luni, 7 februarie 2011

ASA NU!

ASA NU!

 AM PRIMIT PE MAIL URMATOAREA:
Buna ziua,Cristina,astazi 16.11.2008,imi permit sa impart cu tine o mare dilema...si de asemenea o mare problema avuta cu domnisoara de la boutique by elisa(http://boutiquebyelisa.blogspot.com/) . O sa fac un rezumat cat mai clar:
  Intr-o zi sunt contactata de aceasta domnisoara in vederea achizitionarii unei jachete si 2 curele.I le trimit frumos si promt,le primeste..si imi spune ca jacheta este mare(in conditiile in care eu postez masurile)..ok,accept s-o primesc inapoi,iar in schimb sa-i trimit o posetuta si mai vrea inca 2 bluzite.Boooon.....stabilesc cu ea sa le punem la posta in aceeasi zi,exact acum 2 sapt.Eu pun gentuta si bluzele la posta(ea imi spune ca a pus JACHETA) si primeste coletul peste cateva zile.Numai ca ea a MINTIT cand a spus ca le-a pus la posta!.Booon...primeste coletul de la mine si nu-i plac bluzele, ca cica miros urat(greseala mea este ca le=am trimis exact cum le-am luat,ele fiind noi).No comment! Primesc si eu un colet de la ea in care se afla bluzitele, nicidecum jacheta!! Iti dai seama ca am fct ca trenul in gara de nervi si am rugat-o FRUMOS sa-mi trimita jacheta.Bineinteles ca a inceput sa ma jigneasca si intr-un final mi-a trimis jacheta,pe care am ridicat-o chiar azi(16.11).Si ii spun frumos ca am primit coletul,si o intreb cati ani are(azi am vazut pe mandat care 20,am vazut CNP-ul), in conditiile in care mi-a spus acum cateva saptamani, cand incepuse colaborarea, ca are 31!!! Si mai departe dau copy paste conversatiei de pe YM,ca deja ma dor degetele:

vintage shopping: cumva esti nascuta pe 05.05.'88?
Kira Esmeralda: ?
Kira Esmeralda: da si
Kira Esmeralda: ?
vintage shopping: parca ziceai ca ai 31....
vintage shopping: ca ai copil........
vintage shopping: si multe
Kira Esmeralda: esti tampita pe bune...trebuia sa nu-ti trimit nici jacheta inapoi,oricum iti dadusem banii pe ea
Kira Esmeralda: auzi proasto????????/am 20 de ani ,sunt casatorita de 2 ani,si am o fata de 10 luni jumate
Kira Esmeralda: eu nu-ti spusesem ca am 31
Kira Esmeralda: de ani
vintage shopping: auzi, fata mea?
Kira Esmeralda: sterge-ma din lista ta de meass
Kira Esmeralda: si sa nu mai aud de tine
vintage shopping: nu mai vb asa,ca nu e frumos si civilizat
vintage shopping: o sa vezi conversatia asta pe multe bloguri
Kira Esmeralda: dute naibii........tu te-ai legat de mine
Kira Esmeralda: nu eu de tine
vintage shopping: ok, mai vdm noi
Kira Esmeralda: vezi-ti de treaba ta
Kira Esmeralda: tu ai inceput cu trimiterea unor tricouri urat mirositoare
Kira Esmeralda: trebuia sa-ti ceri scuze
vintage shopping: eu ti-am vbt frumos si atnci cand m-ai pacalit ca mi-ai trimis jacheta si de fapt in colet aveam altceva
Kira Esmeralda: nu sa te intinzi vorba

GLOSAR:Kira esmeralda=boutique by elisa
  vintage shopping= Adriana www.shhhshopping.blogspot.com
Iti multumesc anticipat,nu vreau sa-i fac nici un rau, dar pe mine m-a invatat mama sa vorbesc frumos cu oricine si in orice imprejurare si este a doua repriza de jigniri si-mi pare rau ca nu am pastrat si cealalta conversatie.Dar nu pot trece cu vederea minciunile si jignirile acestei domnisoare!
 Adriana Nedelea, www.shhhshopping.blogspot.com
As aprecia daca mi-ai putea raspunde.Daca tot avem vintage police de ce sa nu profitam?! :*

Niciun comentariu: