luni, 7 februarie 2011

CANDIDATI LA LISTA NEAGRA?

Am primit pe mail:
"Salut
m-am gandit sa iti scriu si tie deoarece multa lume urmareste site-ul tau.
In data de 9 aprilie am trimis un colet domnisoarei Elena Stefaina Cicu. In data de 28 aprilie am primit coletul retur. I-am scris eraspectivei Elena ca astept un mail de la prin care sa justifice de ce nu a ridicat coletul. Mi-a trimis urmatorul raspuns:
"buna
nu e vb ca nu l-am ridicat
am fost joia trecuta nu venise
vineri nu era nimeni la posta
aviz nu am primit si nu m-am mai dus dupa aceea.te rog nu te supara, imi doresc f mult ceea ce am comandat.mai pune-le o data si poti sa pui inca 10 ron in plus ca sa acoperi si tu ceea ce ai cheltuit dar iti dau adresa mea de la serv
ca acasa e oficiu de tara, si in veci nu primesc aviz
te rog din suflet"

Parerea mea esta ca nu e adevarat tot ce spune ea, e imposibil ca in data de 22 aprilie joi sa nu fi ajuns coletul, vineri a fost inchis la posta, dar marti 28 aprilie coletul a ajuns deja retur.
Te las pe tine sa decizi daca domnisoara ar trebui sau nu sa figureze pe lista neagra."

Niciun comentariu: