luni, 7 februarie 2011

Bloguri (si iar bloguri)

luni, 12 ianuarie 2009

Bloguri (si iar bloguri)


Dupa intamplarea extrem de neplacuta/incredibila/gretoasa (sau cum vreti voi s-o numiti) cu VINTAGE BAZAAR incepe sa-mi si piara cheful sa mai scriu cate ceva pe aici. Sa ma intreb ce sens are sa ne ocupam de vintage, de datari, de amanunte cand unii nici macar nu sunt in stare sa demonstreze un minimum de corectitudine. In fine, partea buna este ca nu toti sunt asa - sau cel putin asa imi place mie sa cred...
Astazi am de gand sa trec in revista cateva bloguri desre care nu am mai vorbit pana acum (si cu bune, si cu rele - de detaliat von detalia cu alta ocazie). Sa zicem ca e o mica trecere in revista.
1. BAMBOCHCHITITA nu declara nimic pe frontispiciu (doar "Moo") asa ca nu stim daca este vorba despre un blog vintage sau SH (sau altceva). Dar ni se serveste o portie de greseli gramaticale in sectiunea "despre noi". Ok... Pe blog sunt doua genti si trei hainute SH nici urate, nici frumoase a caror descriere include pretul (mda, asta e vital...) plus informatii pretioase de genul "rochie" sau "maxi plovar". Cum nu doresc sa imbrac niciun "plovar", dupa ce am fost intampinata cu "bine vam gasit" va spun eu ca e bine ca m-am carat. Definiv.
2. RAIQA-ILINCASHOP este un blog pe care il vizitez de ceva vreme si inca n-a reusit sa ma determine sa ma hotarasc daca imi place sa nu: imi face cand impresia buna, cand impresie proasta si trece dintr-o extrema in alta cu viteza fulgerului. Oricum, este de remarcat originalitatea proprietarei si nonconformismul. Plus ca ceea ce declara, aia vinteadica "haine noi si SH, handmade si unicate". Calitatea fotografiilor insa (in momentele proaste, ca acum de exemplu) lasa mult de dorit, la fel si "manechinele" alese sa le reprezinte. Anumite articole sunt fioros de kitschoase (dar tind sa cred ca este mai degraba o manifestare a umorului proprietarei si nici nu pierd din vedere ca, de multe ori, se cere si asa ceva), altele sunt insa extrem de interesante (ca, de exemplu, jacheta albastra de piele anii '80 pe care o puteti admira in foto nr. 1). Titlurile articolelor sunt si ele interesante (acolo unde exista), confera personalitate. Exista si descrieri (cam sumare,  e drept) - dar exista! In fine, merita vizitat - e un blog SH care, chiar daca va va enerva cu dezordinea lui, cu siguranta n-o sa va lase sa plecati cu mana goala.
3. Nici MYA'S SHOP nu ne spune precis cu ce se ocupa blogul - in schimb este o adevarata placere sa intri aici. Fotografiile sunt frumoase, la fel si outfiturile pe care ni le propune. Lucruri de calitate, interesante (care se mai si intampla sa fie vintage din cand in cand!) Merita vizitat.
Cam atat pe moment dar o sa revin - astazi am fost cam pe fuga...

Niciun comentariu: