luni, 7 februarie 2011

"VINTAJ EFTIN PT. TOTI"

"VINTAJ EFTIN PT. TOTI"


 Saptamana trecuta, mai precis miercuri, cand eram in toiul postarilor pe blogul si pe site-ul VINTAGE WARDROBE, am primit o sesizare - de altfel mi s-a atras atentia de la bun inceput ca nu tine chiar de vintage - chestie cu care am fost de acord - dar, in definitiv, au ajuns sa fie atat de multe lucruri pe internet (ma refer la blogurile si la site-urile romanesti) care nu tin de vintage nici macar in proportie de 1% si care, totusi, au o legatura cu el - de obicei prin nume, la fel de deobiceiplagiatpentrucanouaneelenesagandim etc.etc. incat am zis, ok, bine, e cazul sa ma opresc un pic si la alt aspect. Desi o sa intre in recensamantul, disecarea, categorisirea, definirea etc.etc. pe care am de gand sa le pun in practica cu prima ocazie.E vorba despre "bloguletele" care iau "hainute", "pantofiori" si alte cacatzele, murdarioare si jeguletze "vintage" (sau vintaj, vinteigi, cum le vine mai bine la tastatura) din magazine gen Mini Prix, 12 lei, de la tiganu' din colt si de la coana florareasa de dupa colt.
Dat fiind ca nu frecventez astfel de magazine(prin urmare carpitzele de acolo nu-mi sunt familiare) o sa va rog de data aceasta sa-mi dati o mana de ajutor - nu atat mie (de fapt) cat potentialilor clienti. Nu dorim sa vedem de Craciun fete triste de oameni inselati, nu?
Cred ca e inutil sa precizez ca astfel de bloguri n-au de-a face nici cu vintage-ul, nici cu cautarea unor obiecte de valoare, nici macar cu second hand-ul. Mici speculanti in fasa...
In aceeasi categorie banuiesc ca ar trebui sa intre si cei care fac munca de teren prin Europa, Dragonul Rosu si prin pietele de cartier.
In fine, va las sa cititi scrisoarea primita pe mail si, daca doriti, sa contribuiti la alcatuirea unei liste cu blogurile care vand astfel de articole.

"Salut,
Monica te deranjeaza din nou, de data aceasta cu o semnalare pentru Vintage Police. Stiu, ceea ce voi aduce in atentia ta nu tine chiar de vintage, totusi e legat de unul din magazinele online care, din pacate, se regaseste chiar si in lista ta. Si eu l-am urmarit pana acum, nestiutoare, insa uite si tu ce am citit azi: http://diverse-pe-net.blogspot.com/2009/12/taraba-de-12-lei.html
Eu ma enervez asa de tare cand descopar escrocherii de felul asta, incat, cum am spus si in commentul pe care l-am lasat pe blogul sursa, as vrea sa urlu cat sa afle toaaaata lumea (si mai ales toata lumea care urmareste zilnic postarile magazinelor online mai vintage sau mai nu :)) ).
Ideea ca as fi putut poate, sa ma pacalesc atat de tare imi ridica toti nervii in varful capului. Si nu stiu o varianta mai buna de a avertiza toate potentialele victime ale escrocheriei de la "TARABA VESELA" , decat sa te rog sa dedici tu un post acestui subiect.
Ceea ce ma enerveaza merge mult peste faptul ca duduia are adaos comercial de 500%, ci mai ales ca vinde lucruri de cea mai proasta calitate practicand acest adaos!! Iar noi ca potentiale cliente nu avem nici o modalitate de a sesiza acest lucru!!! Dupa ce ca bugetele de cumparaturi sunt din ce in ce mai mici, sa dai bani aiurea pe ceva inferior calitativ doar pentru ca esti mintita ordinar, mi se pare de neconceput!

Te rog din nou sa dedici un articol acestei probleme si sper ca toate clientele foste si viitoare ale "Tarabei cu minciuni" sa-l vada!
Multumesc mult,
Monica G."

P.S. POZA REPREZINTA O PROPUNERE PENTRU NOILE BLOGURI VINTAGE CARE URMEAZA SA APARA.

Niciun comentariu: