luni, 7 februarie 2011

SINTEZA VINTAGE

sâmbătă, 19 septembrie 2009


SINTEZA VINTAGE

ROCHIE DIN BROCART ANII '50
Tocmai am terminat ultimul strop de cafea lasat de azi de dimineata asa ca am considerat ca e bun contextul ca sa sintetizez un pic - dat fiind ca de scris la modul serios nu am timp. Dar promit ca o sa-mi fac, probabil de saptamana viitoare.
Deci:
1. In seara asta THE CLOTHES NEXT DOOR PARTY (in club LA SCENA, de la ora 21 , Calea Calarasilor nr. 55 - e o vila superba situata pe partea cealalta a strazii fata de Benzinaria Mol din spate de la Unirii). Special Guest: DJ Various Artists (nu ma-ntrebati, ca nu stiu...). Eu una va astept in cadrul unei prezentari de moda vintage, cu fete frumoase imbracate in tinute anii'50, '60,'70,'80.  In rest v-as spune cu draga inima cine sunt ceilalti participanti dar inca n-am aflat (insa sunt).
2. Duminica, 20 septembrie, va astept la targul THE CLOTHES NEXT DOOR, EDITIA A III-A.  Ca de obicei, cu tot ce va trece prin cap - rochii, posete, incaltaminte, cravate, bijuterii, palarii, manusi etc.etc.
3. Ce urmeaza? AAAA... Pe 26 septembria ma gasiti la VINTAGE PICNIC organizat de Oana de la Haine Vintage: "26 septembrie - Vintage Picnic - un targ exclusiv cu haine vintage, limonada, prajituri de casa si lenevit pe patura sub meri si nuci, in gradina unei case particulare de langa Cismigiu."
4. Pe 10 octombrie ne vedem la V FOR VINTAGE, A III-A EDITIE, LA CAFEPEDIA (MAI PRECIS "10 OCTOMBRIE, Cafepedia 3, str. Pictor Arthur Verona nr. 2, de la 12-20".
Cam atat deocamdata, intre timp sper sa mai apuc sa mai scriu ceva. Despre posetele anii '50 de exemplu.
A, da, cu vreo luna in urma am descoperit ca am un nou anti blog - din pacate posesorul nu a demonstrat semne de activitate cerebrala asa ca n-am putut sa am distrez cine stie ce. Ii multumesc ca mi-a pus pozele de pe stylemob la indemana, asa pot sa ma servesc direct de acolo cand trebuie sa-mi schimb poza de la profil.
Ce dragut e sa ai hateri! Hi-hi-hi.
A, da, (2) - am postat noi articole vintage pe blog, acum le bag si pe site. Asa ca toata lumea e invitata sa le vada.
Nu stiu ce poza sa pun... Dat fiind ca e vorba d eprezentari d emoda, targuri s.a.md. bag o rochita (cum va asigur ca n-ati mai vazut). Era sa zic si ca "n-o sa mai vedeti": o sa fac eforturi (si-o sa pun umarul blablabla) sa mai vedeti si altele.

Niciun comentariu: