luni, 7 februarie 2011

CRISSVINTAGES SAU HIENA BLOGURILOR VINTAGE


CRISSVINTAGES SAU HIENA BLOGURILOR VINTAGE

Am primit pe mail urmatoarea povestire. HORROR, ca de obicei. In rolul principal - blogul CRISSVINTAGES care cred ca a mai fost pe aici intr-un context asemanator. Din pacate nu va pot da link-ul blogului, proprietara a disparut prin mlastini, pasteri sau pe unde locuiesc lighioanele de soiul asta. Dar va pot da numele ei: LAPUSNEANU CRISTINA. So, beware!
Va posatez mailurile victimei asa cum mi-au fost trimise:
Buna Cristina
Iti scriu pentru ca mi s-a intamplat zilele acestea un lucru care sper sa nu se mai repete si sa se intample si altcuiva. Si pentru ca nu doresc sa devina o vendetta, daca crezi ca e nevoie poti sa stergi numele persoanei care trimite astfel de mailuri. Sa incep cu inceputul: acum vreo 3 saptamani am fost contactata de d-ra Lapusneanu Cristina, care dorea un schimb cu un ceas pe care il aveam de vanzare pe blog. Nu prea fac schimburi, dar pentru ca era unul din 2 cesulete primite cadou, am acceptat (mai ales ca era foarte insistenta, il vroia neaparat, etc-iata mail-ul ei initial: crismeav către mine 

 arată detaliile 10 iul.  

Buna.ma intereseaza foarte tare unul din ceasurile pe care le ai la vanazare insa momentan nu am bani..nu faci schimburi iti dau ceva de valoare mai mare...cat vrei tu...chiar imi place mult ceasul pt ca are cadranele schimbatoare ...
blogul meu e...http://crissvintages.blogspot.com/
te rog mult de tot ia in considerare propunerea mea......
Multumesc,
 Cristina.



accept asadar schimbul, cu o rochita "ORSAY" descrisa ca fiind in stare "excelenta" si purtata "o singura data" - initial se preciza ca nu se fac schimburi cu acest produs, dar pana la urma mi se cere diferenta de bani 
  Alice Popescu către crismeav 
 arată detaliile 12 iul. Răspundeţi 
 


Salut
Scuze de intaziere, dar am avur probleme cu conexiunea la internet.
Articolele care mi-au placut si imi sunt si bune sunt deja
rezervate/expediate. As fi facut schimb cu rochita asta:
http://crissvintages.blogspot.com/2009/07/rochie-orsaypret-40-ron.html
dar vad ca e mentionat in descriere ca nu se accepta schimburi?
Oricum, daca te intereseaza ceasul anunta-ma sa ti-l rezerv, mai am
unul din cele 2 disponibile.
Merci
 crismeav către mine 
 arată detaliile 12 iul. Răspundeţi 
 


Buna,
nu mai stiu adresa blogului tau, dar parca ceasul era la 27 ron..nu?Sunt foarte interesata.
E ok ...iti pot trimite rochia daca iti place si tu sa imi trimiti ceasul +13 ron(poti pune banii in colet)....Si putem sa punem coletele la posta fara ramburs ca sa nu mai platim mult..
Daca e bine asa da-mi un mail sa vedem cum facem...
Cristina.


Asadar facem schimbul, cu tot cu "politeturile" aferente:
Alice Popescu către crismeav 
 arată detaliile 12 iul. Răspundeţi 
 


Salut
Era 25 de ron, deci diferenta ar fi de 15 ron, o sa-i pun in colet
impreuna cu ceasul (gasesti blogul in semnatura). Adresa mea este:
XXXXXXXXXXXX
Daca reusesti sa-mi lasi adresa in seara aceasta, am sa pun pachetul
chiar maine la posta.

Merci, seara buna
crismeav către mine 
 arată detaliile 12 iul.  


Super!!!
localitatea ta este XXXXXX?
adresa mea este 
XXXXXXXX
Voi pune maine coletul fara ramburs.Te rog daca potisa-mi lasi adresa blogului tau.
multumesc din suflet.
Cristina.

Cristina noastra primeste ceasul si se declara foarte multumita (imi scrie insa de pe o adresa diferita)
---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: crismeav
Data: 3 august 2009, 12:37
Subiect: Re: BUNA..VREAU CEASUL
Către: Alice Popescu


vaco....curelusa este noua cumparate de mine..apropo imi datorezi 20 ron pt asta....scarba..si nu inteleg in ce stare era ceasul.pt ac eu ti l-am trimis in aceasi stare patetica si chicioasa in care l-am primit'
sa zici mersi ca ti l-am trimis intreg......
si mars zdreanta ce esti si zi bogdaproste..pt ce am facut pt tine....si auzi panaramo vezi ca rochia nu era rupta pisamas pe tine de zdreanta..da ma rog tarani pana nu sunt si fuduli nu se lasa....ramai draga cu jafurile tale ca ce ai tu iau de la colt de piata de la tigani......
imi pare bine ca nu ai oprit rochia nu o meritai oricum..........



--- On Mon, 8/3/09, Alice Popescu wrote:

From: Alice Popescu
Subject: Re: BUNA..VREAU CEASUL
To: "crismeav"
Date: Monday, August 3, 2009, 12:18 AM


Salut
Am primit ceasul, desi nu pentru asta ti-am trimis rochia inapoi-oricum imi confirma ceea ce banuiam-sincer, decat sa il trimiti asa mai bine nu il trimiteai deloc-un cadran lipsa, lipit cu scotch!!!! In plus nu am gasit locul unde a fost desprinsa curelusa, si sa nu spui ca ai lipit-o tu pentru ca nu se vad urme de nici un fel. Deci mai adaugam si minciuna la "calitatile tale". Oricum, am vazut ca ai renuntat la blog, daca ai procedat la fel cu mai multe cliente, se explica...


În data de 23 iulie 2009, 13:03, Alice Popescu a scris:
Ti-am pus acum de dimineata coletul cu rochia la posta - fara ramburs.. Ti-am lipit pe ea etichete cu locurile unde este rupta- vreo 12, ca sa vezi in ce stare excelenta si purtata odata este (in plus am observat ca in spate bretelutele au fost scurtate de mana- probabil tot pentru acea singura purtare). Poate iti va fi invatatura de minte data viitoare cand descri ceva ca excelent si "purtat odata" sa fie chiar asa.

În data de 20 iulie 2009, 22:37, Alice Popescu a scris:

A, si da, imi "permit" sa spun ca rochita nu era in starea descrisa pentru ca este chiar intr-o stare jalnica, iar eu una nu as purta-o in aceasta stare decat eventual prin casa.

În data de 20 iulie 2009, 22:34, Alice Popescu a scris:

Asta este chiar culmea! Diferenta de bani era in colet (desi initial tu ai spus ca dai chiar si un obiect mai scump la schimb, mi-a fost jena sa iti mai amintesc acest lucru si am pus diferenta in colet-daca nu era acolo de ce nu mi-ai spus cand ai primit coletul????), iar ceasul este nou-nout, tu l-ai vrut "neaparat", si eu am fost de acord sa facem schimb, desi de obicei evit schimburile! Nu te-a obligat nimeni sa il soliciti. Iar rochia NU are eticheta cu firma, este rupta si foarte uzata, departe de a fi in stare "excelenta". Binenteles, nu am cum sa te oblig sa imi inapoiezi ceasul, dar asta imi va fi invatatura de minte sa mai accept schimburi, asa ca am sa trec experienta la "pierderi", si voi considera orice colaborare cu site-ul tau incheiata aici.


În data de 20 iulie 2009, 21:21, crismeav a scris:
Auzi nu te supara dar chiar ai tupeu sa stii!!!
Daca eu am trecut cu vederea faptul ca ceasul este unul ieftin ---si avea putin curelusa dezlipita(clar mai mult de 5 ron nu face acel minunat ceas..asa cu indulgenta..ca sa nu mai spun ca dac le iei din Europa le iei si cu 3 ron la en-gros)--- si nu ti-am spus nimik nici de faptul ca de diferenta de bani nici vorba in colet........tu cum iti permiti sa-mi spui ca rochia nu era in starea in care am descris-o?????
Nu este nici decolorata ...eticheta este la locul ei...
imi pare sincer rau ca m-ai pacalit ...iti recomand ca pe viitor sa nu mai faci asa ceva..



--- On Mon, 7/20/09, Alice Popescu wrote:

From: Alice Popescu
Subject: Re: BUNA..VREAU CEASUL
To: "crismeav"
Date: Monday, July 20, 2009, 8:10 AM


Buna Cristina
Am primit rochita, este foarte draguta ca si model, din pacate este departe de a fi in stare excelenta si purtata o singura data, asa cum a fost descrisa pe blog. Se vede clar ca a fost spalata de multe ori (scamosata+grad mare de decolorare).. In plus are o gaura (nu mare dar vizibila) la o cusatura de la bust (in plus, mai putin important, dar ii lipseste eticheta, deci ar putea fi de la orice "firma"). E clar ca nu o pot purta asa. Daca ceasul este in starea in care l-am trimis, as prefera sa refacem schimbul. Daca nu, vreau sa iti returnez rochita si sa primesc contravaloarea ei si taxele postale (40 ron+7 ron taxele). 
Spune-mi te rog ce varianta preferi.
Multumesc, o zi buna

În data de 13 iulie 2009, 09:27, Alice Popescu a scris:
Salut
Am lasat coletul la posta, sper sa il primesti pana vineri (ar trebui
cam pe joi sa soseasca). Daca nu primesti avizul, poti sa treci tu pe
la posta vineri, s-a mai intamplat sa se rataceasca avize.
Merci, o zi buna

Pe 12 iulie 2009, 22:27, crismeav a scris:
> ok.te-am adaugat si eu...si vorbim maine ..
> te pup si o seara buna,
> Cristina.
>
> --- On Sun, 7/12/09, Alice Popescu wrote:
>
> From: Alice Popescu
> Subject: Re: BUNA..VREAU CEASUL
> To: "crismeav"
> Date: Sunday, July 12, 2009, 11:05 AM
>
> Salut
> Da, localitatea este Giarmata Vii
> Blogul este:
> http://vintagefamousbrands.blogspot.com/
> mai am un blog cu produse cosmetice:
> http://iubescparfumurile.blogspot.com/
> te-am adaugat in blogroll pe ambele bloguri, daca vrei adauga-ma si tu.
> Merci, o seara buna
>
>
> Pe 12 iulie 2009, 20:45, crismeav a scris:
>> Super!!!
>> localitatea ta este Giarmata Vii?
>> adresa mea este
>>XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 >> Voi pune maine coletul fara ramburs.Te rog daca potisa-mi lasi adresa
>> blogului tau.
>> multumesc din suflet.
>> Cristina.
>>
>> --- On Sun, 7/12/09, Alice Popescu wrote:
>>
>> From: Alice Popescu
>> Subject: Re: BUNA..VREAU CEASUL
>> To: "crismeav"
>> Date: Sunday, July 12, 2009, 10:40 AM
>>
>> Salut
>> Era 25 de ron, deci diferenta ar fi de 15 ron, o sa-i pun in colet
>> impreuna cu ceasul (gasesti blogul in semnatura). Adresa mea este:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
>>
>> Daca reusesti sa-mi lasi adresa in seara aceasta, am sa pun pachetul
>> chiar maine la posta.
>>
>> Merci, seara buna
>>
>>
>> Pe 12 iulie 2009, 14:30, crismeav a scris:
>>> Buna,
>>> nu mai stiu adresa blogului tau, dar parca ceasul era la 27 ron..nu?Sunt
>>> foarte interesata.
>>> E ok ...iti pot trimite rochia daca iti place si tu sa imi trimiti ceasul
>>> +13 ron(poti pune banii in colet).....Si putem sa punem coletele la posta
>>> fara ramburs ca sa nu mai platim mult..
>>> Daca e bine asa da-mi un mail sa vedem cum facem....
>>> Cristina.
>>>
>>> --- On Sun, 7/12/09, Alice Popescu wrote:
>>>
>>> From: Alice Popescu
>>> Subject: Re: BUNA..VREAU CEASUL
>>> To: "crismeav"
>>> Date: Sunday, July 12, 2009, 1:03 AM
>>>
>>> Salut
>>> Scuze de intaziere, dar am avur probleme cu conexiunea la internet.
>>> Articolele care mi-au placut si imi sunt si bune sunt deja
>>> rezervate/expediate. As fi facut schimb cu rochita asta:
>>> http://crissvintages.blogspot.com/2009/07/rochie-orsaypret-40-ron.html
>>> dar vad ca e mentionat in descriere ca nu se accepta schimburi?
>>> Oricum, daca te intereseaza ceasul anunta-ma sa ti-l rezerv, mai am
>>> unul din cele 2 disponibile.
>>> Merci
>>>
>>>
>>> În data de 10 iulie 2009, 23:55, crismeav a scris:
>>>>
>>>> Buna.ma intereseaza foarte tare unul din ceasurile pe care le ai la
>>>> vanazare insa momentan nu am bani..nu faci schimburi iti dau ceva de
>>>> valoare mai mare...cat vrei tu...chiar imi place mult ceasul pt ca are
>>>> cadranele schimbatoare ...
>>>> blogul meu e...http://crissvintages.blogspot.com/
>>>> te rog mult de tot ia in considerare propunerea mea.......
>>>> Multumesc,
>>>> Cristina.
Pentru a avea o mai buna si graitoare imagine, mesajele trebuie citite de la coada la cap, in ordine cronologica.
Cine mai doreste sa comande de la aceasta LAPUSNEANU CRISTINA?
Prefer sa nu fac comentarii - deja e prea de tot.

Niciun comentariu: