luni, 7 februarie 2011

NE PLIMBAM PE BLOGURI

NE PLIMBAM PE BLOGURI


Tot ieri am fost invitata sa vizitez blog-ul SMART VINTAGE (http://smartvintage.blogspot.com), daca nu e inca in blogroll-urile mele imi cer scuze, va aparea acolo in curand.
Proprietare in defineste drept "un magazin virtual cu solutii inteligente pentru un look special" - ceea ce se si pare ca are intentia sa devina. Deocamdata nu gasim foarte multe articole aici, se vede ca este la inceput, dar ceea ce gasim merita vazut dupa parerea mea. Lucruri alese cu bun gust - un trench negru din lana amestecata cu casmir ce aminteste de Humphrey Bogart (v-am spus ca proprietara are bun gust?), o scurta retro superba, cu print din benzile desenate (cool!), rochite deosebite, fuste, sacouri. Plus ca la fiecare articol exista cate o descriere pe larg. Merita vizitat, cu siguranta. Inceputul e bun, mai ales ca are deja un aer personal.
Intre timp astept cu nerabdare sa vad ce alte noutati vor fi!

Niciun comentariu: