luni, 7 februarie 2011

CUM A FOST LA CIRESARII VINTAGE SHOW

sâmbătă, 1 august 2009

CUM A FOST LA CIRESARII VINTAGE SHOW







Deci unde ramasesem? Cred ca la prima editie a Targului de la Bar Scanteia, respectiv Ciresarii Vintage Show. Apropo, chiar astazi a fost High Heels Vintage Fair la Cafe Verde, sper ca v-ati dus si ca a iesit bine - de fapt cand se ocupa Oana de la Haine Vintage de ceva, automat iese bine.
A fost cam de mulltisor targul (nu ma intrebati data, ora....nu le am cu chestiile astea), din pacate video nu am (hihihi, nu ma mai chinui cu youtube, zic si eu "din pacate" ca sa par draguta. Nu sunt.) Acum fara gluma, targul a fost bestial, m-am simtit excelent alaturi de Monica si Ana de la Evintage (fara liniuta, stiu), de Oana de la Haine Vintage (precizez de fiecare data deoarece sunt o groaza de Oane in campul asta, din fericire ma simt bine alaturi de toate), de Alice de la Dulapul Bunicii.
Plus ca aveam o costumatie ceva intre extraterestru si pioniera...adica nu ma pune pe mine, nene, sa gasesc O FUSTA PLISATA BLEUMARIN. Nu de alta da' nu pot. Hainele de vanzare le gasesc in mod miraculos (de fapt nu e chiar atat de miraculos, sunt extrem de ordonatepe categorii, perioade, printuri, culori), pe ale mele niciodata. Adica de fapt nici nu stiu ce am, daca vreau sa fac un shopping mic e suficient sa-mi deschid unul din sifoniere. Oricum, ideea de baza (tovarasi) e ca n-am gasit fusta "de pionier" desi sunt sigura ca ea exista pe undeva. Bine, asta nu inseamna automat ca-mi si vine sau ca mai arata a fusta plisata. Dar am descoperit ca am o fusta plisata fucsia (de care m-am indragostit instantaneu, da, da, cred ca o am de vreo 10 ani). Mi-am facut si doua cornite (vezi foto), nu stiu ce legatura are asta cu pionierii dar cum eu sunt o persoaa foarte logica probabil ca are mare legatura. Dupa cum vedeti/cititi, postul de fata are mare legatura cu persoana mea - ceea ce banuiesc ca e un lucru deosebit de simpatic. Mda.
Revenim la targ. Presupun ca stiti Barul Scanteia, este pe Bulevardul Ferdinand, cam la o statie de trombeluz (sau ce trece pe acolo) - daca nu va descurcati, scrie mare SCANTEIA cu rosu. Apropo, am impresia ca ideile astea de stanga (de fapt nu stiu exact cat de mult are legatura cu stanga) ii incita extrem de mult pe taximetristi care uita sa dea restul. Come on, cum sa-ti dau eu tie bacsis inca o data pretul cursei? Ce, crezi ca n-o sa-ti cer restul? Ba uite c-o sa ti-l cer. Ca sa nu ma mai enervez, data viitoare o sa te reclam. Deci, daca nu vreti neaparat sa va enervati e mai bine sa luati trombeluzu'. Ala merge incet da' sigur. Riscati diverse alte chestii, ok, de la mirosuri insuportabile, cersetori, hoti de buzunare etc. etc. Oricum, senzatii tari. E logic  - daca te duci intr-un pub de stanga, mergi cu mijloacele de transport in comun.
Barul e tare dragut, proprietarii la fel, plus ca sunt doua terase si o curte marisoara, racoroase. Se poate si manca ("parizerul pe ziar" am auzit ca e absolut excelent - sincer, n-am gustat, nu mananc parizer insa mi se pare o idee simpatica. Am mancat salata bulgareasca - chiar la targ - si e exact cum trebuie.).
Asa ca la targul asta am tras oarecum chiulul - am stat la beri (nu prea beau eu bere da' asa mi-a venit), la taclale, mi-am luat o rochie superba de la nu stiu cine (c-am uitat sa intreb) si cosmetice de la Olivo, sapun natural cu miere si ulei de masline, de cand l-am descoperit il folosesc intensiv, inclusiv pe fata (mmmm...yummy) si samponul cu ulei de masline (bestial). Vizitatori au fost, vanzari la fel.
La cea de-a doua editie n-am mai ajuns din cauza unui contratimp dar sunt sigura ca vor mai fi si altele.
Sincer, m-am simtit ca acasa.

Niciun comentariu: