luni, 7 februarie 2011

PULOVERUL MEU ROSU

PULOVERUL MEU ROSU


Am dezvoltat o adevarata obsesie pentru un anumit pulover rosu. la iceput nici macar nu mi-a placut cine stie ce, mai ales ca aveam doua la fel - amandoua pulovere, amandoua cu capse, amandoua rosii si (tot amandoua) de la Calvin Klein. Pe unul l-am dat de suflet si-am ramas cu asta pe cap, m-am gandit ca un pulover rosu (cu capse) e intotdeauna bun la casa omului. Si acum, uite al naibii, mi-a acaparat garderoba. Vreau sa ies sa-mi cumpar o varza (sa zicem)? Cu ce sa ma imbrac? Cum cu ce? Puloverul rosu. Vreau sa ies in club? Iar puloverul rosu. L-am dus la spalatorie si-am stat despartiti o zi - nu mai stiam cu ce sa ma imbrac.
L-am facut ghem si l-am azvarlit sub pat, poate asa uit de el.
Cu siguranta ca si voi aveti obsesiile voastre. Oaia neagra a garderobei.
Asta vara n-aveam ochi decat pentru o rochita cu floricele de la Marina Rinaldi si niste sandale albe de la Zara.
In timpul asta ni se ingramadesc prin sifonier tot soiul de chestii ciudate si inutile; cand incep sa scormonesc ajung la concluzia ca nici nu mai am nevoie sa fac shopping. Valuri de camasi albe - pe unele as putea sa jur ca nu le-am vazut in viata mea. Geanta de blana? Cine dracu' ar purta asa ceva? Cravata barbateasca cu jucatori de tenis. Basc de angora roz. O sumedenie de bluze negre in conditiile in care nu sunt niciodata in stare sa gasesc o bluza neagra simpla atunci cand am nevoie de ea. Asa ca ajung sa ma limitez la tricourile de bumbac de la Mango, am toata seria. Evident, si pe alea pe care scrie Mango si care au aterizat direct pe raftul cu pijamale. Nu mi-as pune niciodata un tricou pe care scrie ceva (daca nu e vorba de Kitty Cat, evident). Din cauza asta imi aduc aminte brusc ca eram fericita posesoare a unei bluze rosii cu Minnie care ar fi mers de minune cu puloverul meu rosu - dar uite ca n-o gasesc, desi am devastat un raft intreg. Gasesc vreo zece perechi de colanti noi nouti indesati discret intr-un colt. Aterizeaza si astia tot in departamentul pijamale - desi ar fi fost mai bine sa ii arunc. n-o sa port niciodata colanti pe post de pijamale. De fapt nici pijamale nu port, le cumpar doar ca sa fie. Bine, nu port nici ciorapi cu animal print si uite totusi ca mi-am cumparat si din astia.
Intre timp am descoperit niste mansoane din blana de care uitasem complet. Si unde sa port eu mansoanele astea din blana, prin Bucuresti? E o idee. Asta daca pot renunta la caciula cu urechi (inegale) de care nu ma pot desparti.
Pantaloni scurti kaki...cand mi-am luat eu pantaloni scurti kaki? Si ce cauta in sifonier in plina iarna? Ar fi trebuit sa die depozitati impreuna cu lucrurile de vara.
Mi-am adus aminte (iar) ca nu-mi gasesc cizmele. Stiu ca sunt pe balcon dar undeva sub cutiile cu sandale. Inca din vara trecuta. N-am purtat altceva decat lucrurile cumparate in iarna asta. De altfel decat sa ies pe balcon pe frigul asta mai bine renunt. Oricum vine primavara.
Si uite asa n-am eu cu ce sa ma imbrac niciodata. De unde reiese si utilitatea puloverului rosu cu capse.

Niciun comentariu: