luni, 7 februarie 2011

CE SE MAI INTAMPLA PE BLOGURI

luni, 6 aprilie 2009


CE SE MAI INTAMPLA PE BLOGURI

FOTO NR. 1, MY TRUE VINTAGE
FOTO NR. 2, MY TRUE VINTAGE
FOTO NR. 3, ALL STYLE MAGAZINE
FOTO NR. 4, ALL STYLE MAGAZINE
FOTO NR. 5, ALL STYLE MAGAZINE
Mi-am reluat bunul obicei al cafelei de dimineata - sa nu intelegeti acum ca l-as fi abandonat vreodata doar ca n-am mai avut timp suficient de scris pe blog. Dar promit ca o sa-mi fac (cat mai des cu putinta).
N-am mai periat blogurile de ceva timp asa ca de intamplat s-au intamplat multe, o sa le luam incet incet, din pacate n-am timp de toate. Dupa care mai vedem.
Incepem cu MY TRUE VINTAGE , blog pe care e o activitate de zile mari: reduceri, targuri, hainute noi. Vintage. Asa ca ii multumesc proprietarei ca nu m-a facut sa-ncep cu stangul. Datari nu gasim intotdeauna in schimb cam tot ce a fost postat in ultima perioada pe acest blog intra la vintage si retro.
Ne-au placut mult rochita din foto nr. 1 datata anii '60 (care de fapt e anii '70) si pantalonii anii '80 care chiar sunt anii '80 (foto nr. 2). Confuziile sunt insa relativ neimportante, in general intre anii '60 si '70. De un singur lucru imi pare rau: nu gasim nicio descriere a materialelor din care sunt confectionate articolele, in ciuda faptului ca exista o referire destul de ampla la intretinerea fibrelor sintetice chiar la inceputul blogului. Oricum, presupun ca va sosi si acest moment. M-am prefacut ca nu vad cuvantul "turcuaz" proptit de-o rochita nevinovata. Sper ca nici el nu m-a vazut pe mine sau ca cineva si-a scrantit degetu-n tastatura si asta e explicatia (corecta).
Dupa cum vedeti astazi sunt intr-o dispozitie voioasa, zglobie, solara si tot ce mai vreti voi, am mult de lucru asa ca-mi place sa-mi beau cafeaua intr-o companie placuta.
Trec mai departe, allegro andante spre nr. 2 de astazi, ALL STYLE MAGAZINE. Nu stiu de ce da' mi-a foame. Cum azi e ziua in care n-am voie sa-mi fie foame intru pe blogul asta plin de fructe si de flori... mmm, as gusta o bucatica de tiv... Totul e asa de colorat incat e clar ca deja aici suntem in plina vara: rochite, fustite, bluze cu flori, patratele, dungi si tot ce mai doriti voi.  Nici aici nu stim insa din ce-s facute (adica daca-s comestibile sau nu...). Datari mai cu hopuri, cand prea in jos, cand prea in sus: fusta din foto 3. e absolut evident anii '70 (si nu '80), rochita rosie din foto nr. 4 nu ma indoiesc ca e din matase naturala insa la datare e o eroare de vreo 30 de ani (e un sfarsit de anii '70 - inceput de '80, in niciun caz '50); aceeasi situatie si cu fusta din matase sintetica cu pliseuri si jupa - anii '80, nu '50. Oricum, cred ca va fi necesar un articol referitor la "de ce"-ul acestor greseli.  Mie inca nu mi-e clar de unde ies datarile astea monstruoase.
Docamdata atat, ne-am lungit prea mult si am ajuns direct la Cola.

Niciun comentariu: