luni, 7 februarie 2011

TREI BLOGURI PE SAPTAMANA

joi, 14 ianuarie 2010

TREI BLOGURI PE SAPTAMANA




Am inceput sa colind pe bloguri de ceva timp, tot de ceva timp am promis ca o sa ma si apuc sa scriu despre ele - nu va speriati, titlul "trei bloguri pe saptamana" este pur orientativ, ca sa trec prin tot ce a aparut in ultimul an probabil ca ar trebui sa fac o ruprica "300 de bloguri pe zi".
De ce nu m-am apucat de ele atunci cand am promis? Pai treaba nu e simpla, intreaga tarasenie ar fi trebuit sa se incadreze in principiu la "Cafeaua de dimineata", insa cum imi place sa-mi beau cafeaua in liniste, fara sa ma enervez si, pe cat posibil, intr-o companie placuta acest lucru nu a fost, din motive obiective, posibil.
Am incercat sa intorc, de-a lungul timpului, problema pe toate fetele si multa lume a rasuflat usurata de cand nu am mai recenzat bloguri. Vesti proaste: a fost doar o pauza de gandire in care sa ma lamuresc pe unde sa o iau si la ce sa ma uit. Asa ca m-am hotarat sa o iau razna la propriu (pe unde se nimereste) si sa ma uit la absolut orice are legatura cu hainele (vintage, second hand si cam tot ce intra in zona asta). Nu de alta dar de foarte multe ori (de prea multe ori) vintage-ul si second hand-ul se ingemaneaza intr-o maniera de-a dreptul daunatoare.
Nu promit ca n-o sa-mi ies din pepeni, ci doar ca n-o sa am pretentii absurde.
Cred ca e inutil sa va mai spun ca, la ce am vazut deja la modul general, nu imi place ceea ce se intampla. Da' deloc.
O alta precizare pe care cred ca trebuie sa o fac e ca nu exista nicio diferenta intre bloguri si site-uri. Adica sunt la fel de proaste (atunci cand sunt proaste, adica in proportie de 99,9%).
Un prim blog peste care am dat in seara aceasta este DIVA VINTAGE. Inca de la primul contact, imi da fiori - fondul este ceva zebrat, animal print, nasol. In fine, bine ca nu zbiara, mai sunt si din astea, cum intri pe blog/site incepe sa racneasca ceva la tine ca nici nu mai stii unde sa te ascunzi.
Diva vintage nu-i deloc vintage, dar e si mai putin diva: ne intampina niste ghete din piele "ecoligica", un pandantiv Dior cu glossul din el "un pic folosit", pantofi din plastic, camasi H&M, diverse carpe din satin ce oscileaza intre "top" si pijama - in fine, tot arsenalul dulapului care da pe dinafara si trebuie sa se faca vazut pe net. Din pacate nu-i nimic de vazut aici, nimic vintage, nimic care ar putea interesa. Nota: 4 (cu indulgenta), pentru ca nu zbiara si blogul este totusi destul de curat.
2. Cel de-al doilea blog pe care aterizam este YANKA-ACCESORII. Nu da semne ca s-ar dori vintage, de fapt nu da niciun fel de semne, in afara de o adresa de mai nu obtinem aici niciun fel de alte informatii. Ne intampina un Gucci foarte -foarte fals pe care scrie "Glitzy" (Glitzy?! - de cand mi-am dorit eu o geanta Glitzy care sa semene cu Gucci, pardon, cu Gucyy). Traiste, papuci, traiste, papuci si un avorton Fendi?. Nice, Fendi-ul cu cap de ied. Preturile sunt mici -mici, pentru amatoarele de plasticareli si falsuri naspa, e ok. Nota:5 (ca-s bine dispusa si aparent e un blog care nu face rau nimanui).
Yanka- Accesorii n-are blogroll, asa ca trebuie sa decolam din alta parte. Ne ducem pe VINTAGEISCHIC unde  totul e roz, inclusiv sacouasul/camasutza de pe prag...io in egzistenta mea de pana acum n-am auzit de sacouas-camasutza, da' o fi... Diverse rochii considerate "foarte interesante" - crede-ma, nu sunt. Asimetrice, volane de acum vreo 5-6 ani - horror in direct, am si eu limitele mele. Dar chiar am ambitia sa vad daca exista totusi ceva vintage pe acest blog atat de vintage-chic. Geanta din plastic, haina de fas cu blana de plastic, "little black dress" varianta sutien plus perdea bonus, tricouri revarsate din dulap (mai, voi aveti sifonierele la comun de-s toate lucrurile la fel?!). Si uite ca s-a terminat, pe blog nu e nici macar un articol vintage. Nici macar unul, de samanta. Nota zero se poate da?
Vreau sa ma cert cu cineva care nu stie sa dateze piesele. Pe bune.

Niciun comentariu: