luni, 7 februarie 2011

NEOVINTAGE SHOP

NEOVINTAGE SHOP




Astazi m-am gandit sa merg la sigur in excusia mea printre blogurile ce au cuvantul "vintage" in titlu, am chef sa-mi beau cafeaua in liniste, fara sa ma enervez...
Din pacate vad ca neovintage shop (http://neovintageshop.blogspot.com/), blog ce afirma ca vinde  "unicate, atent selectate,la un pret de chilipir", nu a mai pus nimic nou pe site de aproximativ doua luni. Sa vedem ce gasim aici. Sectiunea categorii e divizata dupa articole (bibelouri, bluze, brose etc.) care, la un prim calcul, par a fi destul de multe, peste 400. Descrierea se refera la material, culoare, dimensiuni, stare si pret - nu exista datari.
Pentru moment o sa alegem o sigura categorie - cea a fustelor si rochiilor - dat fiind ca ne-am intinde mult prea mult daca am comenta toate articolele. Se poate vedea cu usurinta ca sunt obiecte bine alese, de bun gust, frumoase si, mai presus de toate, se pare ca si vintage. Chiar daca primul lucru care apare in fata ochilor e o rochie repro '70 (cred ca va trebui sa discut pe undeva si acest concept de repro deoarece unii stramba din nas confundandu-l cu SH - e ceva mai complicat totusi). Mult anii '70, ceva '80, ceva '60. Oricum, nu se exagereaza cu repro (cel putin in teorie cantitatea de reproduceri de pe un site vintage n-ar trebui sa depaseasca 25% din totalul articolelor). Din cand in cand gasim si cate o rochita din anii '50 - pacat ca nu sunt datate, cred ca, pana in momentul de fata, e singurul lucru pe care as avea sa-l reprosez acestui site. Ar mai fi totusi si detalierea materialelor, nu mi se pare suficienta o descriere de genul "material sintetic subtire" - ar fi trebuit spus daca e poliester sau altceva (in cazul de fata, de exemplu, pare a fi perlon, specific anilor '50 - ma refer la rochita albastra din foto de mai sus).
Oricum, in proportie de 90% lucrurile de pe site sunt cu adevarat minunate; in sfarsit un site "vintage" care chiar e vintage!
Vreau sa mai verific un singur lucru: daca reusesc sa gasesc ceva mai vechi de anii '50! In categoria rochii/fuste n-am gasit. Nu - din pacate nici in celelalte categorii n-am reusit sa depistam nimic.
Oricum, asteptam sa "bage marfa", ar fi pacat ca un astfel de magazin sa se retraga!
In sfarsit pot sa ma declar incantata de un site vintage!

Niciun comentariu: