luni, 7 februarie 2011

CINE MA GADILA SUB BARBIE?

CINE MA GADILA SUB BARBIE?

De ceva timp am descoperit o incercare delicioasa de a mi se infige furculita in spinare dar n-am avut timp de dedicat acestui memorabil fapt. Nu, n-aveam un mar in gura asa cum si-ar dori unii dintre voi... canibali mici si pofticiosi ce sunteti.
Din pacate am fost repede dezamagita: e vorba despre blogul ANTIVINTAGEPOLICE care imi este dedicat numai si numai mie. Normal ca-mi face placere, am si eu vanitatile mele, mda, ma simt magulita de nu mai pot. Din pacate nu ma injura nimeni, nu se plange nimeni de mine...
Sa inteleg ca mi-au murit dusmanii? Sau s-au pus cu burta pe manualul de gramatica inainte de a ma ataca? Ca daca-i asa inseamna ca mai am de asteptat...
Deci, ca sa reiau: daca vreti sa radeti (da' doar un pic....), vizitati acest site magnific.
Daca ma mai gadilati mult sub barbie s-ar putea sa-mi cada maru' din gura si sa va musc!
Dupa cum banuiam, incepe sa devina bestial, demential, mortal (si merge in paralel cu asanarea acestui blog) asa ca insist sa vizitati locul mai sus numit, nu va pot lasa fara o astfel de distractie. Cred ca imi pun si banner pe site cu ANTIVINTAGEPOLICE, am devenit fan.
Sa nu uit, intre timp am gasit ceva atat de tare incat nu-mi vine sa cred - se pare ca si VLP-ul trece prin chestii similare cateodata...
Ia uitati ce va da mosul: http://vintageloverspub.blogspot.com/2008/11/casa-noua.html
Eu zic ca-i de-a dreptul maret. Dar pe Verde Ursuz o compatimesc... Deh, riscurile meseriei. Trebuie sa recunosc ca e o persoana extrem de calma. Mult mai calma decat mine.
N.B. Da, acesta este un avertisment.
P.S. Maru-i de la dieta, nu de la altceva...

Niciun comentariu: