luni, 7 februarie 2011

VARIA VINTAGE, TARGURI SI ALTELE

miercuri, 31 martie 2010

VARIA VINTAGE, TARGURI SI ALTELE












O sa pun cateva poze de la Targul de la Arenele Romane, prima duminica - din pacate ploaia si frigul infernal ne-au cam stricat socotelile, insa ceva cliente curajoase si-au facut curaj si au iesit din casa. Altele nu, insa le asteptam saptamanile viitoare.
Am fost precauta si am venit cu ceva mai putine lucruri decat de obicei, ceea ce mi-a usurat mult alergatul prin ploaie...vorba vine, eu nu alerg... insa ma agit.
Spatiul oferit de organizatori e absolut superb si cred ca de acum si pana in septembrie veti reusi sa gasiti acolo exact piesa-cheie care va lipseste din garderoba. La fiecare editie (respectiv in fiecare duminica, iar in perioada 10 - 25 aprilie va fi in fiecare sambata si duminica).
Pe 10 aprilie nu ma veti gasi acolo, ci la Cafepedia deoarece contractul nu imi permite sa particip la un alt targ in acelasi timp. Insa pe 11 voi fi cu siguranta la Arenele Romane.
Cu ce? Tot timpul cu altceva. Asa ca incercati sa nu pierdeti nicio editie. Pe langa articolele deja cunoscute de pe blog si de pe site-uri, 1 si 2, o sa aduc multe articole inedite (care, din pacate, nici n-au apucat sa fie fotografiate).
Astazi as fi dorit sa continui si serialul despre rochiile anilor '50 insa din cauza unei cliente (cum nu doresc nici celui mai mare dusman al meu sa aiba) sunt nevoita sa renunt. Asta dupa ce mi-am pierdut toata ziua.
Cat pe ce sa uit: despre targ si despre mine, in ADEVARUL.

Niciun comentariu: