luni, 7 februarie 2011

GOOGLE VINTAGE 34

GOOGLE VINTAGE 34

Din cand in cand ( a se citi: suficient de des) imi place sa mai topai de pe un blog pe altul, sa vad daca cineva ma uimeste pe ziua de azi sau nu. Asta se intampla de obicei la cafea - logic. Si nu ma uit doar pe blogurile vintage, asa ca astazi am sarit (momentan) peste ele si m-am dus sa ma plimb prin alte parti.
N-am gasit nimic iesit din comun cu exceptia unor chestii mai vechi. Asta ar fi una, de pe pitipoanca.org, merita citite comentariile mai mult decat articolul in sine. Pierd intotdeauna din vedere ca prostii nu isi dau seama ca sunt prosti.
O alta chestie misto ar mai fi filmuletzul asta postat de Blogatu. Demential.
Dupa care am mai ajuns pe cateva bloguri cu pretentii scriitoricesti si cu nivel sub 12 ani si m-am dus sa ma dau cu saniuta pe google. La cautarea cuvantului "vintage" (setat pe romana, logic) imi apar 34 de pagini. Normal ca tot la vintage trebuia sa ajungem... Evident ca o s-o iau de la coada la cap, e mai palpitant asa.
Intre timp, Mademoiselle Vintage ma asemuieste cu Mircea Badea. La fel de intamplator insa nu ma simt flatata. Nu de alta dar nu ma uit la tembelizor, nu ma intereseaza, plus ca am mult prea multe lucruri de facut. Sunt intotdeauna responsabila cu inchiderea aparatului in cauza. Daca va dispare telecomanda o sa stiti cine e de vina. In schimb imi place Mademoiselle Vintage. Din mai multe motive pe care nu mai stau sa le enumar aici, intrati pe blog si o sa va dati seama de ce.
Bun. Am deviat dar asa s eintampla atunci cand te dai cu saniuta. Despre ce era vorba? Vintage. Google. Bun.
Ca prima pozitie pe aceasta pagina, un anunt de la HAINE-VINTAGE. Site ce merita intotdeauna vizitat chiar daca nu vinde doar vintage. Si despre care am mai vorbit si prin alte locatii.
Ma opresc acum, m-am dt suficient cu sani pe ziua de astazi.
Urmeaza pagina 33.
Primele trei pozitii codase sunt ocupate de carti - o fi emblematica chestia asta, oricum se pare ca nu mai simte nimeni dorinta sa citeasca. Nu carti despre vintage, Doamne fereste, carti de orice fel. Nu-i asa ca-i cah? Cahul asta se vede pe mutrisoarele unora. Pe creieras nu, ala-i intins cu placa. Cand vorbesc despre prosti imi vine sa vorbesc cu diminutive - da, stiu, n-ar trebui sa ating astfel de subiecte, da, stiu e pierdere de timp. E, si? timpul meu, fac ce vreau cu el. Poate va pune naiba sa ma contraziceti. Grrrr.
Mai departe. Maidepartescriencarte. A, nu, fara carti astazi.
reclama nu suficient de amuzanta pentru Dusty's Armoire. ma duc pe Dusty's Armoire (clothes and accesories), dupa bunul meu obicei cercetator. In ciuda reclamei, n-am gasit nimic. Trec mai departe...
Dau peste un articol din RL (Romania Libera) din care retin urmatoarele:carton/silicoane/fun/vintage/derizorii/Hermes. Articol citit de 73 de vizitatori. Daca v-a folosit la ceva va rog sa ma anuntati. Cah.
Jean Michel Jarre - Vintage. Nici nu intru, ca nu-mi mai place Jarre de pe la 12 ani.
Urmatoarea pozitie este detinuta de Michelle & Barack Obama - cuplul nr. 1 al Americii. Vintage, mda.  Ceva mai jos gasim si un articol despre vintage. Ce contine el? Traznai.
video irelevant cu nu stiu ce moment artistic. Not.
Un post de pe site-ul Roxanei Radu despre laptopul vintage. Cam ca tot ceea ce se intampla pe acest site, postarea (video) este interesanta in ciuda faptului ca este vorba d eo reclama, e una inteligenta. Asa ca m-am uitat la ea.

Niciun comentariu: