luni, 7 februarie 2011

MICUL MEU BOUTIQUE CU FALSURI: VUITOANE SI TROMBOANE

joi, 9 aprilie 2009

MICUL MEU BOUTIQUE CU FALSURI: VUITOANE SI TROMBOANE

AM PRIMIT PE MAIL:
Buna ziua,

In primul rand imi cer scuze ca va scriu pe aceasta adresa de e-mail avand in vedere ca sesizarea este pentru vintage police.
In al doilea rand as dori sa fac cunoscut un eveniment care mi s-a intamplat si care nu ar trebui sa se mai intample. Acum ceva vreme am dat peste blogul domnisoarei Dreptate Diana Melinda: Micul meu boutique cu hainute. Am observat multe gentute de firma, unele noi, unele SH dar majoritatea cu mentiunea "100% originale". Mi-am facut curaj, desi cu inima stransa, sa intreb de proprietara de o geanta Louis Vuitton cu pretul de 430Ron, notata ca fiind 100%originala si din piele naturala. Fotografia o infatisa doar la exterior asa ca am cerut informatii despre interior, confirmarea ca este originala si daca exista vreo metoda care sa certifice acest lucru si rediscutarea pretului. Am primit un raspuns destul de laconic ca poseta este cu siguranta originala dar, citez, "i-a ajuns fara card" si ca interiorul este din material textil. Din nou mi-am luat inima in dinti si mergand pe incredere am comandat aceasta poseta. A doua zi am fost anuntata ca mi-a fost expediata. Cand am ridicat-o, insa, surpriza. Poseta mea "100% originala" nu numai ca era din musama(nici vorba de piele naturala), avea cusaturile strambe(nu cred ca marea casa LV s-ar preta la asa ceva), iar la buzunarul interior probabil li s-a terminat materialul cu care o captusisera pentru ca este un alt material pe care chiar scrie ceva in chineza!!!!!! I-am trimis mail domnisoarei Dreptate sa o anunt ca poseta este un fake si m-am trezit cu niste scuze penibile: ca nu a avut timp sa o analizeze suficient, ca ea a crezut ca este originala, etc. I-am raspuns ca nu suntem copii sa venim cu astfel de scuze si m-am declarat foarte dezamagita de produs. In acel moment s-a enervat foarte tare si mi-a trimis urmatorul mesaj: " Eu am foarte multa marfa fato! Nu pot sa ma apuc sa le studiez toate la fiecare cusatura etc... In fine.. vad ca nu am cu cine povesti.. majoritatea sunt autentice daca chiar vrei sa stii! si nu degeaba am o gramada de cliente.. si chiar si care sunt fake'uri.. tu cred ca habar nu stii cum e in afara si daca ai fost vreodata iesita din tara asta si la ce pret se vand replicile.. asa ca nu imi da tu mie lectii ok? hai pa! ". Am anuntat-o ca ii trimit poseta cea originala inapoi dar bineinteles ca nu am mai primit nici un raspuns. Scopul acestui e-mail este de a preveni viitoarele sau actualele cliente ale domnisoarei Dreptate cu privire la felul in care aceasta lucreaza si la calitatea cel putin indoielnica a produselor pe care le vinde la preturi mari. Sa fim seriosi...unii oameni lucreaza o luna pentru 400Ron iar ea ii cere fara jena pe o poseta dinn musama cusuta prost. Daca este nevoie voi reveni cu fotografii ale exemplarului in posesia caruia ma aflu. Va multumesc!
  Ramona M.

Niciun comentariu: