luni, 7 februarie 2011

VINTAGE IS (SURELY) HEAVEN










Ne-am intors, cu cafea cu tot, la blogurile vintage - cu vintage in titlu - . Sper sa nu mi se mai catere niciun melc pe ecran de data asta...
VINTAGE IS HEAVEN (http://vintageisheaven.blogspot.com/) - de acest blog ne vom ocupa noi acum; titlul este promitator, ca de obicei, dar deja stiu, din experienta, ca asta nu inseamna mare lucru... Pana in momentul d efata cred ca am descoperit mai multe bloguri vintage cu tot soiul de denumiri decat printre cele care pe "firma" iti promit vintage iar inauntru este cu totul altceva.
Oricum, nu ne ambalam: proprietara blogului ne avertizeaza foarte clar ca aici gasim haine vintage dar si second hand, noi si retro. Asa ca n-am sa ma leg de vintage foarte mult - sa vedem ce lucrusoare gasim aici.
Imi place in primul rand faptul ca articolele sunt impartite in categorii, asa poti gasi mult mai usor ceea ce cauti. Si sunt destul de multe - numarul de articole disponibile se ridica la 121.
Gasim aici un portmoneu Gucci original cu tot cu geanta aferenta - wowww!
Ciocate din piele la doar 55 de lei.
Dar sa nu ne pierdem - sa vdem ce gasim vintage pe acest blog. Si asta inainte de a lesina de placere in fata gentii Valentino! Recunosc ca e o adevarata capodopera.
Gasim o rochita de seara anii '80, cu corset. Si e si frumoasa pe deasupra! In plus, imediat dedesubt, la doar cateva articole distanta, o gentuta numai buna de asortat la ea. Perfecta pentru un Revelion retro!
Un catel mic, alb si dulce indragostit de niste pantofi rosii de lac. Catelul cu siguranta e vintage - si, in afara de asta, e un accesoriu absolut obligatoriu pentru niste pantofi rosii.
O geanta XXL anii '60, noua - e o raritate sa gasesti ceva atat de vechi si nepurtat!
O camasa neagra extrem de interesanta, in stil baroc - un repro victorian extrem de reusit.
Ne face cu ochiul si o gentuta repro anii '60 galbena cu buline negre - nu s epoate sa nu-ti placa, mai ales daca vezi cine-i face reclama!
In concluzie : este unul dintre cele mai simpatice bloguri de hainute pe care am intrat. Nu e neaparat vintage - in sensul ca poate titlul blogului induce in eroare - dar modul in care sunt imbinate piese foarte moderne (si de bun gust) cu elemente retro si vintage e interesant. Cu siguranta un blog util si cu personalitate proprie de unde as cumpara cel putin jumatate din lucrurile pe care le vad acolo si pe care am de gnd sa-l vizitez si pe viitor. Nu doar ca sa vad ce lucrusoare noi mai apar - vreau sa vad si cum le face reclama pufuliciul ala de catel care inca nu mi-a spus cum il cheama!

Niciun comentariu: