luni, 7 februarie 2011

VARZAMYLOVE

VARZAMYLOVE


Astazi, in ciuda spatelui dureros si a gatului stramb (da, inca sunt anchilozata si ma simt ca un lup...) m-am gandit sa ma opresc in vizita pe VINTAGEMYLOVE (http://vintagemylove.blogspot.com/).
Prima pagina este ocupata d ereclame la diverse targuri, le-am vizitat (pe unele) - o sa ne ocupam si de targuri la un moment dat. Cand o sa fiu ceva mai prost dispusa....glumesc!
Outfit-uri (grrr... tinute doream sa spun!) destul de dragute la inceput dar n-as putea afirma ca imi spun mare lucru. Niste gentute vintage ok, o gentuta Burberry care de ce-o fi vintage nu-ntelegem da' oricum, e suficient ca e Burberry, incaltaminte repro super ok - cam mare dezordine... - pana aici nimic in neregula, chiar bine as spune eu (mai ales ca pantofii in cauza mi se par, in mare parte, apetisanti).
Dar, mai jos, confuzia devine si mai mare - outfituri care cu vintage n-au legatura, niste datari de te ia cu frig in spate (aoleu, n-am zis nimic de spate...) - adica o rochie repro anii '80 datata ca "rochie verde anii '60" (o fi vreun model futurist!).
Urmeaza, fara nici un preaviz, "multe chestii vintage". Adica: o rochie repro anii '70 (da' nu e, ntz,ntz), o geanta anii '50 care e sfarsit de '60 (boooiiingggggg!!!), sacou rosu de acum vreo 4-5 ani (cu pantaloni scurti, yeah!), chestii second hand fara cap si fara coada (din care alegem bluza neagra cu cerculete albe  H&M, pardon Marks & Spencer). Din cand in cand mai iese la iveala cate o rochie anii '80 - dar din cand in cand... Tinute halucinante cu maieuri de bumbac (verde) si ciorapi (dresuri) transparenti negri.
Din nou o avalansa de pantofi repro, sa ne mai indulceasca...
Ochelari. Retro? O fi... da' peste vreo 10 ani.
Booon...Pandantive vintage. Aici avem: vintage in forma de elefant, vintage in forma de aztec, vintage in forma de ceainic. Ciorba de burta vintage si snitel repro.
Ochelari repro anii '80. Not: sunt repro '70 (aviator si musca).
Treaba continua in acelasi stil....toale Sh, pantofi repro, toale SH, pantofi repro... ma ia ameteala.
Hopa! Am dat peste o rochie anii '70! Yeah, yeah!
Sacou Oscar de la Renta (bila alba - a doua!). Sacou H&M. Fusta vintage??? Gri, de prin 97-98.
Urmeaza o serie de poze in care vintage e doar gardul din spatele tipei-manechin (macar tipa arata beton, trebuie sa recunosc!). Oh, oh - o rochita alba cu bleumarin anii '60.
Ochelari de soare. Repro.
Alte tampenii, cu galeata.
Terranova. Si cu asta am incheiat.
Cred ca e cel mai haotic blog vintage (NOT!!!) pe care l-am vazut pana acum. In loc de VINTAGEMYLOVE ar fi fost mai potrivit numele de VARZAMYLOVE.
Daca as cumpara de aici? Ce?????? NU.
Nota? 2 (ca a avut totusi doua bile albe).
Doriti sa-l vizitati? Ok, dar pe raspunderea voastra!

Niciun comentariu: