luni, 7 februarie 2011

De la inceput

miercuri, 7 ianuarie 2009

De la inceput




Buna dimineata (in noul an), am revenit cu forte proaspete, intr-un balamuc de nedescris, asteptand cu nerabdare ca www. vintagewardrobe.ro sa fie indexat de google. Si se pare ca mai am de asteptat, intre timp lucrez la site (si va astept cu pareri, sa-mi spuneti cum vi se pare).
Cafeaua de dimineata (number 2) mi-o beau (totusi) desi s-a varsat (partial) pe agenda. La un ultim recensamant am constat ca am vreo sapte agende si agendute si de fiecare data cand caut cate ceva se pare ca e in alta parte. Se impune (deci) un pic de ordine si disciplina - asta e valabil si pentru site(-uri). Plus ca inca mai am de pregatit articolele vintage pe care vi le-am promis la sfarsitul anului trecut - am constatat ca sunt atatea incat nici nu stiu ce sa aleg. Cu siguranta ma voi hotari. Mda,s tiu, trebuia sa continui serialul "Padurea cu uscaturi" - o sa vina si acel moment. Dantelele. Blogurile care merita laudate - si pe care nu ar trebui sa le las la sfarsit. Si mai erau cateva chestii...
O sa ma rezum la un top 3 al celor mai frumoase lucruri de pe blogurile vintage din noul an (asa, din goana calului...):
1. Pe MY TRUE VINTAGE gasim un mega-caftan, mama caftanelor din toate timpurile - sau ma rog, macar din anii '70. Este intr-adevar minunat.
2. MADAME DE VINTAGE ne incanta cu un batic/esarfa din matase naturala Oscar de la Renta (de fapt sunt doua pe-acolo) exceptional, imprimeul si culorile sunt intr-adevar deosebite.
3. ALL STYLE MAGAZINE ne propune o rochita anii '70 din amestec de angora cu sintetic perfecta pentru frigul de afara.
Cum inca nu si-au reluat toti activitatea, mai asteptam. Intre timp mi s-a terminat cafeaua...

Niciun comentariu: