luni, 7 februarie 2011

VINTAGE ZDRENTZISOARE

vineri, 11 iunie 2010

VINTAGE ZDRENTZISOARE


Dat fiind ca multa lume mi-a reprosat ca ma concentrez doar asupra unor bloguri si site-uri vintage, lasandu-le la o parte pe altele, m-am gandit ca a sosit momentul sa lopatez si in alte directii. Asa, la o cafea.
Obiectivele propuse sunt cele de a-mi imbogati colectia de anonimi, evident, si gama de injuraturi. Nu de alta dar in ultimul timp n-am avut parte de alte personaje din aceasta categorie. In orice caz nici unul care sa aiba un IQ superior unei pisici. Dupa cum se poate vedea, am standarde elevate - nu de alta dar pisicile sunt inteligente.

Un prim blog nou peste care am dat este MISSIS VINTAGE, din ce vad eu foarte activ in ultimul timp. Nu mi-a trezit nicio reactie adversa - un blog decent, cu haine second hand bine descrise si frumos fotografiate. Titlul blogului nu e justificat, n-are nimic de-a face u vintage-ul insa deja ne-am obisnuit cu fenomenul asta. De remarcat bluza Diane Von Furstenberg, deja rezervata. De remarcat si faptul ca astazi sunt in toane foarte bune.

Nu pot spune aceleasi lucruri despre blogul ETICA VINTAGE - IONELA (???) a carui titulatura, sincer, m-a lasat cu gura cascata si ochii holbati (ceea ce-i cam nasol...). Valuri de H&M, maieuri labartate, sandale din plastic. Toate atarnate de umeras si pozate pe o usa. Nice.

PREZENT VINTAGE se ocupa si el, cum e si normal, de second hand. Prezentarea "prezentului" sunt in modul urmator: "Prezentare de haine noi sh si vintage. Haideti sa ne impartasim experientele vestimentare.". Nu, mersi. Si nu ma puneti sa dau subsol si sa explic unde-i ironia. Chiar refuz sa scriu pentru prosti.

Da' de CANAR VINTAGE ati auzit? Second hand, varianta aruncat pe jos, usor botit dupa ce s-a trecut peste. Predomina Mango si, ca sa fim in tema, Koala Australia.

Dar sa ne intoarcem la traditiile si obiceiurile impamantenite - adica la TARABA VINTAGE (cu liniuta, ceea ce ma face sa cred ca exista si o taraba vintage fara liniuta, doar ca mi-e mie lene s-o caut). Mi se pare mie sau de fapt imaginile sunt de la o prezentare de moda din Republica Moldova, anul 1992?
Cred ca e evident ca exemplele ar putea continua la nesfarsit (sau aproape).

Pentru usurarea muncii de creatie si a efortului istovitor de imaginatie, propun urmatoarele: infiintarea blogului CACAT VINTAGE (cu variantele "cacaturi vintage", "cacatele vintage", "cacuti vintage" si "vintage caca"), cu si fara liniuta. Ba chiar si cu underscore, ca e mare concurenta. Ar putea functiona ca un portal unde sa fie grupate 99% din blogurile romanesti de vintage.
Si eu n-ar mai trebui sa scriu decat un singur articol si asa mi-as putea bea cafeaua in liniste.
Ce ziceti?

Nu-i asa ca va intrebati ce reprezinta imaginea de mai sus? Intrebati-va.

Niciun comentariu: