luni, 7 februarie 2011

INSELATORIA VINTAGE


vineri, 26 martie 2010

INSELATORIA VINTAGE


AM PRIMIT PE MAIL:
"Va aduc in vedere un nou caz de inselatorie.
Am comandat de la domnisoara in pricina..numele este este BLAJAN ADELINA(id:blajan_adelina sau amzaadelina)..2 produse,o fusta si un maieu in valoare de 35 lei.O suma nici mare.nici mica,dar erau lucruri pe care eu le doream si chiar aveam nevoie de ele.
,,Domnisoara''in pricina a dorit plata in avans..asa ca bineinteles i-am trimis
Am cautat-o..mi-a dat mesaje inapoi,totul bine si frumos,imi spune ca mi-a pus coletul insa stupoare
au trecut 2 sapt..si nu a ajuns(avand in vedere ca trimite prin curier rapid)
Este noul virus al blogurilor.
Implor fetele sa nu ajunga ca si mine.sa planga pentru niste bani pierduti,care ii puteam folosi pentru cumpararea medicamentelor pentru matusa mea bolnava de cancer.
Nerusinarea e baza pentru aceasta domnisoara.Are si 2 bloguri.
http://adelinaaaa.blogspot.com/
http://amzaadelina.hi5.com/friend/p514939658--Haine+Acesorii+Incaltzaminte_Amza--html


am dorit o fusta si un maieu in valoare de 35 lei
am fost la banca(BRD). si am achitat suma
am vb la telefon..i-am dat mesaje cum ca am platit suma respectiva si totul era ok
ea mi-a zis ca trimite coletele numai prin curier si urma sa platesc eu transportul cand ajungea coletul acasa
edsi ma asigurat ca ajunge miercuri.zilele au trecut..iar ea nu mai raspundea deloc la telefon si nici pe messenger
am stat pe profilul ei pe hi5 cu haine.cel atasat mai jos si am observat ca si-a schimbat id-ul
(amzaadelina)
i-am dat add bineinteles de pe id-ul prietenului meu si am vb cu ea
am intrebat-o de ce mi-a facut una ca asta.ca nu sunt bogatasa tarii si ca de banii aia puteam chiar sa iau medicamente matusii mele si stiam ca am facut un bine unui om bolnav
la care ea foarte seaca mi-a raspuns
,,ms la fel:)):*'' si am primit ignore
convorbiri nu am decat mesajele de la ea care ti le scriu acuma
,,sunt la cursuri,astazi nu pot sa iti pun coletul dar maine cu siguranta o voi face,pastram legatura,pup''
,,da am verificat,au ajuns banii.pupici''



am atasat mai jos o poza cu chitanta de la banca.nah..eu acuma sper sa nu mai cada fete in plasa ei cum am patit eu.multumesc:*"

SPER CA SE INTELEGE FOARTE CLAR DE MAI SUS CA CEI CARE PROCEDEAZA ASA SUNT PASIBILI DE INCHISOARE, E VORBA DE INSELATORIE IAR FAPTUL CA SUMA E MICA NU ARE NICIO IMPORTANTA.
PAGUBITA SE POATE DUCE LA CIRCA DE POLITIE DE CARE APARTINE PENTRU A DEPUNE PLANGERE. IAR IN CAZUL FOARTE PROBABIL IN CARE NU E SINGURA PAGUBITA PROBABIL CA O SA-I ARUNCAM CHIFTELE CU PRASTIA PESTE GARDUL INCHISORII.

Niciun comentariu: