luni, 7 februarie 2011

CUM A FOST LA TARGUL VINTAGE "DAR DE CRACIUN"THE ARK

CUM A FOST LA TARGUL VINTAGE "DAR DE CRACIUN"THE ARK




   Un targ vintage de trei zile, intr-o locatie absolut minunata, The Ark, in cladirea fostei Burse a Marfurilor, unde pot spune ca m-am simtit excelent desi, din punctul de vedere al vizitatorilor, ca numar, nu a fost tocmai ceea ce ma asteptam. Chiar nu mi-a fost deloc clar de ce pentru ca publicitate s-a facut, locatia - la modul ideal - ar fi fost de-a dreptul perfecta, n-a lipsit niciun ingredient din cele necesare ca targul sa iasa bine. Si uite ca n-a iesit tocmai cum ne asteptam noi - asta din punct de vedere strict comercial pentru ca in ceea ce priveste distractia a fost de nota 10. Poate din cauza faptului ca a fost plasat mult prea tarziu in decembrie, prea aproape de perioada sarbatorilor...
   Oricum, atmosfera a fost una extrem de placuta  iar putinii clienti care si-au facut aparitia chiar au meritat sa fie rasfatati si apreciati - pe de o parte pentru ca se vedea ca chiar sunt interesati de vintage si, pe de alta, pentru ca pe frigul ala groaznic si-au facut curaj sa iasa din casa. Va spun sincer, eu una n-as fi iesit...
   Locul propriu-zis pentru plasarea standului a fost cred cel mai bun in absolut de la toate targurile la care am participat pana acum - asa ca m-am putut desfasura dupa voia inimii, mi-a luat mai mult sa aranjez, sa pregatesc "terenul" decat timpul petrecut efectiv la targ. Oricum, postura de "vanzatoare" recunosc ca nici nu-mi place, nici nu mi se potriveste in mod deosebit - mi-e mai usor sa vorbesc cu potentialul client, sa-i explic, sa-i dau toate amanuntele (mda, sunt cam pisaloaga...) istoriei unui lucru sau al altuia decat sa ii vand ceva. De obicei asta e partea care vine de la sine...
   Prin urmare, ziua de nastere mi-am sarbatorit-o la targ si nu mi-a parut rau mai ales ca de aceasta data, spre deosebire de alte targuri, participantii au fost bine alesi, m-a bucurat prezenta Mirelei de la Acaju Boutique de la care mi-am luat niste ornamente pentru pomul de Craciun (pe care le-am si folosit deja si chiar arata super) foarte frumoase, realizate si pictate manual. Apropo, v-ati gandit vreodata la un brad impodobit cu caluti si stele de mare, scoici si trandafiri? In plus, cand se termina tarasenia cu bradul, pot fi folosite ca ornamente de perete, de exemplu.
   La fel, m-a bucurat ca a fost acolo si Carolina de la Busynka - un site despre care nu am apucat inca sa scriu dar pe care vi-l recomand, o sa gasiti acolo niste chestii extraordinare. Eu m-am ales cu o umbrela "revintagizata", cadou de ziua mea - si trebuie sa recunosc ca am fost tare incantata. La fel si de tutu-ul (e un tutu, nu?) de la Sin Colors - care de altfel au si organizat targul, cred ca acest lucru am uitat sa-l precizez - , verde apa, si care deja a avut mega succes la alte doua petreceri. L-am scos in lume desi Andreea nu era prea convinsa ca o sa-l port.
   In plus (pentru ca intotdeauna trebuie sa existe si un plus in plus) mi-am facut si eu un cadou - doar targul se numea 'DAR DE CRACIUN", nu? - pe care-l am chiar acum langa mine pe birou, incantarea chiar nu mi-a trecut inca, da' deloc - o geanta Prada, originala (e posibil sa se si vada in filmuletul pe care il veti gasi postat la sfarsitul articolului) pe care am atarnat-o in interiorul standului pe post de trofeu, o piesa care chiar lipsea din colectia mea de posete. Mai exista acolo o Prada insa e rosie si nu foarte "tipica". Si din pacate nu e vintage...
   Gata, daca ma apuc sa discut acum despre posete chiar ca nu ma mai opresc - in materie de colectionat am "perioade", iar in momentul de fata se pare ca am trecut de etapa "esarfe" in favoarea gentilor. Ceea ce - fie vorba-ntre noi - chiar nu e deloc rau: nu sunt niciodata destule!
   In fine, chiar mi-a placut targul asta vintage, mi-au placut organizatoarele, locul, atmosfera, prezenta celorlalti, achizitiile mele noi. Si, absolut evident, lucrurile mele la care - mda, stiu ca suna aiurea! - nu ma mai satur sa ma uit, mai ca mi le-as cumpara pe toate!

Niciun comentariu: