luni, 7 februarie 2011

CUM A FOST LA TARGUL DE FLORII (ARTIZART)

CUM A FOST LA TARGUL DE FLORII (ARTIZART)

Targul s-a tinut pe 11-12 aprilie pe terasa restaurantului Rodon si a fost organizat de fetele de la Artizart (adica Madalina Timofte si Suzana Vasilescu).
Cam ce a fost pe acolo: "Accesorii handmade, genti pictate, cercei si margele mesterite manual, sapunuri fabricate cu dragoste dupa retetele bunicii, produse cosmetice naturiste, haine si accesorii vintage si retro, bentite cu stil, brose haioase, decoratiuni de Paste"
De participat au participat:
Vintage:
VintageWardrobe, Limitededitionshop, The Attic, TimeMachine, BibaBazar, Garagesale, AboutVintage, Buributique, MargicaVintage, Bohemian Girl

Handmade:
Lalapupu, Deianeirajewellery, TricksBox, Buburuze, ChezSeReBe, PumkinDesign, BibaBijoux, CecileArt, Gentutze, ArtizArt, SissyBijou, Liliart, Mademoiselle de Bucarest, Picturicipentruceimici, Zorzoane, Alhambra-Bijoux, ClipCraft, IMadThis, NuDoarCercei si multi altii!

Haine:
Unda, Alina Ene, Artisan Nature, Ramonesdesign, Mihaela Braileanu.

Cosmetice naturiste:
Sapunuri dupa retete de casa: Lucia Dinescu si cosmetice din ingrediente organice Olivo.
In ciuda faptului ca n-a fost chiar o invazie de vizitatori (ceea ce, personal, chiar as spune ca nu m-a deranjat), m-am simtit excelent. Merit si eu o mica vacanta din cand in cand, nu? Am baut cafele peste cafele, am rontait cate ceva, m-am prajit la soare... Locatia e superba, oameni simpatici. Plus ca ne-au hranit si ne-au dat de baut... Asa ca m-am simtit extrem de rasfatata. Dupa cum puteti constata si in filmuletul urmator (facut in a doua zi de targ):
http://www.youtube.com/watch?v=wI8J9y9PMLc

Niciun comentariu: