luni, 7 februarie 2011

DIN NOU DESPRE PROBLEME NU FOARTE VECHI

DIN NOU DESPRE PROBLEME NU FOARTE VECHI

Am primit pe mail urmatoarea:
"Buna ziua

Numele meu este Alexandra si va urmaresc de ceva vreme atat sit-ul cu haine, cat si blogul.
Am credinta ca dvs, alaturi de alti impatimiti de vintage, incercati sa imprimati o ordine si o oarecare seriozitate printre proprietarii de astfel de sit-uri (ma refer la cei care vand haine vintage, vechi etc.)
De aceea va intreb, fara sa fiu malitioasa, ce imi puteti spune de un sit ca Vintage Heaven pe care l-am gasit in lista dvs.
Eu una am intrat intamplator si, dupa cateva vizualizari, am constatat ca acolo se vand niste falsuri la sume astronomice iar cumparatorul nu este avertizat.
Daca la rochii nu ma pot pronunta (avand in vedere ca nu se vad bine), va pot spune ca am avut curiozitatea sa caut cateva firme si am comparat pantofii....Eu cred ca sunt falsuri. Poate ca sunt niste falsuri reusite (desi nu corespund nici ca imprimeu, croiala....cu cele gasite pe sit-urile oficiale), raman niste falsuri vandute la peste 600 lei bucata.
As fi curioasa sa stiu ce parere aveti si, in primul rand, ce cauta un astfel de blog in lista dvs?
O zi buna
Alexandra C."
1. Listele cu bloguri si site-uri romanesti de profil (vintage, second hand, hand made etc.), atat cele pe de VITAGE POLICE cat si cele de pe VINTAGE WARDROBE, au un rol pur ilustrativ si nu reflecta in niciun mod nici parerea mea obiectiva despre aceste site-uri si bloguri, nici  preferintele personale. De altfel listele sunt incomplete, am ramas cam cu doua luni in urma...
Mi s-a mai pus aceasta intrebare - insa daca ar fi sa incep sa elimin pe baza celor doua criterii, lista ar deveni extrem de scurta. Iar daca ar fi sa fiu chiar drastica, blogroll-ul ar contine exact doua site-uri. Exista in lista si bloguri ale caror proprietare m-au injurat (si continua sa o faca ca "anonimi") ca la usa cortului. Cred totusi ca o astfel de lista - mai ales atunci cand va fi completa - se poate dovedi utila.
2. In ceea ce priveste problema VINTAGE HEAVEN acest subiecta  fost deja discutat AICI. Absolut toate articolele de marca de pe acest blog sunt falsuri - de calitate,via China.  Nu discut preturile, nu este problema mea - cu os ingura precizare: nici la origine nu sunt niste falsuri ieftine, in sensul ca la primul vanzator care se aprovizioneaza de la furnizor preturile oscileaza intre 70 - 130 $.
Nu sunt de acord cu niciun fel de falsuri, personal nu le pot suporta (indiferent cat de mult se aporpie sa nu de original) insa presupun ca daca exista oferta, exista si cerere.

Niciun comentariu: