luni, 7 februarie 2011

YOURVINTAGEWARDROBE

YOURVINTAGEWARDROBE


M-am gandit ca, dat fiind ca si siteul meu, YOURVINTAGEWARDROBE (http://yourvintagewardrobe.blogspot.com/) e tot din categoria "vintage in titlu" sa-l supun si pe el criticilor.
N-o sa spun eu foarte multe, m-am gandit sa va las pe voi - e mai interesant de vazut cum il percep ceilalti.
Mi-a trecut prin capatana sa fac acest site dupa o indelungata experienta de scormoneala si cautari ce a avut drept consecinta logica acumularea nepermisa de obiecte in propriul spatiu vital. Initial am pus bazele unei colectii de articole vestimentare din anii '60- ' '70 care ulterior s-a dezvoltat (in diverse directii). Momentan sunt obsedata de incaltaminte si de palarii.
Site-ul contine articole din categoria "antic" (tot ceea ce e de dinainte de 1920, cu subdiviziunile respective), vintage si retro (desi eu personal - si nu numai eu - prefer sa consider anii '80 ca parte a vintage-ului). De asemenea, intra aici si repro (reproduceri) - articole vestimentare de dupa 1989 ce imita in mod vizibil un articol dintr-o epoca precedenta (modele, printuri, materiale). Nu imi e foarte simpatica dar, din pacate, multi clienti prefera o imitatie mai noua unui articol cu adevarat vechi (si din cauza pretului, evident).
In mare parte articolele sunt achizitionate de la targuri si magazine vintage din strainatate (in special din Italia) si de pe ebay (mai putin deoarece imi place sa vad haina cu ochii mei si sa pun mana pe ea, altfel poti avea mari surprize neplacute...). Incerc totusi sa pun bazele unui vintage romanesc - din aceasta cauza articolele cumparate in Romania ma intereseaza sa fie fabricate in Romania. Va asigur ca n-au mai ramas foarte multe...
In prezentarea articolelor pe site, pe langa fotografii, folosesc un sablon standard in care sunt incluse masurile detaliate ale articolului, eventualele detalii, materialul din care acesta este confectionat (chiar daca nu exista etichete in acest sens), brand si provenienta, culori (se intampla ca aparatul de fotografiat sa nu fie intotdeauna fidel...).
Pretul articolului este calculat in functie de pretul de achizitie, raritatea articolului, dificultatea eventualelor reconditionari. Inainte de a fi trimise clientului articolele sunt trimise in spalatorie (cea de la Plaza Romania, de la subsol). Gentile sunt curatate manual. Incaltamintea este curatata manual si dezinfectata cu ajutorul unui (pretios) al unui magazin second hand. Din ce am inteles eu incaltamintea se baga la etuva unde e dezinfectata cu o solutie pe baza de formol. Oricum, mirosul ramas e cel similar detergentului. Ulterior sunt hidratate (cand e cazul), cremuite si duse la cizmarie daca e nevoie de flecuri.
Cam atat, astept parerile voastre! Apropo, ma intereseaza in special criticile asa ca nu va sfiiti sa va spuneti parerea, nu ma supar. Sugestii - daca ati dori alte articole si ce anume, in fine - ce va place si ce nu va place pe acest site.

Niciun comentariu: