luni, 7 februarie 2011

COMANDA NEONORATA

luni, 7 septembrie 2009

COMANDA NEONORATA

Tot pe mail am mai primit urmatoarea problema, legata de blogul MADEMOISELLE VINTAGE:
"Sunt si eu un omuletz care a vrut o gentuta office like, Mark Chantal like, nimic special, pentru a-mi cara hartiile de care ma folosesc la serviciu : am gasit una pe un blog foarte frumos, cu poze bine facute, care parea de mare incredere, pe numele sau : http://mademoiselle-vintage.blogspot.com
Pe 8 august am trimis un email prin care solicitam o reducere(pe care am obtinut-o imediat) si m-am bucurat foarte mult asteptand gentuta imitatie croco care imi parea mie deosebita.
Nu numai ca n-am primit nicio gentuta, dar nici macar o explicatie, acolo( in afara de asigurarea ca imi va fi trimisa dupa ce se intoarce de la curatatorie(?).
Pana la urma am renuntat ( ce altceva sa fac?)sa mai trimit emailuri si am cautat pe alte bloguri....
Ma intreb daca produsele care apar in fotografii exista cu adevarat( apropo gentuta de mai sus a disparut cu desavarsire)
Cu speranta ca nu se va mai intampla si altora,
Rodica Sima,Braila"
Mi-au fost trimise si mailurile privind aceasta problema:
Flag this message

Re: gentuta Marc Chantal

Saturday, August 1, 2009 2:49 AM

From:

"Rodica Sima"

Add sender to Contacts

To:

"Mademoiselle Vintage"
Multumesc mult !

Rodica Sima



--- On Sat, 8/1/09, Mademoiselle Vintage wrote:


From: Mademoiselle Vintage
Subject: Re: gentuta Marc Chantal
To: "Rodica Sima"
Date: Saturday, August 1, 2009, 2:39 AM

Buna ziua

Da,este posibil sa o primiti la 35 lei

Astept adresa dvs pentru confirmare

Petre Ligia


From: Rodica Sima
To: mademoiselle.vintage@yahoo.com
Sent: Saturday, August 1, 2009 12:36:03 PM
Subject: gentuta Marc Chantal
Buna ziua,

As putea obtine o reducere la aceasta gentuta ? Pot plati pentru ea 35 lei, este posibil ?

Va multumesc,

Rodica Sima






-----Inline Attachment Follows-----


 

 Flag this message

Re: posetuta gen Mark Chantal

Monday, August 17, 2009 6:56 AM

From:

"Rodica Sima"

Add sender to Contacts

To:

"Mademoiselle Vintage"
Nu am primit inca nimic de la Dvs, mai este valabila comanda ?

--- On Mon, 8/10/09, Mademoiselle Vintage wrote:


From: Mademoiselle Vintage
Subject: Re: posetuta gen Mark Chantal
To: "Rodica Sima"
Date: Monday, August 10, 2009, 2:41 AM

Buna ziua

Nu inca,miercuri vom face urmatoarea expeditie.

Am dus-o la curatatorie

Petre Ligia


From: Rodica Sima
To: mademoiselle.vintage@yahoo.com
Sent: Monday, August 10, 2009 12:31:34 PM
Subject: posetuta gen Mark Chantal
Buna ziua

Nu am primit inca posetuta de la dvs, ati expediat-o?



 

 Flag this message

Re: posetuta gen Mark Chantal

Friday, August 21, 2009 9:55 AM

From:

"Rodica Sima"

Add sender to Contacts

To:

mademoiselle.vintage@yahoo.com
Cred ca deja am inceput sa va enervez, dar insist sa-mi raspundeti la email, dati-mi macar o explicatie in legatura cu poseta comandata : nu s-a mai intors de la "curatatorie", va pare rau ca ati acceptat sa mi-o vindeti cu 35 lei ?

Si mai ales, unde a disparut de fapt, caci nu mai este de gasit niciunde pe blogul Dvs.

A existat vreodata?

Toate cele bune,

Rodica Sima

--- On Tue, 8/18/09, Rodica Sima wrote:


From: Rodica Sima
Subject: Re: posetuta gen Mark Chantal
To: mademoiselle.vintage@yahoo.com
Date: Tuesday, August 18, 2009, 11:52 AM
Revin, poate ca macar o sa-mi raspundeti : ce se intampla ? Este posibil sa astept 10 zile sa-mi onorati comanda? Va-ti razgandit cumva? Va rog sa-mi spuneti pentru ca deja m-am saturat sa ma duc la posta in fiecare zi..........

--- On Mon, 8/17/09, Rodica Sima wrote:


From: Rodica Sima
Subject: Re: posetuta gen Mark Chantal
To: "Mademoiselle Vintage"
Date: Monday, August 17, 2009, 6:56 AM
Nu am primit inca nimic de la Dvs, mai este valabila comanda

--- On Mon, 8/10/09, Mademoiselle Vintage wrote:


From: Mademoiselle Vintage
Subject: Re: posetuta gen Mark Chantal
To: "Rodica Sima"
Date: Monday, August 10, 2009, 2:41 AM

Buna ziua

Nu inca,miercuri vom face urmatoarea expeditie.

Am dus-o la curatatorie

Petre Ligia


From: Rodica Sima
To: mademoiselle.vintage@yahoo.com
Sent: Monday, August 10, 2009 12:31:34 PM
Subject: posetuta gen Mark Chantal
Buna ziua

Nu am primit inca posetuta de la dvs, ati expediat-o?





Dupa parerea mea Mademoiselle Vintage este in vacanta, blogul nu a mai avut activitate de aproximativ patru saptamani. Oricum, normal ar fi fost sa va avertizeze macar prin intermediul unui mesaj automat. 
Din pacate nu va pot fi de mare ajutor, singura care va poate da un raspuns e proprietara blogului.

Niciun comentariu: