luni, 7 februarie 2011

CAFEAUA VINTAGE DE DIMINEATA

duminică, 6 decembrie 2009

CAFEAUA VINTAGE DE DIMINEATA


Cafeaua de dimineata de astazi n-am reusit s-o beau impreuna cu voi, asa cum planuisem, si asta din doua motive: unul ar fi ca diminetile mele in ultimul timp au cam disparut din peisaj (da, m-am trezit la 12, 30 si n-are nicio legatura cu faptul ca e duminica). De fapt tocmai am aflat ca e duminica, eram ferm convinsa ca e deja luni (si ca neaparat am ceva de facut). Motivul numarul doi e strans legat (organic) de primul - pe langa faptul ca e sezonul targurilor (chestie de care banuiesc ca sunteti deja constiente...), e si sezonul petrecerilor. Adica al petrecerilor "in plus" (pe langa alea zilnice, saptamanale - de clubbing si alt comportament hahaleros cum mi s-a spus pe un blog facut special in cinstea mea), zil de nastere, petreceri cu tematica, petreceri pe motiv ca tot vin sarbatorile si hai sa ne-ntalnim...
Alaltaieri am fost la doua sindrofii (Olga, astept pozele, "sa ma rad" o tura), petrecerea cu tematica "Cocalari" de la bar La Scanteia - sa nu va prind ca utilizati fotografiile in scopuri perverse ca va bat; daca ma vedeti cu-un mare pampon roz in cap sa stiti ca de-acolo e fotografia. Foarte frumos, cu mult vin rosu si muzica rock (manelele nu le-a suportat nimeni desi eu aveam chef de-un dans din buric pe (pa) mese - ca doar asa obisnuiesc...).
Sa fie deci si un pic de muzica, altfel nu se poate: Romania, 1985. How funny. De apreciat barca de contrabandisti...
De acolo am aterizat la o petrecere a publicitarilor (cu tot cu imbracamintea aferenta de la petrecerea precedenta, pampon, pantofi roz cu botul dupa colt si jacheta animal print) - nimeni nu s-a sesizat, nimeni n-a comentat, cred ca toata lumea era beata, but who cares, foarte misto, m-am distrat.
Ieri seara am fost la ziua Oliviei da' n-am fost prea activa, imi ieseau ochii din orbite de somn. Ceea ce se intampla si acum doar ca ar cam trebui sa pregatesc lucrurile pentru targ si pentru site. Noroc cu Clinique anticearcane, altfel v-ati fi facut posete din pielea mea. Probabil ca daca s-ar uita Oliv la ingrediente mi-ar prezice ca o sa mi se usuce un ochi si-or sa-mi cada. Sac, sac - am doi (asa ca cel putin unul nu doarme niciodata, intotdeauna la datorie). Nu ma apuc acum de facut bilanturi de sfarsit de an insa va promit (soon) un recensamant al blogurilor si site-urilor vintage cu tot ce trebuie - sare, piper, acid sulfuric, gheare de pisica. Apropo, tre' sa-i fac poze lu' Miciu Piciu, noul membru al familiei, de profesie motan, bine ca mi-am adus aminte.
Cam atat pentru azi, deja nu doar c-am trecut de cafea, am ajuns deja la supa.
Poza din imagine (precum si imaginea din poza) e de la petrecerea cu tematica de Halloween din bar Scanteia.
Nu va pup, mi-e foame... Sa va mai spun si ca mi-e somn?

Niciun comentariu: