luni, 7 februarie 2011

GIFT BOX III

GIFT BOX III

D-ra Greta Vizitiu (de care va aduceti cu siguranta aminte din campania Gift Box) va demara o noua campanie in perioada 1-8 martie 2009 avand de aceasta data in vedere o actiune ceva mai complexa care va implica insa si ideea de vintage.
"Am gandit un mini proiect in care am implicat fenomenul actual :VINTAGE. Aveam deja o idee despre cea de-a treia campanie umanitara. Am ales insa ca protagoniste principale pe acele detinatoare de bloguri cu haine vintage , care au promotii si preturi mici si haine interesante.
Prima propunere ar fi sa va rog sa postati daca vreti, puteti si aveti:) un articol( o hainuta, aceesorii, jucarii, vinil, chestiutze si ce va mai trece prin cap. Acesta sa fie promovat ca obiect licitat pentru aceasta campanie Gift Box III:) Donatiile vor fi puse intr-un cont (chiar astazi am deschis unul; e deschis pe numele meu , deoarece noi nu suntem o organizatie, fundatie. Nu am timp sa infrunt birocratia nesimtita si sa astept enorm pentru niste hartii ce nu inseamna mai nimic.)
Cea de-a doua propunere pe care o discut inca:) abia astept sa vina duminica, e legata de o petrecere pe care sa o organizam in luna martie unde invitam multa lume, muzica faina, iubitori de moda, curiosi, cumparatori si voie buna,sa petreaca, insa tinand cont ca sunt si multi oameni in suferinta:) Deci putem imbina mai orice pentru o fapta buna.
Fondurile stranse din cele 2 promovari sa fie folosite in scopul organizarii unei cine ( tot in luna martie, dupa o zi, doua cand reusim sa cumparam destula mancare pentru un adevarat festin, vom vizita unul sau 2 centre care gazduiesc oameni defavorizati--poate sa para absurd insa unii din ei nu au avut parte de asa ceva - nu vreau sa facem pachete ci sa organizam o adevarata cina). Detaliile despre banii stransi in contul respectiv, vor fi pastrate cu strasnicie zi de zi si le pot prezenta la urmatoarea cafea, sau la cerere.
Sper ca v-am trezit interesul si implicarea. Astept poze cu obiecte postate, pareri, ideei sau sugestii:)
Important e sa nu ramanem indiferenti si sa intelegem ca e nevoie sa facem un bine
seara faina:)


contul pentru GIFT BOX III : RO57CECEB31908RON2162394, pe numele Vizitiu Greta - la sucursala CeC Bank s.a Bucuresti( poate mentionati la rubrica resp, destinati campaniei Gift Box III- si eu va voi tine la curent cu desfasuratoarele de la CEC."

Niciun comentariu: