luni, 7 februarie 2011

VINTAGE SI HOTIE PE FATA

VINTAGE SI HOTIE PE FATA

Ieri seara am primit pe mail urmatoarea scrisoare:

Buna seara Cristina,

Buna seara Vintage Police,

am recurs la a scrie astfel pentru ca sunt nehotarata in ceea ce priveste
"adresantul".
Am sa incep ,totusi ,prin a dezvalui patania de azi ,tie ,Cristinei si
chiar te rog sa o privesti obiectiv prin prisma celor doua "identitati".
Inainte de toate am sa-ti marturisesc ca sunt fascinata de splendoarea
obiectelor vintage ,real vintage,si nu de putine ori,atunci cand am
ragazul necesar ,evadez si colind site-urile cu "adevaraciuni" vintage
,cu opere de arta in adevaratul sens al cuvantului.
Cu mare probabilitate ca microbul de adevarat-vintage care te face sa
tresari si sa vibrezi cand vezi adevarate minuni de conceptie si executie
l-ai simtit si tu...
dar sa revin pe ....site-urile noastre ,care ....cele mai multe nu au
nimic in comun cu notiunea de vintage .
Ar trebui ,dupa mine ,sa se faca o "coalitie " a adevaratelor vintage-uri
in acest sens,pentru protejarea a ceea ce reprezinta valoarea vintage.
Acum cateva seri, topaind din link in link,am dat peste o imagine postata
recent de ..CRIS"S VINTAGES.
Era o bratara aurie ,compusa din trei piese centrale ,care mi-a sugerat o
idee de accesoriu la o rochie pe care doream sa o innobilez.( voi atasa
imaginea pe care proprietara CRISS... mi-a cerut sa o confirm).
Pana aici toate bune si frumoase ,dar azi am primit obiectul.
Surpriza!!!Imi vine sa si rad .
In momentul in care am desfacut cutiuta de ceai in care a fost trimisa ,
am descoperit in loc de bratara , 3 bucati din bratara!!!!
De buna credinta ,m-am uitat atent in cutie pentru a recupera zalele si a
o repara , boscorodind la adresa postei si a calitatii serviciilor
romanesti.
Faza devine FAZA in momentul in care nu am gasit nici zare de zale.
Sa-i spun stupoare ,furie si greata ,mila si dezgust?!.
Am intrat pe site-ul cu pricina si .... uite ca nu mai era nici urma de
poza ,era facuta o curatenie totala ( probabil uitase ca mi-a trimis
link-ul pentru confirmare).
Am intrat in mesaje si studiind poza marita ,alaturi de fragmentele de
bratara pe care le aveam in palma, am inteles ca duduia se crede "isteata
" si a vrut sa vanda un ciuruc rupt in trei bucati (cred ca a gandit ca va
da vina pe transportator ) ,cu care nu avea ce face , si a si reusit .Pana
acum.
In poza a alipit cele trei bucati ,se vede ca nu este decat o veriga
intre piese ,ca si cum cele trei piese ar fi fixe intre ele ,ceea ce
evident e imposibil datorita latimii prea mari care s-ar obtine.
numai ca .... fiecare piesa are semnul verigii rupte ....
Evident ca primul impuls a fost sa-i scriu un mail in care o anuntam
posibilitatile pe care le are : de a-i returna obiectul si de a-mi
rambursa cheltuielile postale sau de a face public ca este o impostoare.
M-am gandit si am judecat-o ca pe un adult responsabil ,dupa care m-am
intrebat daca nu e doar un copil disperat sa faca bani din orice ,fara
discernamant si fara scrupul ,doar pentru ca a "gustat banii "si e
disperata ca ....nu-i are.
Dar ,faci asta si pentru 30 de lei ,mai fir-ar sa fie!!!
Pentru 30 de lei pe care ,azi ,daca-i ai sau nu-i ai e totuna!(oare
pentru ea conteaza?)
Acum ,ma intelegi?
Am vrut sa-i vad fotografia,sa-i pot vedea varsta- si n-am avut ce.
Am cantarit gestul atribuindu-l unei persoane mature ,revoltandu-ma
nimicnicia si mizeria umana.
Am cantarit gestul acordandu-i sansa inventivitatii si smecheriei
copilaresti ,si am ...zambit.
Tu ce ma sfatuiesti?


MONICA

In attach se afla urmatoarele detalii:

"ok bratara aceasta da?

SI APARE FOTOGRAFIA DE MAI SUS

Bratara este rezervata,astept datele tale pentru a o expedia....
O zi buna,
Cristina
--- On Thu, 11/13/08, monica@mariusnecula.ro wrote:
From: monica@mariusnecula.ro
Subject: COMANDA
To: crismeav@yahoo.com
Date: Thursday, November 13, 2008, 10:57 AM

DORESC SA CUMPAR BRATARA METAL COMUN-PRET REDUS = 30 RON
MONICA NECULA
VA ROG CONFIRMATI PENTRU A VA PUTEA TRIMITE DATELE
MULTUMESC"

Niciun comentariu: