luni, 7 februarie 2011

A TOUCH OF VINTAGE

A TOUCH OF VINTAGE


Booonnn.... daca un pic mai inainte se pare ca n-am avut cine stie ce succes - in ciuda intentiilor bune ale autoarei blogului - ma gandesc sa mai incerc inca o data. Incercarea moarte n-are - poate cad naibii cu scaunul si sa vezi ce mai incerc eu dupa ce-o sa-mi crap capul... Hehe, stiu ca va doriti da' puneti-va pofta-n cui. Glumesc, evident. Chestia asta cu "glumesc, evident" am descoperit-o cu mult timp in urma: de cate ori spun ceva in gluma e absolut necesar sa subliniez faptul ca e o gluma. Probabil din cauza ca umorul meu e specific sagetatoresc; oricum, cred ca am invatat sa ma controlez/cenzurez. pe ultima era s-o comit la un restaurant, cu cateva zile in urma: un prieten mi-a spus ca el e Gemeni, chestie care chiar m-a uimit. De obicei nu ma intereseaza dar cred ca e cazul ca din cand in cnd sa ma mai prefac si eu uimita de cate ceva. Nu - chiar sunt ipocrita acum: eram uimita. Evident, tipul ma intreaba ce zodie credeam ca este. Cat pe ce sa-mi iasa pe gura un capricorn. Si acum intra faza cu controlul: daca as fi zis capricorn, m-ar fi intrebat de ce. Logic, nu? Cum tocmai mi-l imaginasem cu doua coarne zdravene, frumos incolacite pe frunte, cred ca nu era cazul sa-i comunic asa ceva.
Asta se intampla atunci cand gandesc logic. Ulterior deciziei (generoase) de a avea o atitudine pozitiva fata de ceilalti. Gandul nu era nici parsiv, nici injurios - pur si simplu i-ar fi stat bine, are fruntea bombata. M-am chinuit toata seara sa-mi tin gura dar data viitoare ii spun. Altfel s-ar putea gandi ca sunt complet ilogica - am spus ca are mutra de scorpion...
In fine, despre ce era vorba aici? A, despre glume, da. Asa... Si vintage. De multe ori site-urile cu vintage pe eticheta sunt o gluma. Ca inauntru nu-i nimic vintage.
Aterizez - in sfarsit - pe A TOUCH OF VINTAGE- (http://atouchofvintage.blogspot.com/) - sa incepem cu inceputul. In prima instanta arata bine - ordonat, curat, frumos, fotografii bune.
Un compleu in carouri, foarte dragut, foarte modern, nu cred sa aiba mai mult de 3-4 ani.
O fusta de stofa cu dungulite, tipica pentru SH.
Rochie (de cocktail? - unde, la "Te fac vedeta?") - Motivi. N-am nimic cu Motivi, Doamne fereste, chiar ma aprovizionez destul de des de acolo (ghinionul de  a sta langa Plaza...) dar nu-mi aduc aminte ca Motivi sa fi produs vreodata rochii de cocktail.
In sfarsit - o camasuta anii '70 (pozata cu nasturii la spate, peste un sutien negru desi bluza este alba...). E ceva totusi...
Blugi Levi's noi, cu eticheta (ni s epsune ca astia nu sunt vintage... de parca restul ar fi).
Diverse bluzite si rochite Junker.
Adidasi si topuri din bumbac. Atemporale.
O rochie de prin anii '90 trecuta ca anii '60!Oppsss...
Nelipsita camasa in stil victorian. In traducere: anii '70, cu platca, din panza topita.
Hippie Hippie Shake, Junker si iar Junker.
Cateva fuste anii '70 (bun) dar de ce e fusta "bleu-marin"?
Din aceasta cauza va voi prezenta in fotografia de mai sus un top victorian din bumbac cu guler in jurul soldurilor. se asorteaza perfect cu niste adidasi edwardieni si cu un boa din pene roz de dihor.
Pofta buna si s-auzim numai de bine. Traiasca Vintage!

Niciun comentariu: