luni, 7 februarie 2011

VINTAGE ADEVARAT

RVINTAGE ADEVARAT


M.am hotarat ca in seara acesta sa ma opresc (deocamdata) asupra site-ului FABULOUS VINTAGE (http://feeds.feedburner.com/FabulousVintage). Cum titlul magazinului nu-mi aduce nici o imagine in minte, ma duc direct pe el. Aspectul este destul de incarcat, pe doua coloane dar imi dau seama ca am gresit eu, m-am bagat in el din feedburner, LOL.
Revenim la adresa de baza, http://fabulous-vintage.blogspot.com/, si lucrurile revin si ele la normal. Etichetele ne anunta ca pe site sunt 14 articole vintage si 2 second hand - ok, s avedem daca este asa. Un prim articol ne este prezentat ca "rochita anii '60" - nu e, e '70. De multe ori, pentrua  putea data corect un articol, e nevoie s apui mana pe el, sa vezi materialele, fermoarele, nasturii, cusaturile. In cazul de fata nu e cazul, e o rochita tipica pentru sfarsitul anilor '70. Si nici nu e cine stie ce greseala...sa nu cautam nod in papura. In seara asta chiar sunt bine dispusa, mi-am intins un muschi pe spate. Sau asa ceva. Statul la computer ma face sa chitcai (intermitent, evident) de durere, aidoma unui soarece haituit.
A doua rochita pare un repro '80, nu e foarte clar, fotografie e incetosata. Insa imi place culoarea. Cred ca am dezvoltat o aedvarata obsesie pentru albastrul electric in ultimul timp. Ca si pentru camasile albe si pentru dantela.
Pelerina verde din catifea e superba (o s apun foto, promit!), n-as putea baga mana-n foc pe nepipaite ca e '70 dar materilul asta zice, e tipic. oricum, e printre cele mai misto articole vazute pe blogurile romanesti d eprofil din ultimul timp. Cine-o cumpara face o achizitie buna, nu-i de ici de colo. Ia sa vedem pretul... 49 de lei?! Adica gratis. Daca ar fi bagat-o pe ebay scotea cel putin 70-80 de euro.
Sarafanul din matase pare '60, model tipic. Daca e repro sau nu n-avem cum sa spunem doar dintr-o poza.
N-am d egand sa iau chiar toate articolele la rand, in mare parte sunt foarte bine datate (asta chiar ca e o premiera!) - as avea o obiectie la adresa unui plic din piele bej datat '80; eu zic ca-i '70.
Imi place ceea ce vad - este evident ca proprietara acestui blog chiar stie ce face si-i si place.  As avea poate o singura obiectie (desi inteleg problema): modul in care sunt fotografiate articolele. Pe pat, pe posesoare, pe umeras... Cateodata nu foarte clare. oricum, si aici are un punct in plus fata de alte bloguri: fondul e ordonat, de o singura culoare, nu deranjeaza atentia celui ce priveste. In plus, articolele sunt ordonate pe categorii (foarte util pentru clientul care doreste sa gaseasca ceva anume), au descrieri, detalii despre materiale, masuri. As zice ca e incredibil!
Poate ca acest blog nu e inca "fabulous" dar cu siguranta, dada o tine tot asa, are toate sansele sa devina! Si ii dam nota 10 petru ca o merita.
Ar mai fi de precizat ca exista un blog strain omonim acestuia despre care am vorbit mai sus, dar asta e alta poveste.

Niciun comentariu: