luni, 7 februarie 2011

NOUTATI VINTAGE

 


Mi-am reinceput hoinareala pe blogurile vintage (si nu numai), am cam tras chiulul in ultimul timp. Mda, si care-i problema? Cu atat mai bine, am mai mult material la dispozitie.  Timp nu prea am (momentan) dar asta e alta chestie. Asa ca o sa intru direct in problema ...
O s-o iau (ca de obicei) haotic pe campii:
Asa...unde e lista? Nu gasesc lista...
1. Hai sa-i dau cep cu un blog despre care n-am mai vorbit pana acum. Respectiv FLOHMARKT. Nu, nu-mi place numele blogului (sorry! lasa, nu-i nimic, nici altele nu-mi plac) dar imi place cum arata si ce-i pe el.  Gasim aici o pereche de sandale Sandro Vicari (vezi foto nr. 1) cu un toc foarte interesant - plus ca-s argintii si e greu sa gasesti o pereche de incaltari decente pe argintiu. Trust me. Daca o sa ma intrebe cineva daca am sau nu pantofi/sandale argintii o sa-i zic ca habar n-am deoarece -hihihi - nu mai stiu ce am si chiar daca stiu tot nu imi aduc aminte unde le-am pus. Oricum, cand imi aduc aminte unde le-am pus tot nu pot ajunge la ele pentru ca, inevitabil, e ceva DEASUPRA. Oricum, fac progrese. Ieri am reusit sa ajung la rezerva de cizme. Ceea ce este un fapt absolut pozitiv. Cel putin asa cred. Poate ca ar trebui sa-mi fac un blog pe care sa-mi postez garderoba.
Flohmarkt. Despre asta vorbeam. Gasim aici cam de toate dar la modul placut. Chiar si vintage de-adevaratelea (nu glumesc!), piese pentru colectionari (vezi foto 2), rochite anii '70. Si de spectator-ii astia ce sa mai zic (da, aia din foto nr. 3): absolut deliciosi! O sa mai trec pe aici de cate ori am ocazia, vi-l recomand cu caldura. Si nu sunt prima, au facut-o inaintea mea cei de la VLP. Ca sa nu existe dubii asupra paternitatii descoperirii...
Cum asta a fost deja o prezentare de site ma opresc aici, zburdatul pe bloguri il las pe alta data. Nu va tin companie maine la cafea pentru ca o s-o beau in pat, in stare de semi-inconstienta DEOARECE maine ma duc la pescuit. Ceea ce (din cate mi s-a explicat) implica o trezire extrem de matinala (in traducere inseamna ca daca ies din casa pana la 11 sunt tare). O solutie (ca sa ma trezesc devreme) ar fi fost sa ma pun in miscare din seara asta. Partea buna e ca nu trebuie sa-mi fac unghiile. Si ca nici nu trebuie sa pescuiesc (deoarece nu ma pricep). Adica am pescuit o data (un caine de mare) si n-a fost misto. Da' de loc. O sa stau la soare gandindu-ma la cat de multa treaba am. Asta e o activitate foarte utila: pana apuci sa te gandesti trece timpul si nu mai trebuie sa faci ceea ce trebuia sa faci. Am zis de doua ori "trebuie", am uitat ca nu exista cuvantul asta in vocabularul meu.
Gata pe ziua de azi, ma duc sa mai topai si pe alte bloguri.

Niciun comentariu: