luni, 7 februarie 2011

JUDECATI VOI

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

JUDECATI VOI

IMAGINILE NE-AU FOST TRIMISE PE MAIL DE O ALTA CLIENTA A BLOGULUI VINTAGE BAZAAR, D-RA ADRIANA MOSESCU. PE CARE O COMPATIMIM DIN SUFLET...

PREFER SA PUN SCRISOAREA PE SITE FARA NICIUN COMENTARIU (MOMENTAN). PENTRU CA DEJA E PREA MULT...
VOI REVENI INSA MAINE CU AMANUNTE.
"Buna,

Tocmai am avut o mare neplacere cu fata de la Vintage.bazaar, si am inteles ca tu esti persoana potrivita careia sa ma adresez....

Am comandat inainte de sarbatori un pulover lung, care mi-a fost trimis intr-un colet, si separat, un pulover/rochie portocaliu si un top din lana.

 Am cerut o oferta/promotie, si mi s-a spus sa-mi aleg inca un produs in valoare de 25 lei de pe blog, eu mi-am ales un bolero, care in poza arata foarte bine....buuuun.....

coletul care mi-a venit primul a fost cel cu puloverul/rochie....facut praf la maneci, cu scame si uzat, un top Vila din lana....cu o mica parte "roasa"/uscata pe partea din fata si un bolero in dungi colorate si albe...numai in poza, in realitate galbene de la invechire si bluza deformata de la atata purtare

In plus, ea este din Bucuresti, ca si mine!!! si nu mi-a spus asta cand am facut comanda, eu nu m-am uitat la profilul ei, am vazut ca e din Bucuresti la ridicarea coletului!

probabil pentru ca daca ne-am fi intalnit in oras sigur as fi refuzat hainele

i-am scris ca am platit acest colet ( 100 lei ), dar ca nu-l voi ridica pe celalalt ( un pulover ) pentru ca hainele au defecte si ca-mi pare rau ca am avut de-a face cu ea

ea mi-a raspuns ca sentimentul e reciproc, ca sunt nemultumita de felul meu si ca i-am pus o mie de intrebari despre haine ( i-am zis inainte de comanda ca puloverul pare scamosat la margini in poza) si ca imi recomanda sa merg la cumparaturi pe Calea Victoriei!

in plus, mi-a zis ca ma trece pe lista neagra a celor care nu ridica coletele - eu i-am dat un motiv evident pt care nu o voi face....

am mai facut comenzi pe alte bloguri gen fffunkylolita, vintageisheaven sau haine-cu-personalitate si stiu ce inseamna sa cumperi haine "purtate" dar care arata ca noi, in plus fetele acelea sunt foarte dragute si m-am inteles perfect cu ele

am avut o experienta urata si cu fetele de pe blogul rock.rose, de la ele am luat prima comanda de haine de pe un blog...2 pulovere facute praf, o rochie "de catifea"...100%poliester!!! o curea cu catarama ciobita, alte fete ar fi aruncat un produs cu defect...

daca vrei, iti si pot arata produsele, am vazut ca esti din Bucuresti....

sper sa ma poti ajuta cu ceva, nu-mi pasa daca ma trece pe lista ei neagra, dar dupa ce ca mi-a vandut haine de proasta calitate ma si insulta, am mail-uri dovada

Cristina Necula"

Niciun comentariu: