luni, 7 februarie 2011

PRINTESA PRINTESA SI DIAMANT FEROCE

marți, 11 mai 2010

PRINTESA PRINTESA SI DIAMANT FEROCE


CONFORM UNEI LEGI SPECIFIC ROMANESTI SE PARE, DACA TE PRINZI LA TIMP SI NU TE LASI INSELAT, E MUSAI SA AJUNGI PE LISTA NEAGRA. UN SISTEM CU RADACINI FEUDALE, "VINTAGE CHIC", BANTUIE PE NET, PUTAND FI SINTETIZAT ASA: SA MA PIS P TN/OARBA DUPA TINE". SEMNATARE SUNT D-RA PRINTZESA-PRINTZESA (18) SI DIAMANT FEROCE, DOUA SPECIMENE DE CARE V-AS RUGA SA VA FERITI PE CAT PUTETI.

VA OFER MAI DEPARTE CIREASA DE PE TORTUL ZILEI DE AZI.
Buna seara.
Sunt proprietara blogul-lui shifonierulcolorat.blogspot.com si am o rugaminte la vintage police :)

Am vorbit cu o alta propietara de blog care-mi cunoaste cel mai bine cazul si m-a sfatuit sa apelez la voi ca
sigur veti intelege.
Am si eu o problema cu 2 fete, care din razbunare ca pe una din ele am trecut-o pe lista neagra a inceput sa
dea massuri si sa-si anunte prietenele cu bloguri sa apar si pe lista lor neagra cu toate ca cu ele nu am avut
nici un fel de interactiune.

Sa incep cu inceputul .
printesa_printesa_18 mi-a dat add pe mess si am vorbit cu ea sa facem un schimb. Eu mi-am ales ceva de la ea, ea ceva de la mine, am facut schimb de adrese si am intrebat-o:
~ALy: pot sa am incredere ca-mi primesc coletul? ca am vazut ca mai nou se tot intampla de astea
o printesa: primesti de ce nu
o printesa: iti pot da numele meu
o printesa: il scri p google
o printesa: si acolo iti apare dak am dat teapa
~ALy: da, stiu sa caut la lista neagra
o printesa: asa sa faci cu toti
~ALy: asa fac
o printesa: uita te
o printesa: ia numele
o printesa: motorgeanu petria "

i-am cautat numele si pe atunci nu exista nicaieri, asa ca am zis ca e ok si fac schimbul cu ea.
urma sa punem coletul amandoua la posta, i-am zis ca tinem legatura sa anuntam daca l-am pus si cand ajunge, dar ea a zis da, si a iesit si a dat si ignore. A trecut o zi, nu am vazut-o deloc, am vb cu alta fata care o
avea in lista, la ea era online asa ca i-am spus sa o intrebe de produsul care-l vroiam sa vada daca zice ca-i
disponibil sau ca il trimite deja la altcineva, dar ea a zis ca e disponibil. Atunci mi-am dat seama ca e
teapa. Am incercat sa mai dau de ea,nu a raspuns. Asa ca nu am mai trimis coletul si dupa 2 zile m-a mai
intrebat cineva de ea daca e serioasa sau nu. Timp de o saptamana nu am vazut-o deloc online si nici nu am
primit nimic.
Asa ca am trecut-o pe lista neagra.

Acum dupa aprox 1 luna, domnisoara diamant_feroce ma ameninta ca daca nu o scot pe prietena ei
"printesa_printesa_18" vorbeste cu toate prietenele ei sa apar pe lista neagra (prietenele ei cu care nu am
avut nici o interactiune)

Si spune asa:

diamant feroce: auzi
diamant feroce:
diamant feroce: am si eu o intrebare
diamant feroce: ..... (nr. de telefon)
diamant feroce: am vazut un nume p lista neagra la tine de prietena mea si vreau explikatii cu ce drept ai pus
tu numele?
diamant feroce: ti-a dat teapa ceva?/sau k a zis o catea de ea
diamant feroce:
diamant feroce: Domnisoara Motorgeanu Petria , Bucuresti ,
printesa " cu id-ul printesa_printesa_18 si http://hainuttzzee.hi5.com
diamant feroce: eu zik dak ti-a facut nimik sa faci bine si sa stergi k sa nu fac eu reclamtii sa iti fie
inchis blogul si nu vreau niki sa ne certam
~ALy: draga mea ..eu nu ii puneam numele ei acolo daca nu imi facea mie ceva
~ALy: si nu ma lua cu faze de astea ca faci tu reclamatii sa-mi fie inchis blogul ca nu ai cum
~ALy: si nu-i mai lua tu apararea ca si tu esti pe listele la alte fete
~ALy: pe lista neagra
diamant feroce: eu niki nu am haine
~ALy: eu zic sa-ti vezi de treaba ta
diamant feroce: ))
diamant feroce: si tu de a ta
~ALy: da la aavatar ce ai ?
~ALy: aa..nu-ti place ca iti zic sau cum
~ALy: si am primit si massuri de la tine
~ALy: cu haine de vanzare si asa mai departe
~ALy: diamant feroce: azi pun coletele ii rog pe toti cu care am vb deja sa le puna si ei
diamant feroce: da
~ALy: diamant feroce: (adresa), Oradea, Bihor: Popa Maria Bianca aveti grija
cu dansa niki nu face schimb si deja spune de lume k e tepara fara o dovada chitanta ceva toate proaste s-au
smeq
~ALy: asta ce-i ?
~ALy: de la tine e
~ALy: deci nu ma lua pe mine cu acuzatii false
~ALy: bine?
diamant feroce: pai te iau ce ai afcut tu schimb cu ea
~ALy: da
~ALy: si nu a trimis nimic inapoi
diamant feroce: vedeti farte de altele kre tepuiesc ff mult persoane si le stiti numele larisa etc
diamant feroce: mai spuneti de ce va tepuiesc k bine va fac
diamant feroce: si ce vroiai sa iti trimita ia zi
~ALy: eh..pe mine nu m`a tepuit stai linistita
~ALy: ca mi`am dat seama la timp
~ALy: nu sunt obligata sa-ti dau tie explicatii
diamant feroce: pai sa sti k daresa ta o pot da si eu si numele sa trimita lumea coleturi si sa zik a apai aia
nu le ridica e tepara manevre sunt multe
diamant feroce: cap sa ai
diamant feroce: pai si atunki de ce treci numele ei
diamant feroce:
diamant feroce: knd te tepuieste trecel
diamant feroce: pana atunki nu ai niki un drept
~ALy: pai tu fata..daca eu ii trimiteam cum am vrobit cu ea
~ALy: ea primea coletul si eu ramaneam cu teapa
diamant feroce: ai facut schimb nu? asta e
diamant feroce: e zi bn ms k nu ai luat sau altceva dar nu trece tu aiurea asa dau si eu numele tau il pun p
cateva bloguri hi5 si c facem
diamant feroce: ce incredere sa ami avem
diamant feroce: k pune lumea aiurea nume
diamant feroce: sa se afle in treaba
~ALy: pai nu e trecut aiurea
~ALy: chiar luam teapa daca il trimiteam
diamant feroce: ma nene tu nu ai inteles
~ALy: ce nu am inteles
diamant feroce: te-a tepuit p tn cu ceva?
~ALy: ma tepuia daca ii trimiteam
diamant feroce: asta ma interseaza dak nu sterge numele dak da lasal
~ALy: pai ma fata..am vb cu ea, am facut schimb de adrese
diamant feroce: bine
~ALy: si p urma mi-a dat ignore
diamant feroce: nu te-a tepuit
~ALy: si ea astepta coletul
~ALy: ba da
diamant feroce: eu t rog sa stergi numele
diamant feroce: k rau putem face multe
~ALy: nu vreau sa-l sterg.
~ALy: faceti nu aveti decat
diamant feroce: e bine
~ALy: nu stiu cu ce te deranjeaza pe tine
diamant feroce: tea nunt eu k numele tau va fi p multe siteuri si bloguri
~ALy: ce treaba am avut cu ea
diamant feroce: iti garantez
diamant feroce: laso asa nu sterge nimik
~ALy: fetele pe care le am eu pe blog stiu care-i treaba
~ALy:
diamant feroce: si fetele la care dau eu adresa si id tau tot stiu care e treaba))
~ALy: eu zic sa-ti vezi de treburile tale.chair nu ai altceva mai bun de facut?
diamant feroce: asta e fiecare si le face cu mana lui
diamant feroce: eu iti spun sa iti vezi tu de hainele atle si de cei care te tepuiesc
diamant feroce: si daia te vor tepui si incontinuare k esti proasta
diamant feroce: si te bagi aiurea
diamant feroce: bn iti fac
~ALy: nu jignii aiurea
diamant feroce: deja lumea te pune
diamant feroce: prietene mele care au bloguri
diamant feroce: sti ..knd cauti cearta aia primesti
~ALy: prietenele tale care sunt tepare si ele nu?
~ALy: si spune`mi daca ele nu au avut nici o legatura cu mine de ce ma scriu ?
diamant feroce: ai pus numele si adresa asta primesti si tu nevinovata cum a primit si ea
~ALy: ca le rogi tu ?
diamant feroce: ))
~ALy: pai arata-mi si mie
~ALy: sa vad cine ma scrie
~ALy:
diamant feroce: prietenele mele te trec si gata
diamant feroce: sa vedem ce incredere vor avea si altii)
diamant feroce: pai niki p tn nu te-a tepuit si ai puso asta e
diamant feroce: nu te intereseaza
~ALy: eu cred ca tu ai impresia ca eu traiesc din blogul asta. te inseli amarnic
diamant feroce: o sa te vezi tu
diamant feroce: nu am interseaza
~ALy: pai arata-mi
~ALy: sa vad
diamant feroce: nu imi aplica mie teatru dasta
diamant feroce: k nu merge cu mine
diamant feroce: eu ti-a m vb frumso prieteneste
diamant feroce: k esti fata
diamant feroce: dar nu intelegi park traiti in jungla unele pers si park a-ti fi barb ati
~ALy: bine.spor la joaca
diamant feroce: nu sunt obligata sa iti arat cum niki u nu ai sters
diamant feroce: si tie la fel cat ami multe tepe sa iei d azi incol)
~ALy: mersi la fel



Doua ore mai tarziu, ma anunta cineva ca a primit urmatorul mass:

"printesa o printesa: care cunsoti id ul asta? knockbeforeenter
o printesa o printesa: id: knockbeforeenter knockbeforeenter: pai nu e trecut aiurea
knockbeforeenter: chiar luam teapa daca il trimiteam
diamant feroce: ma nene tu nu ai inteles
knockbeforeenter: ce nu am inteles
diamant feroce: te-a tepuit p tn cu ceva?
knockbeforeenter: ma tepuia daca ii trimiteam VETI GRIJA K VA PUNE P LISTA AIUREA
o printesa o printesa: id: knockbeforeenter SA AM PIS P TN D SARACIE K PUI IDURI SI ADRESE AIUREA FARA SA FACI SCHIMB oarba dupa tine."

In concluzie, daca am reusit sa-mi dau seama ca mi-a dat ignore si ea astepta coletul meu fara sa-l trimita pe
al ei, tot eu sunt cea trecuta pe lista neagra. Sper sa ma ajutati sa se faca dreptate.
si imi cer scuze daca e prea lung mailul."

Niciun comentariu: