luni, 7 februarie 2011

GRETOS

marți, 3 februarie 2009

GRETOS





NE SCRIE DE DATA ACEASTA ANDREEA (COSMOFEVER) DE LA VINTAGE LOVER'S PUB:
"Acum o saptamana i-am scris CRISTIANEI BUMBEA care avea blogul Bambocichitita, sau ceva de genul acesta, si care intre timp a devenit "Just another blog-shop," pentru a cere mai multe detalii in legatura cu o geanta plic a carei poza de pe blog era foarte neclara. Am cerut dimensiunile, si informatii cu privire la interiorul gentii, si materialul din care este confectionata. Mi-a spus ca este in stare excelenta, si ca are doar doua pete de rugina pe cadrul metalic al portofelului care ea sustinea ca se gaseste in interiorul gentii. Mai mult, dupa ce am fost de acord sa mi-l trimita, mi-a trimis un email spunandu-mi ca spalase geanta pentru a inlatura rugina (?) - orice comentariu este de prisos. Ca sa scurtez povestea si sa ajung la partea cu adevarat interesanta, azi am ridicat plicul de la posta, si SURPRIZA: interiorul este absolut distrus, rupt, sfasiat si plin de rugina. Si mai interesant, si la exterior prezinta semne de uzura pronuntata, materialul este zgariat, si la mijloc este dezlipit, prin gaura iesind efectiv captuseala plicului. Atasez poze pentru a te putea convinge de starea obiectului. Desigur, am toate mail-urile pe care le-am schimbat cu privire la starea produsului, mail-uri pe care le pot face publice oricand.

Ce m-a socat poate si mai mult a fost faptul ca m-a mintit stiind ca ma ocup, alaturi de Verde Ursuz, de Vintage Lovers' Pub. Ni se adresase pentru a o include in blogroll-ul nostru, iar atunci cand am inceput sa facem lista neagra, si numele ei mi-a fost trimis de o alta proprietara de blog, i-am acceptat explicatiile, si am sters-o de pe lista deoarece sustinea ca rezolvase problema. Desigur, accept deschis ca m-am inselat si am trecut-o din nou pe lista, acolo unde ii este locul."
Se pare ca nu erau destui recidivisti la acest capitol, intre timp s-au perfectionat altii dornici sa taga pe sfoara pe cate cineva. Nu va pot da link-urile de la blogurile (vintage?) ale acestei persoane, intre timp au disparut. Dar va pot da link-ul de pe contul Neogen - http://www.neogen.ro/user/bmb_crista
Este inutil sa insist asupra acestei batai de joc din care nu-mi imaginez ce minte bolnava ar putea crede ca are ceva de castigat. Nu este vorba doar despre lipsa de respect si de bun simt, asta intra la INSELATORIE. Probabil ca persoana in cauza isi va deschide un alt blog, sub un alt nume. Asa ca fiti atenti ce cumparati si de la cine. Fotografiile neclare, cu fond modificat de obicei contin surprize neplacute. Aveti dreptul sa cereti detalii si lamuriri, fotografii suplimentare atunci cand ceva nu va este clar, dimensiunile si toate celelalte detalii privind un articol trebuie sa va fie puse la dispozitie. De asemenea, interesati-va in legatura cu conditiile de retur. Aveti si dreptul sa denuntati un fapt atunci cand lucrurile nu sunt in regula - si asta nu in ultimul rand. Concluziile le trageti singuri...

Niciun comentariu: