luni, 7 februarie 2011

I. TARGURI SI FAZE II. DUPA CARE SE DOVEDESTE CINE E MITZI

I. TARGURI SI FAZE II. DUPA CARE SE DOVEDESTE CINE E MITZI


Astazi, prinsa in valtoarea noilor postari de pe Vintage Wardrobe, ma tot gandeam (obsesiv) ca e cazul sa mai scriu si pe Vintage Police. Nu de alta, dar mi s-a reprosat - adica omu', cum ma vede/ scrie/ vorbeste la telefon, hop si cu Vintage Police, ca de ce, pai cum, ca ce s-a intamplat...
Ce sa se intample? Nu s-a intamplat nimic, tot doua cafele beau de dimineata, nu mi-a spart nimeni capul, nu mi-a trimis nimeni o bomba la pachet si nici un cap de cal mort. De murit, n-am murit - dovada ca ma vedeti pe la targuri. M-am facut satena (cred ca v-am mai spus, dar who cares...), n-are legatura. N-am avut timp, desi, daca socotesc bine, probabil c-as fi avut. Da' in loc sa scriu am preferat sa joc Age of Mythology - nu de alta dar e amuzant sa-i pui pe micii sclavi la munca. Asta-i joc pentru copii din aia retardati (sau pe-aproape), precizarea asta o fac ca sa va scutesc de alte comentarii ulterioare.
Oricum, prioritatea ar fi sa scriu despre targuri - lumea vrea sa stie cum a fost, cu cine etc. etc. Problema e ca inca nu ma pot hotari despre care targ sa scriu, nu de alta dar daca ar fi sa respect ordinea cronologica ramasesem pe undeva prin august, la targul de la Kiseleff. Nu va faceti probleme, nu uit - am toate amanuntele in cap insa - hihihi - filmuletele si pozele sunt inca in aparat. Mda, asta e lene.
Asa ca in seara asta (dupa ce am muncit nu tocmai voios toata ziua) o sa ne mai voiosim un pic cu o mica sinteza, o sintezutza despre anumiti clienti/anumite cliente si obiceiurile lor la anumite targuri. Gresit, nu la anumite, la toate targurile  - nu stiu de ce am spus "anumite", asa, ca sa ma aflu-n treaba. Adica la anumite targuri s-au intamplat unele, si la alte anumite targuri altele. Totul intr-o maniera logica si armonioasa. Unele anumeli au fost amuzante, altele au fost funny si altele funny lol. Pentru altele multumiti zeului unic ca v-ati salvat pielea...
Cat pe ce sa uit - le multumesc clientelor mele care au venit special ca sa ma viziteze la V4Vintage, mi-a facut mare placere sa le cunosc personal.
In ansamblu, am descoperit ca lumea de la targuri are o obsesie pentru probatul de manusi. Fiecare doreste sa-si infiga degetelele in cea mai mica manusa cu putinta, de preferinta pe dos si incercand stanga pentru dreapta si dreapta pentru stanga. In curand o sa am in colectie manusi fara degete...
Mi s-au cerut manusi supraelastice la nu stiu ce targ. Nu mai faceti de-astea ca s-ar putea sa fac urat. Sau n-ati invatat pana acum ca nu exista materiale sintetice in anii '30? Nu de alta, dar la ultimul targ asa mi-a comunicat o doamna - ma bucur sa aflu, ca eu nu stiam. De fapt credeam ca toate rochitele de la H&M sunt anii '20 si ca etichetele de pe camasile Ungaro trebuie sa se gaseasca in mod absolut doar pe rochite anii '60. How funny indeed.
Exista si persoane care cauta ceva anume - pantofi 34 cand ele poarta 37, rochii de doi metri lungime cand ele au 1,50 inaltime - si nu gasesc. Va asigur ca nu-s eu de vina!
Imi place cum scutura cate o rochita "ca sa vada materialul" si cum ma intreaba cu aer candid, uitandu-se la bijuterii, "le faceti dumneavoastra?". Din punctul asta de vedere nu sunt singura victima, li s-a mai intamplat si altora.
De asemenea, fake-urile din piele de crocodil provoaca un adevarat delir si sunt intrebata la modul serios "din ce piele e?". Crocodil de cada.
Esenta targurilor asta e  - faze adorabile, daca geanta se asorteaza la par sau rochita la tocul de la pantof etc. etc.
Diverse persoane care vor sa-mi vanda musai cate ceva, hainele din sifonier, hainele nepoatei, ale sorei, toate hainele din lume si care n-au inteles -desi am spus in nenumarate randuri - ca NU VREAU. Data viitoare o sa incep sa tip isteric.
La un alt targ mai vechi o domnisoara s-a apucat sa dea peste cap cam tot ce aveam eu pe masa (da, masa aia fucsia de trei metri) asa c-am pus-o sa faca ordine. Bad, bad, bad. I-a prins bine, asa si-a gasit perechea de manusi pe care o cauta.
Cand va cad hainele de pe umeras sa nu credeti ca nu va vad... Va vad, va vad... Incercati sa nu mai calcati pe ele, nu cred ca le prieste.
Dorinta dupa orice targ? Sa abandonez totul si sa fug.
Frustrari? Inca n-am gasit clientul care sa merite sa fie ciomagit. Se pare ca am doar cliente adorabile. Good.
INSA:  Nu-s nici Vitange si nici Ventage. Nici "musca cu mustar" - chestia asta aparea in cautarile de pe trafic.ro la Vintage Police si n-as vrea sa aflu de ce.
IN ANSAMBLU, sintetic si rapid (ca mi-e foame): m-am simtit bine la ultimele targuri, la V4Vintage a fost superb dar extrem de obositor, la THE CLOTHES NEXT DOOR LASCENA m-am distrat copios din motive multiple pe care o sa vi le prezint la momentul potrivit (m-am distrat de data asta rimeaza cu "m-am simtit bine"), la fel la targul de asta vara de la Parcul Kiseleff, la LA SCANTEIA ceva mai putin bine (din cauza virozei, nu ca n-ar fi fost targul ok), horror (dar de un horror relativ) la TERASA ACTORILOR. Nu mai stiu pe unde am mai fost, dar am mai fost. Le iau la rand sau cum mi-o veni mie mai bine si va povestesc pe indelete. Dar nu acum.
GEE, CAT PE CE SA UIT, VINTAGE ABSOLUT: argumentul suprem, de nota 10 plus - despre o anumita palarie in contact cu o anumita doamna: nu poate sa fie din catifea de matase ca din anii '30 pana acum o mancau moliile de mult.
Sa inteleg ca pana data viitoare o sa gasesc pe search "molii cu mustar"?
Daca-i pe-asa eu pofta buna va doresc, zeul sa va indrume pasii si Iehova sa va sorcoveasca (nu de alta dar vine sfarsitul lumii si e necesar, util si placut).
O sa fac un sondaj in legatura cu urmatorul targ: cine-i de acord cu organizarea unui stand VINTAGE POLICE sa ridice doua degete. Ghilotina vi-o donez eu, masurile vi le luati singuri.
Am uitat sa vi-o prezint pe Mitzi, noua mea achizitie de la True Vintage. O sa vedeti ce-a patit daca n-a fost cuminte.... O putei vedea in poza preluata de pe site-ul  True Vintage. Nu de alta dar nu stiam ce poza s apun la acest articol. Si chiar cred ca Mitzi merita tot respectul.

Niciun comentariu: