luni, 7 februarie 2011

UNA REA...



Tocmi ma pregateam sa scriu despre ceva bun si inca oscilez pentru ca intre timp am dat peste ceva deloc bun... Adica nu, nu e chiar atat de tragic cum credeti, a mai fost...
Ok, incep cu partea neplacuta, repede-repede, dupa care trec si la lucrul bun...
Intru eu pe mail (mda, chiar acum desi ar trebui sa organizez lucrurile de postat maine pe site) si-mi apare urmatoarea reclama (parca de pe metropotam): "Ziua/Ora: 03 Mar 2009 21:33
Autorul: roxana
Website: http://www.vintage-online.blogspot.com
Comentarii:
haine vintage, accesori si incaltaminte"
Evident, diavolul n-are de lucru si ma impinge sa intru pe VINTAGE-ONLINE - nu de alta dar trebuia sa intru eu in soc nervos si-n seara asta... sau macar sa mi se zbarleasca paru-n cap cum scrie la carte.
Peste ce dam noi aici (n-am mai fi dat...):
1. Pai peste o...bluzita Chanel pe care o puteti savura in foto, atat de "sanel" si atat de vintage ca i-ar veni ca turnata (tunata?!) lui Sexy Braileanca, asta ntr-un scenariu apocaliptic unde angajatii casei Chanel fac infarct in grup. Nu stim ce face Sexy Braileanca...
2. fusta chinezeasca, fusta Mango, rochita New Look etc., etc. - va intereseaza? Oricum, SH destul de ok. Niet Vintage!
3.Bluzita/corset victorian? WTF?! Cred ca n-am citit bine. Ba da. Adica in traducere bluza repro anii '70, via Dragonul Rosu (cred ca asa se numeste).
4. In ceea ce priveste starea articolelor dam peste o noua interpretare, inovativa : "Calitatea Produselor
*Pentru a intelege mai bine care este calitatea produselor afisate pe site am folosit termeni care sa descrie cat mai bine acest detaliu.
Astfel, stare:
*nou/noua - produsul nu prezinta defecte sau semne de purtare (aproape nou)
*foarte buna - produsul nu prezinta defecte sau semne de purtare (purtat o data sau de doua ori)
*buna - produsul fie prezinta mici defecte fie prezinta usoare semne de purtare
*destul de buna - produsul prezinta anumite defecte si semne vizibile de purtare"
Absolut mirific, bine ca nu-s mai multe lucruri pe site ca altfel dadeam coltul.

Niciun comentariu: