANDA NEONORATA

Tot pe mail am mai primit urmatoarea problema, legata de blogul MADEMOISELLE VINTAGE:
"Sunt si eu un omuletz care a vrut o gentuta office like, Mark Chantal like, nimic special, pentru a-mi cara hartiile de care ma folosesc la serviciu : am gasit una pe un blog foarte frumos, cu poze bine facute, care parea de mare incredere, pe numele sau : http://mademoiselle-vintage.blogspot.com
Pe 8 august am trimis un email prin care solicitam o reducere(pe care am obtinut-o imediat) si m-am bucurat foarte mult asteptand gentuta imitatie croco care imi parea mie deosebita.
Nu numai ca n-am primit nicio gentuta, dar nici macar o explicatie, acolo( in afara de asigurarea ca imi va fi trimisa dupa ce se intoarce de la curatatorie(?).
Pana la urma am renuntat ( ce altceva sa fac?)sa mai trimit emailuri si am cautat pe alte bloguri....
Ma intreb daca produsele care apar in fotografii exista cu adevarat( apropo gentuta de mai sus a disparut cu desavarsire)
Cu speranta ca nu se va mai intampla si altora,
Rodica Sima,Braila"
Mi-au fost trimise si mailurile privind aceasta problema:
Flag this message

Re: gentuta Marc Chantal

Saturday, August 1, 2009 2:49 AM

From:

"Rodica Sima"

Add sender to Contacts

To:

"Mademoiselle Vintage"
Multumesc mult !

Rodica Sima



--- On Sat, 8/1/09, Mademoiselle Vintage wrote:


From: Mademoiselle Vintage
Subject: Re: gentuta Marc Chantal
To: "Rodica Sima"
Date: Saturday, August 1, 2009, 2:39 AM

Buna ziua

Da,este posibil sa o primiti la 35 lei

Astept adresa dvs pentru confirmare

Petre Ligia


From: Rodica Sima
To: mademoiselle.vintage@yahoo.com
Sent: Saturday, August 1, 2009 12:36:03 PM
Subject: gentuta Marc Chantal
Buna ziua,

As putea obtine o reducere la aceasta gentuta ? Pot plati pentru ea 35 lei, este posibil ?

Va multumesc,

Rodica Sima






-----Inline Attachment Follows-----


 

 Flag this message

Re: posetuta gen Mark Chantal

Monday, August 17, 2009 6:56 AM

From:

"Rodica Sima"

Add sender to Contacts

To:

"Mademoiselle Vintage"
Nu am primit inca nimic de la Dvs, mai este valabila comanda ?

--- On Mon, 8/10/09, Mademoiselle Vintage wrote:


From: Mademoiselle Vintage
Subject: Re: posetuta gen Mark Chantal
To: "Rodica Sima"
Date: Monday, August 10, 2009, 2:41 AM

Buna ziua

Nu inca,miercuri vom face urmatoarea expeditie.

Am dus-o la curatatorie

Petre Ligia


From: Rodica Sima
To: mademoiselle.vintage@yahoo.com
Sent: Monday, August 10, 2009 12:31:34 PM
Subject: posetuta gen Mark Chantal
Buna ziua

Nu am primit inca posetuta de la dvs, ati expediat-o?



 

 Flag this message

Re: posetuta gen Mark Chantal

Friday, August 21, 2009 9:55 AM

From:

"Rodica Sima"

Add sender to Contacts

To:

mademoiselle.vintage@yahoo.com
Cred ca deja am inceput sa va enervez, dar insist sa-mi raspundeti la email, dati-mi macar o explicatie in legatura cu poseta comandata : nu s-a mai intors de la "curatatorie", va pare rau ca ati acceptat sa mi-o vindeti cu 35 lei ?

Si mai ales, unde a disparut de fapt, caci nu mai este de gasit niciunde pe blogul Dvs.

A existat vreodata?

Toate cele bune,

Rodica Sima

--- On Tue, 8/18/09, Rodica Sima wrote:


From: Rodica Sima
Subject: Re: posetuta gen Mark Chantal
To: mademoiselle.vintage@yahoo.com
Date: Tuesday, August 18, 2009, 11:52 AM
Revin, poate ca macar o sa-mi raspundeti : ce se intampla ? Este posibil sa astept 10 zile sa-mi onorati comanda? Va-ti razgandit cumva? Va rog sa-mi spuneti pentru ca deja m-am saturat sa ma duc la posta in fiecare zi..........

--- On Mon, 8/17/09, Rodica Sima wrote:


From: Rodica Sima
Subject: Re: posetuta gen Mark Chantal
To: "Mademoiselle Vintage"
Date: Monday, August 17, 2009, 6:56 AM
Nu am primit inca nimic de la Dvs, mai este valabila comanda

--- On Mon, 8/10/09, Mademoiselle Vintage wrote:


From: Mademoiselle Vintage
Subject: Re: posetuta gen Mark Chantal
To: "Rodica Sima"
Date: Monday, August 10, 2009, 2:41 AM

Buna ziua

Nu inca,miercuri vom face urmatoarea expeditie.

Am dus-o la curatatorie

Petre Ligia


From: Rodica Sima
To: mademoiselle.vintage@yahoo.com
Sent: Monday, August 10, 2009 12:31:34 PM
Subject: posetuta gen Mark Chantal
Buna ziua

Nu am primit inca posetuta de la dvs, ati expediat-o?





Dupa parerea mea Mademoiselle Vintage este in vacanta, blogul nu a mai avut activitate de aproximativ patru saptamani. Oricum, normal ar fi fost sa va avertizeze macar prin intermediul unui mesaj automat. 
Din pacate nu va pot fi de mare ajutor, singura care va poate da un raspuns e proprietara blogului.

CAPUSA VINTAGE

luni, 14 septembrie 2009


CAPUSA VINTAGE



In mica noastra gradina zoologica (vintage, evident) a aparut de ceva timp un nou animalut. Cand zici "animalut" te gandesti la ceva simpatic, nu?
Ei uite ca nu-i asa, e vorba de CAPUSA, de data asta aparuta in persoana blogului CANDYTHINGS4YOU care posteaza cu nonsalanta o rochita cumparata de la E VINTAGE. Asta n-ar fi nimic: ok, ai cumparat un lucru de la altcineva, nu ti-a venit, nu ti-a placut, te-ai plictisit de ea, ai cumparat-o cu scopul de a o revinde - mi se pare ok. Insa a aparut cu tot cu pozele de pe site-ul E VINTAGE, in ciuda faptului ca rochia aparuse deja in revista GLAMOUR si ca langa poza era scris E VINTAGE.
Nu vreau sa nedreptatesc pe niemni, cum vad ca blogul cu pricina simte o nevoie acuta de publicitate, m-am gandit sa i-o ofer.
Apropo, aviz amatorilor: de cand m-am facut bruneta am devenit mult (da' mult mai rea). Dupa doua zile de targ in Tinutul Umbrelor (las' ca va povestesc eu ce si cum) am tendita de a ma comporta intr-o maniera feroce.
M-am intors din vacanta si banuiesc ca asta e suficient. Magariile facute de unii dintre voi n-au de-a face cu vintage-ul, au de-a face cu proasta crestere, cu furtul si cu comportamentul de capusa care se ingrasa din munca altora. Luati o pauza, faceti o dieta, ceva...

CUFARUL FERMECAT ALIAS GEAMANTANUL CU ORORI (SAU URDORI, NU STIU SIGUR...)

marți, 13 octombrie 2009

CUFARUL FERMECAT ALIAS GEAMANTANUL CU ORORI (SAU URDORI, NU STIU SIGUR...)












Am primit ieri seara de la blogul LISTA CEA MAI NEAGRA (care, aviz amatorilor, va poat fi de mare folos, impreuna cu lista neagra de pe VINTAGE LOVER'S PUB) un mail cu rugamintea de a prezenta si aici un caz de-a dreptul halucinant, cel al blogului CUFARUL FERMECAT  si al proprietarei sale, BUZESCU LAURA din Constanta.
Toate bune si frumoase, cazuri de clienti neseriosi si de bloguri si mai neserioase am tot avut pana acum dar asa ceva va asigur ca nu.
Despre "cazul Buzescu", LISTA CEA MAI NEAGRA ne spune urmatoarele: "Vin cu un caz oarecum mai special . Cazul Buzescu Laura din Constanta, cu blogul Cufarul Fermecat. Initial aceasta Laura a comandat prin vara un top de la mine pe care nu l-a ridicat. Automat a ajuns pe lista mea neagra. Ulterior, dupa ce am creeat acest blog , ce vine in intimpinarea unui interes general al blogaritelor, am primit inca 3 sesizari cu privire la aceasta Buzescu Laura. Toate se refereau la faptul ca au platit in avans produse pe care nu le-au mai primit. Cu presiunile de rigoare, dupa ce a fost anuntata ca a ajuns cap de lista pe acest blog, Buzescu Laura a binevoit sa trimita 2 dintre colete, cu produse nu intocmai ca si cele cerute, scuzandu-se in permanenta ca nu are timp, ca are copil si toate celelalte. Pe langa produse trebuia sa mai returneze niste bani, ptr care iar s-au purtat lungi discutii si interminabila asteptare. In final au fost returnati si banii, insa cele care au nominalizat-o nu doresc ca ea sa fie stearsa, deoarece considera ca numai datorita presiunilor s-a recuperat pierderea si nu datorita unui bun simt si a unei etici de afaceri ale numitei Buzescu Laura. De asemenea s-a oferit sa-mi trimita si mie banii pierduti cu ocazia trimiterii coletului meu. Am refuzat, consider ca e necesar a aduce la cunostinta clientilor ca e un caz oarecum cu probleme. Ulterior am mai primit o sesizare cu privire la un palton cumparat de la ea, unde era specificat, palton gros, a costat 120 lei si s-a dovedit a fi un trenci subtirel, care chiar daca nu e urat, nu face banii si nici multumirea efectiva a clientei cu privire la dorinta ei de a avea o haina de iarna. Mai jos va dau scriptul amenintarilor acestei Laura trimise uneia dintre cliente si adresate mie. Judecati dvs si spuneti-va parerea lasand un comentariu. In bara laterala puteti vota pro sau contra prezentei acesteia pe lista."
Dupa care urmeaza scriptul (dar va avertizez, tineti-va bine de scaun sa nu cadeti):
"cufarulfermecat cufraulfermecat:va vedea ea
preotul a zis ca in 40 de zile i se va intampla sigur ceva,asa ca jur pe viata mea ca de saptamana viitoare cand scoate sotul ceareul de 2800 lei ii voi platii slujbele
cufarulfermecat cufraulfermecat: va cadea boli si posibil chiar si moarte pe cine ii va fii mai drag
cufarulfermecat cufraulfermecat: ma mintit va platii acesta LUTA IULIA
cufarulfermecat cufraulfermecat: O VA INVATA DUMNEZEU SA NU MAI FACA MISTO SI RAU LA OAMENI CA TOTUL SE PLATESTE
cufarulfermecat cufraulfermecat: eu am fost om,iar ea nu mai imi raspunde mi-a dat si ignore
cufarulfermecat cufraulfermecat: de ce???
cufarulfermecat cufraulfermecat: nu ea zicea ca atunci cand vei primii coletul ma va sterge ca totul sa rezolvat???acum ce face a uitat nu este nimic o voi distruge
cufarulfermecat cufraulfermecat: si sa stea linistita ca acest preot la cine face slujbe de 40 de zile pateste ceva,ori se imbolnaveste,ori ii merge prost,ori accident etc dar aceste lucruri cad pe cei care ii iubim mai mult
cufarulfermecat cufraulfermecat: voi cheltuii averi,nu ma mai intereseaza absolut nimic dar aceasta LUTA IULIA va platii cu varf si indesat
cufarulfermecat cufraulfermecat: indiferent cat ma vor costa slujbele ii voi face ca sa vada ce inseamna sa faci misto de cine nu trebuie
cufarulfermecat cufraulfermecat: sa se intereseze altadata de persoana ei nu sa faca rau la altii,nenorocita dracului bestie ce este
cufarulfermecat cufraulfermecat: vai vai cate blesteme vor fii pe capul ei
ai sa vezi ca doar tu esti prietena cu ea,ai sa vezi ce ii se va intampla
cufarulfermecat cufraulfermecat: nu voi avea liniste pe acest pamant pana cand nu o voi distruge,JUR JUR JUR JUR JUR JUR JUR JUR
cufarulfermecat cufraulfermecat: atunci isi va da ea seama ca nu este bine sa te pui cu oricine,mai ales cand aceea persoana ti-a vorbit frumos,ea nu intelege cu vorba buna am observat,nu este nici o problema sunt multe alte cai
cufarulfermecat cufraulfermecat: pe care le va intelege pana la urma
cufarulfermecat cufraulfermecat: abia astept +++ va plange cu lacrimi de sange+++
cufarulfermecat cufraulfermecat: +++ iti jur ca ma voi razbuna pana o voi distruge +++
cufarulfermecat cufraulfermecat: sa nu uite un singur lucru:
cufarulfermecat cufraulfermecat: va platii unde o va durea mai tare..."
Individa se mai da in stamba si pe KUDIKA  si recidiveaza pe site-ul BEBELUSUL TAU.
CONCLUZII
Nu de alta, simt nevoia sa trec brusc la concluzii, altfel ma tavalesc pe jos.
1. pe CUFARUL FERMECAT o sa gasiti urmatoarele: haine second hand, poze cu avorturi si bebelusi morti, mutre de popi, carucior de cumparaturi, rugaciuni. Nici n-ar fi atat de anormal, dat fiind ca am mai avut un site care se dorea vintage si care avea link-uri despre cresterea gainilor. Dat fiind contextul, inclin sa cred ca in realitate, intr-o maniera inconstienta, proprietara de fapt pledeaza pentru avort. Sunt de acord, se pare ca in anumite cazuri e absolut necesar. Sau macar un ban de la Google?
2.Presupun ca in cazul in care doriti o papusa vodoo second hand, va poate ajuta. Vi-o trimite direct cu ochii scosi, plus bonus un saculet cu ace.
3. daca vreti si-un popa second hand, cred ca va poate ajuta si-n acest sens. Ok, bine ca mi-am adus aminte: cand mai vine popa pe la usa tre' sa-i trag o mama de bataie asa, preventiv. Nu se stie niciodata de unde-i vine ideea sa mai faca ceva extra money.
4. Grammar advice: eu zic sa scrii cu trei de "i" peste tot, nu de alta dar confera o alura mai religioasa frazei. Deci, sa repetam: lasatiii, fiii, cheltuiii. III. Si asa mai departe.
5. CONCLUZIA PRE-FINALA: Doamne Fereste!
6. PENTRU TOTI CEILALTI: Zeul unic sa va calauzeasca pasii (dar aveti grija prin ce gropi calcati)...
7. As fi comentat mai mult dar banuiesc ca e timp. Deci: sa fie circ!
8. PROBLEME TEHNICE: nu gasesc o poza cu "DEAVOLU", la cautare imi ies Basescu si Irinel Columbeanu. Am gasit totusi un drac modest care sa ilustreze problema de mai sus. In caz de necesitate cred ca putem sa gasim si un drac cu ceva mai multa prestanta...

PRINTESA PRINTESA SI DIAMANT FEROCE

marți, 11 mai 2010

PRINTESA PRINTESA SI DIAMANT FEROCE


CONFORM UNEI LEGI SPECIFIC ROMANESTI SE PARE, DACA TE PRINZI LA TIMP SI NU TE LASI INSELAT, E MUSAI SA AJUNGI PE LISTA NEAGRA. UN SISTEM CU RADACINI FEUDALE, "VINTAGE CHIC", BANTUIE PE NET, PUTAND FI SINTETIZAT ASA: SA MA PIS P TN/OARBA DUPA TINE". SEMNATARE SUNT D-RA PRINTZESA-PRINTZESA (18) SI DIAMANT FEROCE, DOUA SPECIMENE DE CARE V-AS RUGA SA VA FERITI PE CAT PUTETI.

VA OFER MAI DEPARTE CIREASA DE PE TORTUL ZILEI DE AZI.
Buna seara.
Sunt proprietara blogul-lui shifonierulcolorat.blogspot.com si am o rugaminte la vintage police :)

Am vorbit cu o alta propietara de blog care-mi cunoaste cel mai bine cazul si m-a sfatuit sa apelez la voi ca
sigur veti intelege.
Am si eu o problema cu 2 fete, care din razbunare ca pe una din ele am trecut-o pe lista neagra a inceput sa
dea massuri si sa-si anunte prietenele cu bloguri sa apar si pe lista lor neagra cu toate ca cu ele nu am avut
nici un fel de interactiune.

Sa incep cu inceputul .
printesa_printesa_18 mi-a dat add pe mess si am vorbit cu ea sa facem un schimb. Eu mi-am ales ceva de la ea, ea ceva de la mine, am facut schimb de adrese si am intrebat-o:
~ALy: pot sa am incredere ca-mi primesc coletul? ca am vazut ca mai nou se tot intampla de astea
o printesa: primesti de ce nu
o printesa: iti pot da numele meu
o printesa: il scri p google
o printesa: si acolo iti apare dak am dat teapa
~ALy: da, stiu sa caut la lista neagra
o printesa: asa sa faci cu toti
~ALy: asa fac
o printesa: uita te
o printesa: ia numele
o printesa: motorgeanu petria "

i-am cautat numele si pe atunci nu exista nicaieri, asa ca am zis ca e ok si fac schimbul cu ea.
urma sa punem coletul amandoua la posta, i-am zis ca tinem legatura sa anuntam daca l-am pus si cand ajunge, dar ea a zis da, si a iesit si a dat si ignore. A trecut o zi, nu am vazut-o deloc, am vb cu alta fata care o
avea in lista, la ea era online asa ca i-am spus sa o intrebe de produsul care-l vroiam sa vada daca zice ca-i
disponibil sau ca il trimite deja la altcineva, dar ea a zis ca e disponibil. Atunci mi-am dat seama ca e
teapa. Am incercat sa mai dau de ea,nu a raspuns. Asa ca nu am mai trimis coletul si dupa 2 zile m-a mai
intrebat cineva de ea daca e serioasa sau nu. Timp de o saptamana nu am vazut-o deloc online si nici nu am
primit nimic.
Asa ca am trecut-o pe lista neagra.

Acum dupa aprox 1 luna, domnisoara diamant_feroce ma ameninta ca daca nu o scot pe prietena ei
"printesa_printesa_18" vorbeste cu toate prietenele ei sa apar pe lista neagra (prietenele ei cu care nu am
avut nici o interactiune)

Si spune asa:

diamant feroce: auzi
diamant feroce:
diamant feroce: am si eu o intrebare
diamant feroce: ..... (nr. de telefon)
diamant feroce: am vazut un nume p lista neagra la tine de prietena mea si vreau explikatii cu ce drept ai pus
tu numele?
diamant feroce: ti-a dat teapa ceva?/sau k a zis o catea de ea
diamant feroce:
diamant feroce: Domnisoara Motorgeanu Petria , Bucuresti ,
printesa " cu id-ul printesa_printesa_18 si http://hainuttzzee.hi5.com
diamant feroce: eu zik dak ti-a facut nimik sa faci bine si sa stergi k sa nu fac eu reclamtii sa iti fie
inchis blogul si nu vreau niki sa ne certam
~ALy: draga mea ..eu nu ii puneam numele ei acolo daca nu imi facea mie ceva
~ALy: si nu ma lua cu faze de astea ca faci tu reclamatii sa-mi fie inchis blogul ca nu ai cum
~ALy: si nu-i mai lua tu apararea ca si tu esti pe listele la alte fete
~ALy: pe lista neagra
diamant feroce: eu niki nu am haine
~ALy: eu zic sa-ti vezi de treaba ta
diamant feroce: ))
diamant feroce: si tu de a ta
~ALy: da la aavatar ce ai ?
~ALy: aa..nu-ti place ca iti zic sau cum
~ALy: si am primit si massuri de la tine
~ALy: cu haine de vanzare si asa mai departe
~ALy: diamant feroce: azi pun coletele ii rog pe toti cu care am vb deja sa le puna si ei
diamant feroce: da
~ALy: diamant feroce: (adresa), Oradea, Bihor: Popa Maria Bianca aveti grija
cu dansa niki nu face schimb si deja spune de lume k e tepara fara o dovada chitanta ceva toate proaste s-au
smeq
~ALy: asta ce-i ?
~ALy: de la tine e
~ALy: deci nu ma lua pe mine cu acuzatii false
~ALy: bine?
diamant feroce: pai te iau ce ai afcut tu schimb cu ea
~ALy: da
~ALy: si nu a trimis nimic inapoi
diamant feroce: vedeti farte de altele kre tepuiesc ff mult persoane si le stiti numele larisa etc
diamant feroce: mai spuneti de ce va tepuiesc k bine va fac
diamant feroce: si ce vroiai sa iti trimita ia zi
~ALy: eh..pe mine nu m`a tepuit stai linistita
~ALy: ca mi`am dat seama la timp
~ALy: nu sunt obligata sa-ti dau tie explicatii
diamant feroce: pai sa sti k daresa ta o pot da si eu si numele sa trimita lumea coleturi si sa zik a apai aia
nu le ridica e tepara manevre sunt multe
diamant feroce: cap sa ai
diamant feroce: pai si atunki de ce treci numele ei
diamant feroce:
diamant feroce: knd te tepuieste trecel
diamant feroce: pana atunki nu ai niki un drept
~ALy: pai tu fata..daca eu ii trimiteam cum am vrobit cu ea
~ALy: ea primea coletul si eu ramaneam cu teapa
diamant feroce: ai facut schimb nu? asta e
diamant feroce: e zi bn ms k nu ai luat sau altceva dar nu trece tu aiurea asa dau si eu numele tau il pun p
cateva bloguri hi5 si c facem
diamant feroce: ce incredere sa ami avem
diamant feroce: k pune lumea aiurea nume
diamant feroce: sa se afle in treaba
~ALy: pai nu e trecut aiurea
~ALy: chiar luam teapa daca il trimiteam
diamant feroce: ma nene tu nu ai inteles
~ALy: ce nu am inteles
diamant feroce: te-a tepuit p tn cu ceva?
~ALy: ma tepuia daca ii trimiteam
diamant feroce: asta ma interseaza dak nu sterge numele dak da lasal
~ALy: pai ma fata..am vb cu ea, am facut schimb de adrese
diamant feroce: bine
~ALy: si p urma mi-a dat ignore
diamant feroce: nu te-a tepuit
~ALy: si ea astepta coletul
~ALy: ba da
diamant feroce: eu t rog sa stergi numele
diamant feroce: k rau putem face multe
~ALy: nu vreau sa-l sterg.
~ALy: faceti nu aveti decat
diamant feroce: e bine
~ALy: nu stiu cu ce te deranjeaza pe tine
diamant feroce: tea nunt eu k numele tau va fi p multe siteuri si bloguri
~ALy: ce treaba am avut cu ea
diamant feroce: iti garantez
diamant feroce: laso asa nu sterge nimik
~ALy: fetele pe care le am eu pe blog stiu care-i treaba
~ALy:
diamant feroce: si fetele la care dau eu adresa si id tau tot stiu care e treaba))
~ALy: eu zic sa-ti vezi de treburile tale.chair nu ai altceva mai bun de facut?
diamant feroce: asta e fiecare si le face cu mana lui
diamant feroce: eu iti spun sa iti vezi tu de hainele atle si de cei care te tepuiesc
diamant feroce: si daia te vor tepui si incontinuare k esti proasta
diamant feroce: si te bagi aiurea
diamant feroce: bn iti fac
~ALy: nu jignii aiurea
diamant feroce: deja lumea te pune
diamant feroce: prietene mele care au bloguri
diamant feroce: sti ..knd cauti cearta aia primesti
~ALy: prietenele tale care sunt tepare si ele nu?
~ALy: si spune`mi daca ele nu au avut nici o legatura cu mine de ce ma scriu ?
diamant feroce: ai pus numele si adresa asta primesti si tu nevinovata cum a primit si ea
~ALy: ca le rogi tu ?
diamant feroce: ))
~ALy: pai arata-mi si mie
~ALy: sa vad cine ma scrie
~ALy:
diamant feroce: prietenele mele te trec si gata
diamant feroce: sa vedem ce incredere vor avea si altii)
diamant feroce: pai niki p tn nu te-a tepuit si ai puso asta e
diamant feroce: nu te intereseaza
~ALy: eu cred ca tu ai impresia ca eu traiesc din blogul asta. te inseli amarnic
diamant feroce: o sa te vezi tu
diamant feroce: nu am interseaza
~ALy: pai arata-mi
~ALy: sa vad
diamant feroce: nu imi aplica mie teatru dasta
diamant feroce: k nu merge cu mine
diamant feroce: eu ti-a m vb frumso prieteneste
diamant feroce: k esti fata
diamant feroce: dar nu intelegi park traiti in jungla unele pers si park a-ti fi barb ati
~ALy: bine.spor la joaca
diamant feroce: nu sunt obligata sa iti arat cum niki u nu ai sters
diamant feroce: si tie la fel cat ami multe tepe sa iei d azi incol)
~ALy: mersi la fel



Doua ore mai tarziu, ma anunta cineva ca a primit urmatorul mass:

"printesa o printesa: care cunsoti id ul asta? knockbeforeenter
o printesa o printesa: id: knockbeforeenter knockbeforeenter: pai nu e trecut aiurea
knockbeforeenter: chiar luam teapa daca il trimiteam
diamant feroce: ma nene tu nu ai inteles
knockbeforeenter: ce nu am inteles
diamant feroce: te-a tepuit p tn cu ceva?
knockbeforeenter: ma tepuia daca ii trimiteam VETI GRIJA K VA PUNE P LISTA AIUREA
o printesa o printesa: id: knockbeforeenter SA AM PIS P TN D SARACIE K PUI IDURI SI ADRESE AIUREA FARA SA FACI SCHIMB oarba dupa tine."

In concluzie, daca am reusit sa-mi dau seama ca mi-a dat ignore si ea astepta coletul meu fara sa-l trimita pe
al ei, tot eu sunt cea trecuta pe lista neagra. Sper sa ma ajutati sa se faca dreptate.
si imi cer scuze daca e prea lung mailul."

INSELATORIA VINTAGE


vineri, 26 martie 2010

INSELATORIA VINTAGE


AM PRIMIT PE MAIL:
"Va aduc in vedere un nou caz de inselatorie.
Am comandat de la domnisoara in pricina..numele este este BLAJAN ADELINA(id:blajan_adelina sau amzaadelina)..2 produse,o fusta si un maieu in valoare de 35 lei.O suma nici mare.nici mica,dar erau lucruri pe care eu le doream si chiar aveam nevoie de ele.
,,Domnisoara''in pricina a dorit plata in avans..asa ca bineinteles i-am trimis
Am cautat-o..mi-a dat mesaje inapoi,totul bine si frumos,imi spune ca mi-a pus coletul insa stupoare
au trecut 2 sapt..si nu a ajuns(avand in vedere ca trimite prin curier rapid)
Este noul virus al blogurilor.
Implor fetele sa nu ajunga ca si mine.sa planga pentru niste bani pierduti,care ii puteam folosi pentru cumpararea medicamentelor pentru matusa mea bolnava de cancer.
Nerusinarea e baza pentru aceasta domnisoara.Are si 2 bloguri.
http://adelinaaaa.blogspot.com/
http://amzaadelina.hi5.com/friend/p514939658--Haine+Acesorii+Incaltzaminte_Amza--html


am dorit o fusta si un maieu in valoare de 35 lei
am fost la banca(BRD). si am achitat suma
am vb la telefon..i-am dat mesaje cum ca am platit suma respectiva si totul era ok
ea mi-a zis ca trimite coletele numai prin curier si urma sa platesc eu transportul cand ajungea coletul acasa
edsi ma asigurat ca ajunge miercuri.zilele au trecut..iar ea nu mai raspundea deloc la telefon si nici pe messenger
am stat pe profilul ei pe hi5 cu haine.cel atasat mai jos si am observat ca si-a schimbat id-ul
(amzaadelina)
i-am dat add bineinteles de pe id-ul prietenului meu si am vb cu ea
am intrebat-o de ce mi-a facut una ca asta.ca nu sunt bogatasa tarii si ca de banii aia puteam chiar sa iau medicamente matusii mele si stiam ca am facut un bine unui om bolnav
la care ea foarte seaca mi-a raspuns
,,ms la fel:)):*'' si am primit ignore
convorbiri nu am decat mesajele de la ea care ti le scriu acuma
,,sunt la cursuri,astazi nu pot sa iti pun coletul dar maine cu siguranta o voi face,pastram legatura,pup''
,,da am verificat,au ajuns banii.pupici''



am atasat mai jos o poza cu chitanta de la banca.nah..eu acuma sper sa nu mai cada fete in plasa ei cum am patit eu.multumesc:*"

SPER CA SE INTELEGE FOARTE CLAR DE MAI SUS CA CEI CARE PROCEDEAZA ASA SUNT PASIBILI DE INCHISOARE, E VORBA DE INSELATORIE IAR FAPTUL CA SUMA E MICA NU ARE NICIO IMPORTANTA.
PAGUBITA SE POATE DUCE LA CIRCA DE POLITIE DE CARE APARTINE PENTRU A DEPUNE PLANGERE. IAR IN CAZUL FOARTE PROBABIL IN CARE NU E SINGURA PAGUBITA PROBABIL CA O SA-I ARUNCAM CHIFTELE CU PRASTIA PESTE GARDUL INCHISORII.

CRISSVINTAGES SAU HIENA BLOGURILOR VINTAGE


CRISSVINTAGES SAU HIENA BLOGURILOR VINTAGE

Am primit pe mail urmatoarea povestire. HORROR, ca de obicei. In rolul principal - blogul CRISSVINTAGES care cred ca a mai fost pe aici intr-un context asemanator. Din pacate nu va pot da link-ul blogului, proprietara a disparut prin mlastini, pasteri sau pe unde locuiesc lighioanele de soiul asta. Dar va pot da numele ei: LAPUSNEANU CRISTINA. So, beware!
Va posatez mailurile victimei asa cum mi-au fost trimise:
Buna Cristina
Iti scriu pentru ca mi s-a intamplat zilele acestea un lucru care sper sa nu se mai repete si sa se intample si altcuiva. Si pentru ca nu doresc sa devina o vendetta, daca crezi ca e nevoie poti sa stergi numele persoanei care trimite astfel de mailuri. Sa incep cu inceputul: acum vreo 3 saptamani am fost contactata de d-ra Lapusneanu Cristina, care dorea un schimb cu un ceas pe care il aveam de vanzare pe blog. Nu prea fac schimburi, dar pentru ca era unul din 2 cesulete primite cadou, am acceptat (mai ales ca era foarte insistenta, il vroia neaparat, etc-iata mail-ul ei initial: crismeav către mine 

 arată detaliile 10 iul.  

Buna.ma intereseaza foarte tare unul din ceasurile pe care le ai la vanazare insa momentan nu am bani..nu faci schimburi iti dau ceva de valoare mai mare...cat vrei tu...chiar imi place mult ceasul pt ca are cadranele schimbatoare ...
blogul meu e...http://crissvintages.blogspot.com/
te rog mult de tot ia in considerare propunerea mea......
Multumesc,
 Cristina.



accept asadar schimbul, cu o rochita "ORSAY" descrisa ca fiind in stare "excelenta" si purtata "o singura data" - initial se preciza ca nu se fac schimburi cu acest produs, dar pana la urma mi se cere diferenta de bani 
  Alice Popescu către crismeav 
 arată detaliile 12 iul. Răspundeţi 
 


Salut
Scuze de intaziere, dar am avur probleme cu conexiunea la internet.
Articolele care mi-au placut si imi sunt si bune sunt deja
rezervate/expediate. As fi facut schimb cu rochita asta:
http://crissvintages.blogspot.com/2009/07/rochie-orsaypret-40-ron.html
dar vad ca e mentionat in descriere ca nu se accepta schimburi?
Oricum, daca te intereseaza ceasul anunta-ma sa ti-l rezerv, mai am
unul din cele 2 disponibile.
Merci
 crismeav către mine 
 arată detaliile 12 iul. Răspundeţi 
 


Buna,
nu mai stiu adresa blogului tau, dar parca ceasul era la 27 ron..nu?Sunt foarte interesata.
E ok ...iti pot trimite rochia daca iti place si tu sa imi trimiti ceasul +13 ron(poti pune banii in colet)....Si putem sa punem coletele la posta fara ramburs ca sa nu mai platim mult..
Daca e bine asa da-mi un mail sa vedem cum facem...
Cristina.


Asadar facem schimbul, cu tot cu "politeturile" aferente:
Alice Popescu către crismeav 
 arată detaliile 12 iul. Răspundeţi 
 


Salut
Era 25 de ron, deci diferenta ar fi de 15 ron, o sa-i pun in colet
impreuna cu ceasul (gasesti blogul in semnatura). Adresa mea este:
XXXXXXXXXXXX
Daca reusesti sa-mi lasi adresa in seara aceasta, am sa pun pachetul
chiar maine la posta.

Merci, seara buna
crismeav către mine 
 arată detaliile 12 iul.  


Super!!!
localitatea ta este XXXXXX?
adresa mea este 
XXXXXXXX
Voi pune maine coletul fara ramburs.Te rog daca potisa-mi lasi adresa blogului tau.
multumesc din suflet.
Cristina.

Cristina noastra primeste ceasul si se declara foarte multumita (imi scrie insa de pe o adresa diferita)
---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: crismeav
Data: 3 august 2009, 12:37
Subiect: Re: BUNA..VREAU CEASUL
Către: Alice Popescu


vaco....curelusa este noua cumparate de mine..apropo imi datorezi 20 ron pt asta....scarba..si nu inteleg in ce stare era ceasul.pt ac eu ti l-am trimis in aceasi stare patetica si chicioasa in care l-am primit'
sa zici mersi ca ti l-am trimis intreg......
si mars zdreanta ce esti si zi bogdaproste..pt ce am facut pt tine....si auzi panaramo vezi ca rochia nu era rupta pisamas pe tine de zdreanta..da ma rog tarani pana nu sunt si fuduli nu se lasa....ramai draga cu jafurile tale ca ce ai tu iau de la colt de piata de la tigani......
imi pare bine ca nu ai oprit rochia nu o meritai oricum..........



--- On Mon, 8/3/09, Alice Popescu wrote:

From: Alice Popescu
Subject: Re: BUNA..VREAU CEASUL
To: "crismeav"
Date: Monday, August 3, 2009, 12:18 AM


Salut
Am primit ceasul, desi nu pentru asta ti-am trimis rochia inapoi-oricum imi confirma ceea ce banuiam-sincer, decat sa il trimiti asa mai bine nu il trimiteai deloc-un cadran lipsa, lipit cu scotch!!!! In plus nu am gasit locul unde a fost desprinsa curelusa, si sa nu spui ca ai lipit-o tu pentru ca nu se vad urme de nici un fel. Deci mai adaugam si minciuna la "calitatile tale". Oricum, am vazut ca ai renuntat la blog, daca ai procedat la fel cu mai multe cliente, se explica...


În data de 23 iulie 2009, 13:03, Alice Popescu a scris:
Ti-am pus acum de dimineata coletul cu rochia la posta - fara ramburs.. Ti-am lipit pe ea etichete cu locurile unde este rupta- vreo 12, ca sa vezi in ce stare excelenta si purtata odata este (in plus am observat ca in spate bretelutele au fost scurtate de mana- probabil tot pentru acea singura purtare). Poate iti va fi invatatura de minte data viitoare cand descri ceva ca excelent si "purtat odata" sa fie chiar asa.

În data de 20 iulie 2009, 22:37, Alice Popescu a scris:

A, si da, imi "permit" sa spun ca rochita nu era in starea descrisa pentru ca este chiar intr-o stare jalnica, iar eu una nu as purta-o in aceasta stare decat eventual prin casa.

În data de 20 iulie 2009, 22:34, Alice Popescu a scris:

Asta este chiar culmea! Diferenta de bani era in colet (desi initial tu ai spus ca dai chiar si un obiect mai scump la schimb, mi-a fost jena sa iti mai amintesc acest lucru si am pus diferenta in colet-daca nu era acolo de ce nu mi-ai spus cand ai primit coletul????), iar ceasul este nou-nout, tu l-ai vrut "neaparat", si eu am fost de acord sa facem schimb, desi de obicei evit schimburile! Nu te-a obligat nimeni sa il soliciti. Iar rochia NU are eticheta cu firma, este rupta si foarte uzata, departe de a fi in stare "excelenta". Binenteles, nu am cum sa te oblig sa imi inapoiezi ceasul, dar asta imi va fi invatatura de minte sa mai accept schimburi, asa ca am sa trec experienta la "pierderi", si voi considera orice colaborare cu site-ul tau incheiata aici.


În data de 20 iulie 2009, 21:21, crismeav a scris:
Auzi nu te supara dar chiar ai tupeu sa stii!!!
Daca eu am trecut cu vederea faptul ca ceasul este unul ieftin ---si avea putin curelusa dezlipita(clar mai mult de 5 ron nu face acel minunat ceas..asa cu indulgenta..ca sa nu mai spun ca dac le iei din Europa le iei si cu 3 ron la en-gros)--- si nu ti-am spus nimik nici de faptul ca de diferenta de bani nici vorba in colet........tu cum iti permiti sa-mi spui ca rochia nu era in starea in care am descris-o?????
Nu este nici decolorata ...eticheta este la locul ei...
imi pare sincer rau ca m-ai pacalit ...iti recomand ca pe viitor sa nu mai faci asa ceva..



--- On Mon, 7/20/09, Alice Popescu wrote:

From: Alice Popescu
Subject: Re: BUNA..VREAU CEASUL
To: "crismeav"
Date: Monday, July 20, 2009, 8:10 AM


Buna Cristina
Am primit rochita, este foarte draguta ca si model, din pacate este departe de a fi in stare excelenta si purtata o singura data, asa cum a fost descrisa pe blog. Se vede clar ca a fost spalata de multe ori (scamosata+grad mare de decolorare).. In plus are o gaura (nu mare dar vizibila) la o cusatura de la bust (in plus, mai putin important, dar ii lipseste eticheta, deci ar putea fi de la orice "firma"). E clar ca nu o pot purta asa. Daca ceasul este in starea in care l-am trimis, as prefera sa refacem schimbul. Daca nu, vreau sa iti returnez rochita si sa primesc contravaloarea ei si taxele postale (40 ron+7 ron taxele). 
Spune-mi te rog ce varianta preferi.
Multumesc, o zi buna

În data de 13 iulie 2009, 09:27, Alice Popescu a scris:
Salut
Am lasat coletul la posta, sper sa il primesti pana vineri (ar trebui
cam pe joi sa soseasca). Daca nu primesti avizul, poti sa treci tu pe
la posta vineri, s-a mai intamplat sa se rataceasca avize.
Merci, o zi buna

Pe 12 iulie 2009, 22:27, crismeav a scris:
> ok.te-am adaugat si eu...si vorbim maine ..
> te pup si o seara buna,
> Cristina.
>
> --- On Sun, 7/12/09, Alice Popescu wrote:
>
> From: Alice Popescu
> Subject: Re: BUNA..VREAU CEASUL
> To: "crismeav"
> Date: Sunday, July 12, 2009, 11:05 AM
>
> Salut
> Da, localitatea este Giarmata Vii
> Blogul este:
> http://vintagefamousbrands.blogspot.com/
> mai am un blog cu produse cosmetice:
> http://iubescparfumurile.blogspot.com/
> te-am adaugat in blogroll pe ambele bloguri, daca vrei adauga-ma si tu.
> Merci, o seara buna
>
>
> Pe 12 iulie 2009, 20:45, crismeav a scris:
>> Super!!!
>> localitatea ta este Giarmata Vii?
>> adresa mea este
>>XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 >> Voi pune maine coletul fara ramburs.Te rog daca potisa-mi lasi adresa
>> blogului tau.
>> multumesc din suflet.
>> Cristina.
>>
>> --- On Sun, 7/12/09, Alice Popescu wrote:
>>
>> From: Alice Popescu
>> Subject: Re: BUNA..VREAU CEASUL
>> To: "crismeav"
>> Date: Sunday, July 12, 2009, 10:40 AM
>>
>> Salut
>> Era 25 de ron, deci diferenta ar fi de 15 ron, o sa-i pun in colet
>> impreuna cu ceasul (gasesti blogul in semnatura). Adresa mea este:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
>>
>> Daca reusesti sa-mi lasi adresa in seara aceasta, am sa pun pachetul
>> chiar maine la posta.
>>
>> Merci, seara buna
>>
>>
>> Pe 12 iulie 2009, 14:30, crismeav a scris:
>>> Buna,
>>> nu mai stiu adresa blogului tau, dar parca ceasul era la 27 ron..nu?Sunt
>>> foarte interesata.
>>> E ok ...iti pot trimite rochia daca iti place si tu sa imi trimiti ceasul
>>> +13 ron(poti pune banii in colet).....Si putem sa punem coletele la posta
>>> fara ramburs ca sa nu mai platim mult..
>>> Daca e bine asa da-mi un mail sa vedem cum facem....
>>> Cristina.
>>>
>>> --- On Sun, 7/12/09, Alice Popescu wrote:
>>>
>>> From: Alice Popescu
>>> Subject: Re: BUNA..VREAU CEASUL
>>> To: "crismeav"
>>> Date: Sunday, July 12, 2009, 1:03 AM
>>>
>>> Salut
>>> Scuze de intaziere, dar am avur probleme cu conexiunea la internet.
>>> Articolele care mi-au placut si imi sunt si bune sunt deja
>>> rezervate/expediate. As fi facut schimb cu rochita asta:
>>> http://crissvintages.blogspot.com/2009/07/rochie-orsaypret-40-ron.html
>>> dar vad ca e mentionat in descriere ca nu se accepta schimburi?
>>> Oricum, daca te intereseaza ceasul anunta-ma sa ti-l rezerv, mai am
>>> unul din cele 2 disponibile.
>>> Merci
>>>
>>>
>>> În data de 10 iulie 2009, 23:55, crismeav a scris:
>>>>
>>>> Buna.ma intereseaza foarte tare unul din ceasurile pe care le ai la
>>>> vanazare insa momentan nu am bani..nu faci schimburi iti dau ceva de
>>>> valoare mai mare...cat vrei tu...chiar imi place mult ceasul pt ca are
>>>> cadranele schimbatoare ...
>>>> blogul meu e...http://crissvintages.blogspot.com/
>>>> te rog mult de tot ia in considerare propunerea mea.......
>>>> Multumesc,
>>>> Cristina.
Pentru a avea o mai buna si graitoare imagine, mesajele trebuie citite de la coada la cap, in ordine cronologica.
Cine mai doreste sa comande de la aceasta LAPUSNEANU CRISTINA?
Prefer sa nu fac comentarii - deja e prea de tot.

FURTUL VINTAGE (ADICA FURI DIN SIFONIER SI BAGI IN LADA...)


FURTUL VINTAGE (ADICA FURI DIN SIFONIER SI BAGI IN LADA...)


Ne-a fost sesizata pe mail urmatoarea situatie:
"Draga Cristina,

Iti scriu pentru ca m-a frapat nesimtirea unei proprietare de blog (http://lada-cu-zestre.blogspot.com/), care a decis sa revinda citeva rochite cumparate de la Sifonierul cu intarsii (remember Dorina si brosele ei glazurate...). N-ar fi nici un bai, poate ii sint mari, poate mici, poate s-a plictisit pur si simplu de ele. OK. Ca le vinde cu un pret de trei-patru ori mai mare decit cel de achizitie, iarasi – nu-i moral, dar nici interzis. Dar sa preiei fotografiile de pe Sifonierul cu intarsii – si aici intervine suspiciunea de premeditare a revinzarii, pentru ca eu nu salvez de regula fotografia produsului pe care il cumpar (iar imaginile hainelor vindute sint sterse ulterior de proprietara blogului –, fara nici o mentiune a acestui lucru, ba sa le mai si "stampilezi" pe toate cu "AMAZOANA" (sic!) ca o dovada de copyright mi se pare inacceptabil. Nu mai vorbesc de faptul ca doar pozele "furate" sint astfel marcate, restul nu..."
LADA CU ZESTRE FURT NR. 1
LADA CU ZESTRE FURT NR. 2
LADA CU ZESTRE FURT NR. 3
LADA CU ZESTRE FURT NR. 4
Deci draga mea Amazoana, apuca-te de vandut morcovi in piata, fa o vizita pe la Dragonul Rosu pentru aprovizionare si lasa vintage-ul in pace, nu-i de tine.
Daca vrei sa te ocupi de VINTAGE ai nevoie de doua lucruri absolut esentiale: de STUDIU si de SURSE. Marea majoritate ignora total prima parte (asa ca n-are rost sa ma agit oricum) dar daca n-ai nici surse (proprii!) e da rau. Da' de foarte rau, crede-ma pe cuvant.
Nu-i mai simplu sa vinzi tricouri Adibas?
Pe bune.

VINTAGE VINTAGE (ADICA LA DUBLU, MDA SAU CUM SA TE INGRASI EFICIENT PE SPINAREA ALTORA)

miercuri, 5 august 2009


VINTAGE VINTAGE (ADICA LA DUBLU, MDA SAU CUM SA TE INGRASI EFICIENT PE SPINAREA ALTORA)


Cat pe ce sa uit - asta asa, in prag de vacanta... Pe mine una ma amuza, pe altii cred ca nu.
De ceva timp a aparut site-ul HAINE VINTAGE. Da, stiu ca stiti, doar ca nu e vorba de acel site HAINE VINTAGE, al Oanei, organizatoarea targurilor de la Verde Cafe si Scanteia. Ntz, ntz... Asta e PUNCT RO.
Site-ul parazit e PUNCT INFO. Ok?Deci tot HAINE VINTAGE. Tot cu liniuta, adica HAINE-VINTAGE. Si cum proprietara (care nu e Oana) s-a gandit ca e cazul sa fie generoasa, nu s epoate ingrasa doar pe spinarea unuia si-a exprimat dorinta expresa de a ajunge pe VINTAGE POLICE. Asta s-a intamplat aici: http://www.web-links.ro/site/haine-vintage_info  unde in tag-uri apare si...vintage police.
La pachet vine si un pop up cu SEXY BRAILEANCA. Marfa.
Vestile proaste sunt ca site-ul clonat e ORIBIL, vinde orice altceva decat vintage (dupa cum era si normal): traiste handmade, costume de baie, lenjerie, haine second hand via Dragonul Rosu?Europa.
Iar ca tacamul sa fie complet - cireasa de pe tort (da' eu cred ca-i "dupe tort...") ce ca etichetele cu VANDUT sunt cele de la VINTAGGERIA.
So, join the club!

GALERIA PSYCHO - MARGELUTA ATACA! PARTEA INTAI (BANUIESC)

iercuri, 4 noiembrie 2009

GALERIA PSYCHO - MARGELUTA ATACA! PARTEA INTAI (BANUIESC)


Inauguram cu ocazia acestui articol o noua rubrica a blogului nostru - se pare ca mai mult decat necesara - GALERIA PSYCHO.
Conflictul se desfasoara intre WAGS44 si MARGELUTA. Nu intru in amanunte (deocamdata), prefer sa preiau intregul caz, asa cum a fost el prezentat pe blogul WAG44.
"Revenim cu un caz ciudat pe care dorim sa il impartasim cu clientele noastre actuale si viitoare.
In primul si in primul rand voi posta aici cu caractere marite descrierea blogului nostru:

Suntem...
un boutique online de unde poti sa cumperi atat haine vintage like, hippie, retro, second hand, dar si noi (cele cu eticheta), la moda, intr-o stare perfecta care sa te ajute sa iti definesti stilul personal, sau de ce nu, sa te ajute sa ti-l descoperi. Pentru fiecare produs in parte este mentionata starea lui iar la hainele noi care au eticheta este precizat acest lucru. Hainele fara eticheta sunt fie second hand, fie din garderoba personala, dar nu prezita nici un defect, iar daca totusi acesta exista este mentionat de asemenea.

ca sa fie mai clar: hainele sunt din diverse categorii: NOI si SECOND-HAND ( haine purtate o data sau de 2 ori, haine din garderoba personala care au fost cumparate fara sa fie probate sau pe graba si odata ajunse acasa nu ne-au mai placut cum se aseaza, etc). Eu cred ca este evidenta starea hainelor din descrierea lor, si la fel de evidenta este si eticheta in cazul celor noi. In plus faptul ca unele haine poarta titulatura SECOND-HAND asta nu inseamna ca cineva sta si cauta prin mormane de haine imputite in seconduri infecte ci inseamna ca hainele sunt aduse din outleturi, de la targuri sau luate la kilogram de la firme care importa haine de la marile firme care fac lichidari de stocuri.

De ce mentionam acest lucru?
In urma cu 1 luna am facut o comanda de materiale pentru realizarea bijuteriilor handmade, 10 metri de lant si altele de pe site-ul http://www.margeluta.ro/. Am dat add pe messenger doamnei care se ocupa de acest site si am plasat comanda, urmand sa astept circa 5 minute sa mi se confirme daca sunt pe stoc cele cerute. Dupa cateva minute doamna a iesit de pe messenger fara sa dea un raspuns. Crezand ca este o greseala sau o pana de curent sau internet am reintrat pe site-ul doamnei unde figura ca fiind online. Am luat decizia sa ii scriu doamnei si nu am mai primit nici un raspuns. I-am multumit frumos pentru seriozitate si pentru decizia de a ma pune pe offline in loc sa imi raspunda daca are sau nu produsele. Eu spun ca ar fi fost mai simplu sa raspunda frumos " imi pare rau nu sunt pe stoc produsele cerute".
Blogul nostru detine si o lista neagra a persoanelor neserioase, iar din acel moment site-ul respectiv figureaza in lista noastra neagra. Intre timp doamna a mai comandat de la noi si o pereche de cercei pe care nu a mai confirmat-o dar nici nu a raspuns la telefon sa ne spuna ca nu ii mai doreste desi in prealabil i s-a trimis un mesaj pe mobil in care era anuntata cine o "deranjeaza" si cu ce motiv, dar nici atunci nu a raspuns.


Acum 2 zile primesc urmatorul offline:

condurat_irina (11/1/2009 9:32:03 PM): Daca nu stergi numele site-ului www.margeluta.ro de pe blogul tau o sa-ti para tare rau de antireclama pe care am sa ti-o fac peste tot.Nu am nimic de impartit cu tine.Ti-am refuzat perechea de cercei fiindca erau secondhand,ca de altfel intreaga marfa pe care o vinzi ilegal.

raspunsul nostru a fost:

wag's Boutique (11/2/2009 9:05:44 AM): buna ziua
wag's Boutique (11/2/2009 9:05:51 AM): nu nu ati refuzat pereche de cercei
wag's Boutique (11/2/2009 9:06:01 AM): pur si simplu nu ati mai raspuns la telefon
wag's Boutique (11/2/2009 9:06:03 AM): in plus de asta
wag's Boutique (11/2/2009 9:06:14 AM): "antireclama" nu se refera la cercei
wag's Boutique (11/2/2009 9:06:28 AM): ci la comanda pe care am facut-o la dumneavoastra 10 metri de lant si altele
wag's Boutique (11/2/2009 9:06:46 AM): pe care nu ati avut bunul simt de asemenea sa imi spuneti ca nu o aveti pe stoc
wag's Boutique (11/2/2009 9:07:14 AM): ci ati preferat sa ma puneti pe ignore sau permanenty offline, desi dumneavoatra erati online in continuare
wag's Boutique (11/2/2009 9:07:22 AM): la varsta dumneavoastra mi-ar fi rusine
wag's Boutique (11/2/2009 9:07:25 AM): in plus de asta
wag's Boutique (11/2/2009 9:07:29 AM): eu nu vad nimic ilegal
wag's Boutique (11/2/2009 9:07:37 AM): interesati-va de legislatia blogurilor
wag's Boutique (11/2/2009 9:07:48 AM): ce se vinde pe bloguri este considerat comert de ocazie
wag's Boutique (11/2/2009 9:07:58 AM): si nu este absolut nimic ilegal
wag's Boutique (11/2/2009 9:08:19 AM): am terminat facultatea de drept si sunt jurist si credeti-ma ca stiu foarte bine
wag's Boutique (11/2/2009 9:08:37 AM): asadar , eu va urez o zi placuta si incercati sa va tratati clientii cu mai multa seriozitate
wag's Boutique (11/2/2009 9:08:50 AM): in plus sub amenintarea dumneavoastra nu scot nimic
wag's Boutique (11/2/2009 9:08:59 AM): daca vorbiti frumos, am sa stau sa ascult ce aveti de spus
wag's Boutique (11/2/2009 9:10:07 AM): daca nu va convine ca apare numele site-lui incercati sa va onorati comenzile nu sa dispareti
wag's Boutique (11/2/2009 9:55:49 AM): si mai am inca ceva de spus.
wag's Boutique (11/2/2009 9:56:48 AM): va aduc la cunostiinta ca bloguri ca al meu sunt mii in romania care sunt protejate de aceasta titulatura de comert de ocazie
wag's Boutique (11/2/2009 9:56:57 AM): exista si o comunitate care apara aceste bloguri
wag's Boutique (11/2/2009 9:57:29 AM): asadar va reduc aminte ca ceea ce fac nu este ilegal si nu sunt singura din romania care fac asta
wag's Boutique (11/2/2009 9:58:22 AM): in plus produsele nu sunt second hand, cele care au fost vandute sub titulatura second hand au fost din gardeoba personala, eu as spune sa va uitati mai bine pe blog si veti vedea ca multe au eticheta.
wag's Boutique (11/2/2009 9:59:12 AM): imi pare rau daca va deranjeaza ca apare numele dumneavostra dar dupa cum am spus nu este vine mea ca nu va onorati comenzile pe care le primiti pe site-ul www.margeluta.ro
wag's Boutique (11/2/2009 10:00:35 AM): o zi buna!



dupa care am primit urmatorul raspuns din partea doamnei:

condurat_irina (11/3/2009 10:52:56 AM): ati vrut razbunare,nu aveti decat...v-am trecut si eu la lista neagra..a blogurilor care pacalesc oamenii cu haine purtate

raspunsul nostru:
wag's Boutique (11/3/2009 6:15:08 PM): imi pare rau ca la varsta dumneavoastra va pretati la asa ceva
wag's Boutique (11/3/2009 6:15:16 PM): eu nu am vrut nici o razbunare
wag's Boutique (11/3/2009 6:15:30 PM): asta ati inteles dumneavoastra
wag's Boutique (11/3/2009 6:15:51 PM): in plus pe blogul nostru scrie f clar de unde provin hainele si clienetele noastre stiu foarte bine
wag's Boutique (11/3/2009 6:16:06 PM): dupa cum am spus exista o comunitate intreaga de bloguri si persoane care fac acest lucru
wag's Boutique (11/3/2009 6:16:31 PM): nu am inventat eu sistemul de bloguri boutique cu haine vintage, retro si second hand.

Motivul pt care a trebuit sa publicam acest circ:
- nu avem nimic de ascuns
- noi nu am pacalit niciodata pe nimeni mintind in legatura cu hainele pe care le vindem si nu am avut cliente nemultumite, acest lucru poate fi confirmat de persoanele care au cumparat de la noi. (la cerere putem posta si mail-uri de multumire din partea clientelor noastre).
- preferam sa anuntam aici cele intamplate cu lux de amanunte
- desi am o varsta, nu am crezut niciodata ca sunt persoane mature care pot fi apte de atata rautate, neseriozitate si in acelasi timp lipsa de informare legata de un lucru absolut normal, cum ar fi vanzarea unui asemenea tip de haine

Recomandari:
- nu mai amenintati in zadar pentru ca acest mod de vanzare nu este ilegal si in plus daca folositi un ton calm poate gasiti modalitatea de a media acest conflict.
- vanzarea de haine vintage, vintage like, retro, noi sau second hand nu am inventat-o noi ci exista de multi ani, dar nu va pasa ca prin aceste insulte directe aduse la adresa mea si a echipei Wags44 jigniti indirect o comunitate intreaga de oameni .

Speram ca am lamurit aceasta problema.

Noi suntem cu inima impacata ca nu am pacalit niciodata pe nimeni. De altfel se poate vedea dupa modul in care sunt realizate pozele, dupa cum arata hainele ce fel de persoane fac parte din echipa noastra si cat interes acordam acestei pasiuni, dar si clientilor nostri.

In incheiere dorim sa multumim celor care cumpara constant de la noi dar si persoanelor care vor mai cumpara de acum incolo."

Sfatul Vintage Police pentru WAGS44 este sa nu se enerveze - nu de alta dar intr-o astfel de activitate va da peste multi nebuni. Iar pe Margeluta (punct) ro o sfatuiesc sa-i de ainainte cu insiratul margelelor pe ata si sa nu se mai ocupe de probleme care o depasesc. Si vazand fotografia de pe site banuiesc ca sunt multe...

VINTAGE.RO?

joi, 29 iulie 2010

VINTAGE.RO?



Sunt in vacanta. Ceea ce nu mai mpiedica sa-mi citesc - totusi - mailul. O sa o iau de la inceput, asa e frumos si sanatos - asta in conditiile in care se mai poate inca crede ca exista lucruri frumoase si sanatoase...
Astazi primesc urmatoarea scrisoare, nimic anormal in definitiv, imi vin cel putin zece cereri de datare sau de autentificare pe saptamana fie de la cumparatori, fie de la site-uri. Insa de ce am avut parte astazi o sa vedeti mai incolo...

"Draga Cristina,
dupa cum stii la inceputul lui septembrie urmeaza sa facem nunta si m-am apucat din timp sa imi caut o rochie de mireasa iar singura gasita pe internet este asta

http://www.vintage.ro/produse.html?produs=13

Eu am ales ca si tema victorianismul, cu un pic de modern insa nu mi se pare ca s-ar potrivi neaparat...din pacate nu reusesc sa gasesc altceva deocamdata, poate imi dai un sfat, ceva...
Ce parere ai de rochie, merge? Crezi ca pot gasi pe undeva altceva mai potrivit?
Te pup!".

Ok. Ca de obicei, intru pe link sa vad despre ce este vorba insa pe voi nu prea v-as sfatui sa aveti experienta asta. Penru ca ceea ce veti gasi acolo NU este o ROCHIE DE MIREASA 1880 asa cum apare prezentata CI O CAMASA DE NOAPTE ANII '60. 1960
O camasa de noapte din dejalin, cu dantela roz de nylon si cu un simulacru de trena ca detaliu. Cu multa bunavointa ar putea trece ca rochie insa nu cred ca sunt multe persoanele care ar avea tupeul sa iasa in camasa de noapte pe strada. Dejalinul e un bumbac "reiat" (ca sa explic la repezeala) din care se faceau invelitorile de perna, camasi de noapte, margini de cearceaf. Si bluze in anii '50 -'60. Gulerase etc. In niciun caz rochii de mireasa. Si nici in cele mai urate vise in 1880.
Sincer, asa ceva n-am vazut in viata vietilor mele. Nici macar nu i-am mai raspunspe mail Anei Maria , ii raspunsd aici.
Am stat pe minunatia asta de site cu pretentie de vintage mai mult de o ora. NU AM GASIT NICI MACAR O DATARE BUNA. Ori e facut in bataie de joc - pentru ca altfel nu-mi explic cum si-ar permite sa puna cineva asemenea grozavii pe un domeniu precum vintage.ro.
Camasa de noapet de mai sus, chipurile 1880, are un fermoar care nu se vede in poza. dar se "simte" din croiala si din faptul ca altfel (logica asta...) n-ar fi incaput pe manechin. Ma intreb unde isi mai indesa biata femeie pantalonasii, jupoanele si corsetul - probabil ca le baga sub pat...
Ca majoritatea articolelor de pe site, MODELUL nu are absolut nicio legatura cu ceea ce se intampla in 1880, nici macar una foarte vaga (vezi foto de mai sus, a doua, aia e o rochie de mireasa de la 1880.)
Nici pretul n-are vreo legatura cu realitatea:1350 lei...ca articol vintage (totusi, vorbim de un lucru din anii '60) nu valoreaza mai mult de 70-100 de lei, asta cu bunavointa.

Nu stiu ce sa va zic voua, cititorilor mei. pentru ca in momentul in care asa ceva a ajuns sa fie prezentat aici, cred ca e foarte grav si extrem de trist. Aici nu mai e vorba de vintage ci de cum se pot insela mai bine potentialii clienti prezentandu-le lucruri care nu exista. Nu mai e vorba de greseli - poti spune ca cineva greseste in momentul in care lucrul la care se refera are macar o vaga asemanare cu realitatea.
Rochia din a doua fotografie este o rochie de mireasa de la 1880. cea din prima fotografie este camasa de noapte cu pricina. Cred ca nu trebuie sa fii specialist ca sa vezi ca intre cele doua nu exista nici macar o legatura.
Si nu e vorba de o greseala. Aproape toate articolele de pe site sunt asa. Daca nu sunt datari, sunt materiale aiuristice, daca nu sunt materiale, sunt articolele in site (o bluza fara maneci de exemplu e prezentata cu nonsalanta drept corset) etc. etc. Inutil sa spun ca majoritatea nici macar nu sunt vintage, imi aduc aminte ca am trecut razant pe langa o rochie de plaja anii 50 pe care as putea sa jur ca am vazut-o nu de mult la Motivi... Pentru cine doreste inca o demonstratie, ii stau la dispozitie.
RUSINE!

SPECTRUL LISTEI NEGRE

joi, 25 martie 2010

SPECTRUL LISTEI NEGRE


AM PRIMIT URMATORUL MAIL. CONCLUZIILE MELE LE PUTETI CITI LA SFARSIT.
"Stimata si draga Cristina,

Ma adresez in speranta ca se poate publica pe VINTAGE POLICE patania mea. Pe scurt, am ajuns pe lista neagra a blogspot-ului SHOPPING DE LA RODY independent de vointa mea, avand necazuri despre care nu pot povesti acum. Acolo, este mentionata doar o parte din adevar dar si acela este mistificat. Patania mea este asa:
Am rezervat 13produse, dandu-mi dimensiunile exacte(bust, talie, sold si ulterior, lungimea labei piciorului in cm) si adresa postala in vederea primirii acestora CU CONDITIA CA DIMENSIUNILE PRODUSELOR(care nu erau afisate dar se dadeau la cerere) SA MI SE POTRIVEASCA. La scurt timp am primit ca incaltamintea( o pereche de saboti) este cu 1cm mai scurta decat port eu dar ca ii pot primi cadou. Am replicat ca nu este nevoie atat timp cat nu mi se potrivesc. Apoi, am primit mesaj ca mi-au fost expediate produsele si ce nu mi se potriveste pot returna iar taxele de expediere mi-au fost facute cadou. Pretul insa era ca si cum era inclusa perechea de saboti despre care am spus ca nu mi-e necesara. La acesta, Jazcko Rodica s-a scuzat ca nu a patit niciodata asa ceva, ca a gresit la calcul, nu a pus sabotii in colet, dar ca, probabil n-a fost sa fie sa primesc cadou taxele(cica nu i se arat)...
Taxele au fost pana in 27lei iar sabotii erau 25lei, deci "m-a cadorisit cu 2lei"... bun si asa, calu' de dar...
Am studiat apoi inca o data multitudinea de mesaje primite cu dimensiunile si majoritatea nu se potriveau, erau foarte mari pentru mine. Eu eram hotarata sa ridic coletul, bazandu-ma pe promisiunea ca ce nu-mi vine pot returna. Au inceput problemele mele si am intarziat ridicarea coletului. Cand am crezut ca mi se rezolva acestea s-au acutizat astfel ca, intr-una din ultimele zile pana la returnarea coletului la expeditor, am mers la Posta si am expediat un mandat postal de 50lei catre Jazcko R. ca sa ii acopere cheltuielile de expediere si returnare care ar fi fost ~27lei + 19lei = 46lei. Pentru efortul de a ambala/desface si de a transporta de 2ori un colet, recunosc, mi-am cerut doar scuze si iertare in mail-ul trimis cu scanarea chitantei.
In final, vazand ca nu raspunde la acesta cu aceeasi viteza cu care a expediat coletul, am intrat pe blog pentru ca ma bantuia deja banuiala... care s-a adeverit, din PACATE. Mai mult decat atat, un costum de baie pe care doar il rezervasem "poarta anatema numelui si adresei mele postale"...CU LITERE MARI, STACOJII...
Eu am incercat sa nu fac rau si sa fiu cat de cat corecta, dar asta s-a intors impotriva mea. Sunt foarte necajita...Adresa mea de acasa e pusa peste tot pe blog. Mi se atribuie lucruri pe care nu le-am scris si, in general, sunt "facuta" cu ou si cu otet. Este prima data in aproape 3ani de zile cand nu pot ridica un colet si sunt pedepsita mai rau decat cele care n-au ridicat serii de colete si nici nu au platit cheltuielile, nici macar nu si-au cerut scuze. Nu stiu daca mai exista un caz similar cu al meu, dar as fi curioasa sa aflu.
Mai jos, sunt mesajele semnificative schimbate intre noi, in ordinea "petrecerii evenimentelor".
Eu multumesc anticipat
si raman in continuare fidela blogului V.P. Si daca nu scriu, ingrata ce sunt, decat cand imi ajunge cutitul la os, mai sper in iertare si o cer sincer, macar acum, in postul Pastelui, cand grija mea mai mai mare nu e ce bag in gura ci cea ce scot pe ea, ma rog, ce "transcriu" din tot ce-mi vine...

Alise
.................................................................."

LA ACEASTA SCRISOARE SUNT ATASATE SI MAILURILE SCHIMBATE INTRE ALISE SI SHOPPING DE LA RODY PE CARE URMEAZA SA LE POSTEZ AICI DOAR IN CAZUL IN CARE CINEVA DORESTE NEAPARAT.
Ca de obicei, cum nu doresc sa intru de la inceput intr-o polemica de tip "ba da, ba nu" (desi stiu ca, inevitabil, asta se va intampla), tin sa subliniez totusi niste lucruri pe care le credeam foarte clare.
1. Pe LISTA NEAGRA (nu conform unei reguli scrise sau nescrise, ci conform unui bun simt elementar) ar trebui sa intre doar urmatoarele categorii:
A. Persoane care au comandat (nu rezervat, atentie) si care au disparut ulterior, fara a trece vreodata pe la posta, fara a raspunde la mailuri sau la telefon. Si care nu-s nici grav bolnave, nici nu le-a calcat masina.
B. Persoane care confunda magazinele online cu un centru de inchirieri haine si care-si imagineaza ca daca poarta o rochie de doua-trei ori nu se vede. Macar inainte de a trimite asa ceva retur asigurat-va de doua lucruri esentiale: unu, ca ati dus-o la spalatorie si doi, ca n-au trecut trei luni de cand ati comandat-0.
C. Persoane cu varii probleme mentale care-si imagineaza ca rolul unui magazin online este acela de a-i trimite acasa cat mai multe articole ca acestea sa poata fi probate. Daca porti 39 la picior n-o sa-ti vina niciodata un pantof 37, oricat de mult ti-ar placea acesta.

In alta ordine de idei, nu inteleg cum pentru proprietarii de bloguri masurile unui articol sunt oferite doar la cerere. Inteleg atnci cand e vorba de anumite detalii, insa macar la modul general (si corect) cred ca ar fi ceva absolut normal ca acestea sa fie prezente in descrierea articolului. Sau se schimba in functie de cumparator.

Trecand la problema de mai sus:
1. E un mare mister cum in cazul unui sabot se poate gresi lungimea cu un centimetru (adica cu un numar). Da' mare de tot. Nu insist, mai ales ca e ceva de genul "uite sabotu', nu-i sabotu'".
2. Taxe de expediere de 27 de lei??? deci, sa recapitulam, 13 produse, da? 1. bluza 2. cardigan 3. pantalon 4. pantalon 5. fusta 6. costum 7.cardigan 8. costum 9. compleu 10. pardesiu 11. saboti 12. fusta 13. pantalon. Sabotii ies din discutie de vreme ce nu erau prezenti la apel. Total : 435 lei (citez: "Am facut calculul si 435 erau cu tot cu sabotii,
de aceea ti-am scris mai devreme despre ei, crezand ca i-ai pus si pe acestia in colet... sau poate nu am calculat eu bine, voi mai
calcula o data.
Poop,

Alice


......................................................................................................
da ai dreptate, nu stiu cum de am gresit, ar fi fost 410,
dar nu-i nici o problema iti pot trimite maine diferenta de 25,
probabil am calculat atunci cand era vb de sabotei
scuze si maine iti pun banii la posta
multumesc pentru intelegere
rody"").

Deci, la greutatea respectiva (10 kg? or fi fost si niste gantere pe langa...), plus ramburs nu exista o taxa de 27 de lei.
Pe kg. se taxeaza cam 1-2 lei, de fapt cel care atarna "greu" e rambursul. Iar articolele in cauza, cu tot cu pardesiu, parol ca nu cantareau mai mult de 4-5 kile...
Asa ca cel mai potrivit e sa va citez din experienta proprie: am avu un colet cu 9 articole (intre care palton si pulovere, rochie de seara...), greutatea nu depasea 7 kg, rambursul a fost de 2100 lei (doua mii o suta lei). Taxa de expediere nu a depasit 25 de lei.
Ok, intre timp am primit chitanta scanata, coletul chair avea 10 kg din cauza ca eru si articole din piele in el (atuni da, e altceva). Insa tot acolo imi apare urmatoarea chestie: valoare (cu tot cu TVA), 19, 20 lei. Ok, asa o fi, 27 - 19,20 tot dracul ala e la urma-urmelor.


La un colet ca cel de mai sus, 5 kg plus rbs 400, taxa e in jur de 16-18 lei. Nu ca ar fi mare lucru insa ciupelile la cantar ma irita.  Singura explicatie ar fi cazul in care a pus valoarea tot 400 de lei (dar ma intreb cine ar face asa ceva).
3. Problema oricum NU EXISTA de vreme ce s-au trimis taxele de expediere (50 de lei), de reexpediere etc.etc. Nu stiu cine ar mai fi facut asa ceva, chiar am ramas uimita.
4. Niciun client nu e OBLIGAT sa ridice un colet, e dreptul lui sa accepte sau sa refuze. Diferenta e data totui de bunul simt al fiecaruia. Iar motivul pentru care un client ajunge pe lista neagra nu e faptul ca nu a ridicat un colet sau ca a renuntat la o rezevare, ci faptul ca e lipsit de bun simt si nu-si asuma responsabilitatea.

Cred ca am spus ceea ce era de spus, concluziile le trageti voi. Apropo, adresele de expeditie sunt CONFIDENTIALE. Totusi.
5. Revin totusi cu un comentariu, lasand la o parte taxele postale, rambursul si alte chestii aidoma (care, intre timp s-au lamurit oarecum, asa ca am dat mai sus explicatiile): TOTUSI, cumparatoarea si-a admis vina, si-a cerut scuze, a platit taxele. Deci prezenta ei pe lista neagra tot nu poate sa mi se para normala in contextul de fata - cel putin in ceea ce ma priveste (luati-o ca pe o opinie personala), LISTA NEAGRA serveste la a avertiza altie bloguri si site-uri cu privire la anumiti clienti pe care nu i-ar dori nimeni, nu la pedepsirea acestora.
TOTUSI SE PARE CA ADEVARUL E UNDEVA LA MIJLOC. E ADEVARAT CA AICI DISCUTAM PREZENTA RESPECTIVEI CLIENTE IN LISTA NEAGRA A UNUI ANUMIT BLOG INSA MI S-AU SEMNALAT SI ALTE PROBLEME IN LEGATURA CU ACEEASI CLIENTA, CEVA MAI NEPLACUTE DECAT NERIDICAREA UNUI COLET. CUM NU POT SA MA IMPLIC DECAT LA NIVEL GENERAL, V-AS RUGA DOAR SA DATI DOVADA DE MAI MULTA MATURITATE...
PROBLEMELE ULTERIOARE SEMNALATE AU VENIT PE MAIL SI DIN PACATE NU AM PERMISIUNEA DE A LE PUBLICA, NU SE DORESTE ALIMENTAREA UNUI ULTERIOR SCANDAL. INSA CEL PUTIN DOUA DINTRE ELE VIN DIN PARTEA UNOR PERSOANE CU REPUTATIE IREPROSABILA, DECI INCLIN SA LE CRED. SI AMANDOUA "ACCIDENTELE" SE INSCRIU IN UNA DIN CELE TREI CATEGORII SEMNALATE DE MINE MAI SUS.