miercuri, 9 februarie 2011

UN PIC DE VANATOARE VINTAGE. IT'S SO FUNNY, ISN'T IT?

Dupa cum v-am asigurat si ieri, toate lucrurile au revenit la normal - site-uri si bloguri, conturi de mail si tot ce mai trebuia.
Stiu ca poate suna aiurea insa intamplarea de ieri mi-a facut placere: e un fapt absolut pozitiv sa fii invidiat pentru ceea ce faci, pentru ceea ce esti, pentru cum esti si pentru ce ai. Ma refer aici la vintage, alte aspecte sunt relative.
Mi-a confirmat necesitatea (mai mare ca oricand) a acestui blog, a stabilirii unor limite, a unor criterii. Admit dreptul fiecaruia de  aface ceea ce vrea cu conditia sa il respecte pe celalalt (evident, daca acesta merita respect) si sa fie cinstit. In cazul retarzilor care mi-au intrat pe blog (perechea perfecta) amandoua lucrurile de mai sus sunt mai mult decat optionale. Dupa cum am mai spus, voi fi nemiloasa - viermii imi fac scarba, noroc ca exista legi care sa-i striveasca.
Revenind la oile noastre, Vintage Police va deveni si mai activ, stiti la fel de bine ca piata vintage din Romania e plina de falsuri, zdrente si tinichele de doi lei menite sa umple buzunarele unora si atat.
Inca nu m-am hotarat la ce voi folosi YOURVINTAGEWARDROBE, in afara de anunturile privind site-ul. Deci, daca cineva are vreo idee, e binevenita. La ceva m-am gandit totusi si eu (nu, n-am fost atat de ocupata pe cat s-au straduit unii sa ma tina, am fost mai degraba amuzata...LOL): poate ca articolele de pe site, cu prezentari desul de tehnice si seci, ar avea nevoie si de un pic de "poveste". Vom vedea.
Ma gasiti in continuare pe FEMINIS, cu articole despre vintage.
Momentan la targuri voi participa mai rar, ma pregatesc deja pentru V4VINTAGE. Detalii gasiti pe facebook.
Am fost destul de "pe scurt" astazi, am avut de devorat niste prazi ulterioare ale "vanatorii vintage" printre care doua rochii anii '30 si doua rochii anii '50 absolut magnifice  pe care cu siguranta le veti vedea la V4VINTAGE.
Am avut o zi minunata, incepand de la ceasca de cafea pana la articolul din acest moment. Asa ca va pup (dulce?) pe toti cei care meritati si va doresc noapte buna.
Si din nou, multumiri tuturor celor care mi-au dat o mana de ajutor intr-un fel sau altul.

3 comentarii:

Anonim spunea...

coana' mare ce faci mata? te-au calcat hotii? acum sa nu te dai ca te-au ars zici la misto ca te-au ajutat.esti patetica pe zi ce trece

Unknown spunea...

A, nu intelegi unde a fost ajutorul? Tare grei de cap mai sunteti...
Ntz-ntz....

Anonim spunea...

:)) In dimineata asta,hoinarind pe bloguri,am dat peste ''fufitza vintage'':))))Deci pe bune:caramelecolorate.blogspot.com
Asta zau ca nu am stiut-o:))Nu stiu ce e mai hilar(sau trist??),denumirea sau postarile in sine...