luni, 7 februarie 2011

CAPUSA VINTAGE

luni, 14 septembrie 2009


CAPUSA VINTAGE



In mica noastra gradina zoologica (vintage, evident) a aparut de ceva timp un nou animalut. Cand zici "animalut" te gandesti la ceva simpatic, nu?
Ei uite ca nu-i asa, e vorba de CAPUSA, de data asta aparuta in persoana blogului CANDYTHINGS4YOU care posteaza cu nonsalanta o rochita cumparata de la E VINTAGE. Asta n-ar fi nimic: ok, ai cumparat un lucru de la altcineva, nu ti-a venit, nu ti-a placut, te-ai plictisit de ea, ai cumparat-o cu scopul de a o revinde - mi se pare ok. Insa a aparut cu tot cu pozele de pe site-ul E VINTAGE, in ciuda faptului ca rochia aparuse deja in revista GLAMOUR si ca langa poza era scris E VINTAGE.
Nu vreau sa nedreptatesc pe niemni, cum vad ca blogul cu pricina simte o nevoie acuta de publicitate, m-am gandit sa i-o ofer.
Apropo, aviz amatorilor: de cand m-am facut bruneta am devenit mult (da' mult mai rea). Dupa doua zile de targ in Tinutul Umbrelor (las' ca va povestesc eu ce si cum) am tendita de a ma comporta intr-o maniera feroce.
M-am intors din vacanta si banuiesc ca asta e suficient. Magariile facute de unii dintre voi n-au de-a face cu vintage-ul, au de-a face cu proasta crestere, cu furtul si cu comportamentul de capusa care se ingrasa din munca altora. Luati o pauza, faceti o dieta, ceva...

Niciun comentariu: