luni, 7 februarie 2011

CUM A FOST LA GAIA GARAGE COUTURE

miercuri, 1 aprilie 2009


CUM A FOST LA GAIA GARAGE COUTURE

Mi-am facut si cafea (da' asa, de-a naibii, da, la ora asta!) ca sa scriu despre Gaia garage Couture. Si mi-am luat si o tigara desi de fapt eu nu mai fumez (dar uite ca in valtoarea evenimentelor iar am inceput sa fumez, shame on me!).
La targ a fost BINE. Si la GAIA  a fost BINE.
Si na, mai greseste omu' (zise ariciul dandu-se jos de pe perie...) - stiu ca am scris de rau despre celalalt targ Gaia de data trecuta, am gresit se pare.
Se pare asta il pun asa, ca sa nu ies cu orgoliul chiar sifonat de tot. LOL
Ma bucur c-am gresit, stiu ca si voi va bucurati c-am gresit asa ca macar o data e toata lumea de acord. Mi-e clar ca am avut o parere aiurea despre clubul asta si despre oamenii de acolo. Poate din cauza ca am fost tarata de prieteni (care, da, frecventeaza, unii dintre ei) in momentul nepotrivit, cu dispozitia nepotrivita.
Se pare insa ca la targ toate s-au potrivit. Mi-a placut spatiul, mi-a placut cum e amenajat, mi-a placut organizarea si, mai mult decat oricat, mi-au placut oamenii de acolo. Persoane inteligente, prietenoase. O groaza de fete frumoase. Oameni interesati, curiosi.
M-am simtit extraordinar, m-am agitat cat am putut (si n-am mai ajuns la petrecerea de dupa, nu mai puteam!), m-am distrat, am palavragit si-am vandut, am fumat si-am baut bere (ceea ce nu prea fac da' mi-era sete).
M-am simtit atat de bine ca nici foame nu mi-a mai fost (asa ca n-am mancat, bila alba).
De o singura chestie imi pare rau... nu mi-am cumparat nimic! Ceea ce pentru mine e absolut atipic, cred ca eram prea concentrata la ce era de facut acolo ca sa ma mai gandesc si la mine.
Cu o noapte inainte scriam etichete (inca mai scriu in somn...). Dupa care am indesat totul in masina cu riscul de a ma trezi cu cuiele de la stenderul pentru genti infipte-n cap.
Mi-am exercitat meseria de incarcator/descarcator (poveste veche...) asa ca n-am mai facut gimnastica de atunci...
Evident ca am ajuns in intarziere. Mare. Da' n-a contat.
Evident ca am uitat sa pun etichetele cu preturi pe ochelari.
Si-am vazut atatea lucuri misto pe-acolo cat pentru o noua garderoba. Mi-au ramas in cap niste pantofi roz de la Evintage care cred ca mi-erau mari...
Uite c-a iesit si monstruletul din barlog...
In puteti viziona (cu tot cu stand) in filmuletul de mai jos. Pe care nu l-am facut eu (ca n-aveam rabdare), l-a facut al meu sot (care nu stie sa filmeze).
Asa ca o sa ma vedeti doar din spate. Data viitoare va promit si o vedere frontala.
http://www.youtube.com/watch?v=LWDauMfHy-4

Niciun comentariu: