luni, 7 februarie 2011

SCARLETVINYL

duminică, 9 noiembrie 2008


SCARLETVINYL

De cateva zile ma tot bate gandul sa scriu ceva despre SCARLETVINYL - http://scarletvinyl.blogspot.com/, un blog-magazin care este si unul dintre putinele care-si mentin promisunile. Inca de la inceput, ni se spune asa: "In dulapul nostru veţi găsi (pe lângă Narnia) articole vestimentare noi,second-hand, vintage, retro, skatewear, partywear, oldschool. Asadar o vitrina eclectica, care va provoaca sa sfidati banalul si sa va testati creativitatea. Am încercat să ilustrăm detaliat fiecare produs, pentru a vă convinge de calităţile sale."
Intr-adevar, aici gasim de toate (vintage inca nu - daca nu mi-a scapat, dar retro in schimb da), second hand de calitate, lucruri frumoase si destul de bine prezentate - fundalul e calr, liber, nu e nici o invalmasire d elucruri (cum s emai intampla prin alte parti) care sa te enerveze inca de la prima aruncare de ochi si sa te faca sa pierzi esentialul. Plus ca imi place la nebunie grafica site-ului - e super ideea benzilor desenate! Articolele nu sunt foarte multe deocamdata (dar eu merg pe principiul mai bine putin si de calitate), preturi concludente cu ceea ce se intampla acolo, e un magazinas primitor, simpatic si ordonat. Pardon, un dulapior...
Daca as cumpara de la ScarletVinyl? Bineinteles ca da - nu numai ca imi inspira incredere dar imi place sa trec des pe acolo ca sa vad ce mai e nou. Apropo, pe cand o alta pereche de Oxford Shoes?
Am uitat de nota: ii dau 9 (un punct in minus pentru calitatea anumitor poze).

Niciun comentariu: