luni, 7 februarie 2011

SOC TEMPORAL

duminică, 7 iunie 2009

SOC TEMPORAL






Ca de obicei ma apucasem de ceva ca sa ajung la cu totul altceva... dat fiind ca e duminica m-am gandit ca nu e totusi cazul sa ma lungesc si sa va plictisesc. Timpul de cafea a trecut de multisor, e cald, eu ma simt ca un guzgan fript pe plita (asta dupa mai mult de 8 ore de stat in soare - probabil ca blestemele unora dintre voi m-au ajuns, asa ca va puteti declara multumiti. Sau mai aveti si alte doleante de care eu nu stiu?). In fine, in ciuda unei atmosfere aparent negative - incluzand javra de antivirus care tocmai acum s-a gasit sa scaneze - am reusit nu doar sa-mi pastrez buna dispozitie ci mi-am si alimentat-o total intamplator. Pacat ca nu ma mai pot tavali pe covor, tocmail l-am eliminat din cauza caldurii. Dra la fel de bine ma pot zvarcoli pe parchet - distractie gratis, plus masaj anticelulitic.
A, da, uitasem - din lungul sir de elemente menite sa-mi distruga buna dispozitie si spiritul de-o voiosie tembela: de doua zile n-am mai putut sa-mi fac gimnastica ceea ce-mi provoaca o profunda si nemarginita durere.
Acu-i acu'. Normal, daca n-ar fi fost acu' ar fi fost maine si tot ar fi fost. Incercand eu sa elaborez savant bazele recunoasterii unei genti anii '50, operatiune de care n-aveam niciun chef la aceasta ora, am dat peste alte trebusoare atat de pasionante incat am crezut ca am halucinatii. De fapt chestia asta mi se intampla de ieri (o sa va povestesc eu), de atunci tot cred ca am halucinatii. Sau c-am baut ceva - asta e exclus de fapt, nu beau singura. Cafeaua o beau cu voi - si oricum aia nu se pune. O fi de la Cola Zero, am bagat 2 (doi) litri da' de la aia trebuia sa fac cel mult bulbuci si cam atat. Gaz n-am baut, nu tin in casa. Benzina n-am ca mi s-a stricat masina.
Deci e clar, am halucinatii. Si inca vintage. Cum doresc (ca intotdeauna ) sa va sochez si eu pe voi (si nu doar voi pe mine - ca nu-i corect, cinstit, frumos (si calare, si pe jos, bine ca e sanatos)) vi le voi pune pe tava.
Stiu ca pana acum n-ati ras da' sa vedeti voi cand s-o da bufonul de trei ori peste cap cum o sa se transforme el de n-o sa-l mai recunoasteti... Asta era din alta poveste dar nu, nu conteaza...
PRIMUL SOC
 Intru, total zglobiu si intamplator, pe CABARET CLOSET si dau nas in nas cu o neasemuita rochie din voal de poliester (cu captuseala) din epoca victoriana. Mami, aloooo! Ai gresit cam cu un secol! Stiu ca-n anii '70 nu te nascusesi inca dar TOTUSI. Te rog, ai mila de parchetul meu. O puteti viziona in foto nr. 1. Da, aia visinie.
SOCUL NR. 2
a fost mai SOCANT decat primul si s-a petrecut in impactul vizual de pe MADEMOISELLE VINTAGE. De fapt chiar sunt convinsa ca am halucinatii, altfel nu cred ca cineva ar putea lua o ROCHIE TIROLEZA pe post de "TRENCH VICTORIAN'. What? Poate trench martian, ca victorian nu-i niici trench-ul, nici rochia tiroleza... Ca bonus are o frumoasa captuseala din VASCOZA. Cred ca o sa va ofer si eu in curand o oala de inox de la IKEA pe post de portelan de Limoges. Poza nr. 2
SOCUL NR. 3
cum surse de soc ar fi fost suficiente pe blogurile anterior mentionate am preferat sa plec. Ajung pe VINTAGE-ONLINE unde doar online-ul e online, vintage-ul nu exista si dau peste un CORSET VICTORIAN de la firma MC/MC. El (corsetul) este din bumbac si reprezinta o bluzita cu maneci scurte luata de la taraba. Probabil intr-o viata anterioara a fost corset deoarece prezinta un siret in jurul gatului, element care ar trebui sa devina emblema acestui blog. Va las sa va delectati cu acest fapt in foto nr. 3.
SOCUL NR. 4
a fost si cel mai puternic. Deja ma simt carbonizata de la soarele de ieri, nu-mi doream sa aterizez pe terenul de joaca al pitipoanca.orh tocmai acum. De fapt nu piesa in sine e un soc, ci intregul site - va garantez ca or sa va faca ochii ca la melci daca intrati pe VINTAGE KARENINA.  Aici gasim o camasa "tare veche", evident victoriana. Iepuras, aia-i anii '70. ('70 ca in 1970, nu ca in 1870). Oricum, de admirat, in alt context, e o piesa frumoasa. Lucru pe care nu l-as putea spune despre restul site-ului nici sub tortura.
SOCUL NR. 5 (si momentan ultimul dar care pune capac)
este aceasta palarie maro de pe AMELIE BOUTIQUE, palarie din anii '20. Banuiesc ca nu conteaza ca modelul si materialul nu au nicio legatura cu anii '20 (nu, nici macar una vaga de tot), fiind (in cel mai bun caz) o palarie de la sfarsitul anilor '60. In cel mai bun caz (adica din camion) deoarece cusaturile alea imi cam soptesc c-ar fi doar o reproducere. Si materialul imi susura acelasi lucru.
Distractiv, nu? Singura problema e ca am senzatia ca nu prea vorbim aceeasi limba...
Daca doriti sa-mi mai provocati halucinatii va rog sa va inscrieti din timp.
Cu aceasta ocazie deosebita am creat categoria VARZA. La cat mai multe, poate iese de-o mancare!

Niciun comentariu: