luni, 7 februarie 2011

NOUTATI HORROR PE BLOGURILE VINTAGE

luni, 15 februarie 2010


NOUTATI HORROR PE BLOGURILE VINTAGE








Nu m-am mai oprit de ceva timp la capitolul "noutati pe bloguri" dintr-un motiv foarte simplu - n-am dorit sa-mi stric momentul magic al cafelei de dimineata. Astazi insa, fiind oricum extrem de binedispusa din cauza minunatului timp de afara, primavaratic de-a dreptul, am hotarat sa risc si sa va prezint ce-am mai descoperit eu pe bloguri si site-uri in materie de vintage in ultimul timp. Foarte sintetic, foarte selectiv, la o cafea si un ceai (beau din amandoua simultan).
In afara de faptul inexplicabil al dorintei unora de aparticipa la targuri organizate de mine, dorinta manifestata intens si obsesiv pe mail si a urgentei altora de a fi adaugati in blogroll (desi am anuntat in nenumarate randuri ca blogroll-ul este in refacere), mai gasesc timp si de alte activitati educativ-distractive. Desi, admit, altele imi scapa - nu atat ca informatie, ci ca sens al lucrului in sine.
In fine, sa lasam problematica filozofica la o parte, nu e ora potrivita - ceaiul de patlagina in combinatie cu cafeaua imi provoaca senzatii bulversante.
Pe GALERIA VINTAGE dam peste o frumoasa poseta din "piele de sarpe lacuita" insa dupa cum luceste sarpele ala avea picioruse si se numea CROCODIL. Si tot dupa cum e de lacuita si cat de frumos luceste ea, crocodilul respectiv se dadea cu saniuta prin cada. Traiasca masele plastice! Vintage, of course...
Ulterior am mai descoperit un animal serpuitor dotat cu labute, respectiv poseta bej din piele de aligator, "poseta vintage piele de sarpe 100%". LOL
Mai departe, dam peste blogul KISSUNEA VINTAGE (adica, pentru cei care au nedumeriri, "kisunea's vintage, sh and new clothes (cheap and quality)", adica un blog mainstream, in care se impletesc lucrurile cazute din dulap cu cele care se aflau deja pe covor) m-am lovit cap in cap cu un nou concept: "vintage actual". Sa-mi spune si mie cineva ce si cum ca eu nu stiu...
Pe MADAME DE VINTAGE, o invazie de "camee", productie China, despre care nu sufla nimeni o vorba ca sunt din plastic. Si ca nu-s camee. Apropo, de unde obsesia asta pentru camee? E mai ceva decat invazia lucrurilor la 12 lei... La Napoli se vand la kilogram, pretul variaza intre 5 si 20 de euro/kg.... Nici nu ma mai intreb cat e pretul direct de la furnizorii  chinezi si nici daca cumparatorul roman a ajuns sa faca diferenta intre o camee si o chestie din plastic... Sper ca da.
Pe RETRO MADAME gasim o fotografie cu o mireasa care mie personal imi inspira un  grav accident de munca... Vintage-ul face victime.
La AMELIE BOUTIQUE gasim o "palarie anii '20" care s-a facut pe la sfarsitul anilor '70. O diferenta de datare de 50 de ani mi se pare cam mult... Intre timp proprietara acestui blog, Geo, a luat legatura cu mine pe mail, transmitandu-mi faptul ca este sugura de datare deoarece palaria este mostenire de la strabunica ei. In ciuda acestui fapt (care, in ceea ce ma priveste, nu poate fi verificat) si luand in considerare cusaturile, materialul, ornamentul si culoarea imi mentin opinia exprimata anterior.
VINTAGE DRESSING ne imbie in schimb cu niste "manusi vintage elegante". Probabil in drumul din China pana in Romania au devenit vintage, ca altfel nu-mi explic. Sunt din nylon, supraelastice. La gasiti in orice piata bucuresteana, pe langa tarabele cu cartofi, chiloti si alte articole utile romanului.
Inchei apoteotic cu un blog, MARGOT VINTAGE,  care, in principiu, mi-e drag si care de obicei merita laude insa de data aceasta da cu bata in balta din cauza unei superbe esarfe HERMES din poliester, tivita salbatic la masina. China rulz.
Si tot asa, cred ca as putea sa nu ma opresc toata ziua, material este mai mult decat suficient. Insa mai am si treaba...

Niciun comentariu: