luni, 7 februarie 2011

DESPRE CU TOTUL ALTCEVA DECAT VINTAGE SAU CUM SA RECUNOSTI O POSETA ANII '50

duminică, 12 iulie 2009

DESPRE CU TOTUL ALTCEVA DECAT VINTAGE SAU CUM SA RECUNOSTI O POSETA ANII '50




Ne-am jucat cam mult in ultimul timp pe blog si-am mai lasat chestiile serioase la o parte - si din cauza caldurii, a vacantei (ma rog, am hotarat ca inca nu sunt oficial in vacanta...) si a unei avalanse de lucruri, lucrari si jucarii care mi-au aterizat pe cap. De unde si bretonul, realizat cu maiestrie de Oana. Tot din cauza acestor evenimente (si probleme placute) combinate n-am mai reusit sa ajung ieri la Targul de la Scanteia de ieri - cei care au venit special pentru mine au fost deja imbunati (sper). Oricum, lucrurile pe care vi le pregatisem pentru targ le veti regasi in curand pe site si pe blog. Ba chiar e posibil ca din toamna sa va mai pun inca un site la dispozitie si, daca timpul va fi suficient si conditiile pe placul meu, un show room. Cum in general se prevede ca de luna urmatoare voi fi mai mult plecata din Romania, probabil ca ma va enerva destul de tare sa nu pot supraveghea lucrurile in permanenta de aproape - insa am gasit pe cineva care se pare ca poate corespunde cerintelor mele.
Intre timp, ca sa revenim la momentul de fata am nevoie de urmatoarele: timp, un depozit atasat la casa, cel putin o saptamana la Capri, piesele pentru masina, o alta masina de rezerva, cel putin doua ore la Sephora, o pereche de saboti turcoaz, blablabla. De fapt singura chestie importanta e cea cu timpul: timp pentru..., si timp pentru.... si tot asa.
De fapt asta era un post despre cum sa recunosti o poseta anii '50, mda.
Asa ca sa lasam ceea ce o sa se intample la o parte (mai sunt si alte surprize, inca nu le dezvalui - sa zicem ca am doritori pentru organizarea unui targ de vintage international...). Da, stiu ca v-ar placea (si mie), deocamdata e in stadiul de proiect. Un proiect cu o sustinere mai mult decat interesanta.
Le cer scuze si detractorilor mei: n-am timp sa ma joc cu ei pe cat mi-as dori. E relaxant, imi face placere insa, spre deosebire de ei, eu sunt un om ocupat. Timpul meu e pretios si il folosesc dupa bunul meu plac. Si, evident, in favoarea mea.
Mesajele lor sunt acolo unde le e locul: la spam.
Anumite curiozitati v-as ruga sa aveti bunul simt de a le pastra pentru voi. Relatia dintre acest blog, eu si voi nu este una de drepturi si indatoriri. Scriu pe acest blog pentru ca imi face placere, nu pentru ca datorez ceva cuiva. Daca vreunul din voi se simte capabil sa faca acest lucru si are pregatirea necesara, il invit sa o faca.
Daca vreau sa aflati ceva despre mine, va comunic.
Ceea ce si fac in randurile de mai jos, pe scurt. Va avertizez ca unele intrebari sunt deosebit de tampite. Cei care sesizeaza acest lucru, pot sa rada.
1. Nu ma ocup cu gatitul de ciorbe si tocanite.
2. Nu ma ocup de handmade dar daca m-as ocupa cu siguranta nu s-ar limita la insirarea unor margele de plastic pe o ata.
3. Da, sunt maritata (si foarte fericita).
4. Nu, nu sunt de origine romana.
5. Da, am studii legate de moda. Nu, nu este domeniul meu principal de activitate. Da, se intersecteaza. Nu ma apuc sa va explic ce e MAFED, daca doriti sa aprofundati problema descurcati-va singuri pe net. Nu, aceasta specializare nu mi-a folosit in mod deosebit.
6. Da, am un caine, se numeste Luna.
7. da, in principiu stau in Bucuresti.
8. Da, cei care imi cer lucrul acesta vor fi adaugati in blogroll. Mai multa rabdare, va rog!
9. Da, ma imbrac vintage dar nu intotdeauna.
10. Nu, camasa alba din poza cu pantaloni verzi nu e de la Zara, e de la Motivi.
11. Am 1, 72 inaltime.
13. Nu, nu doresc sa achizitionez haine de la nimeni, am furnizorii mei, in proportie de 90 la suta din Italia. Si doi furnizori buni din Romania. Pe care ii pup. Insa nu-mi cereti sa va dezvalui sursele exacte, sunt contacte pentru care am muncit ani de zile si n-am de gand sa va dau mura-n gura. Majoritatea pieselor au fost adunate din 1991 pana anul trecut in propria mea colectie.
14. Culoarea naturala a parului meu e blond-roscat.
15. Da, in viata reala sunt exact cum sunt pe blog. Intr-un ritm ceva mai accelarat.
Cam asta am pescuit eu din mesaje si din mailuri. Si m-a plictisit peste masura.
Ok, ok....poseta anii '50.
O sa fie vorba despre ea in postarea urmatoare. Dupa care trebuie sa povestesc si cum a fost la prima editie a targului de la Scanteia (cred ca acolo ajunsesem) si despre a doua editie de la Verde Cafe. Plus o istorie despre cosmetice la care m-a incitat Olivia. Nu neaparat in ordinea de mai sus...
Pozele le-am pus ca sa evit o urmatoare serie de intrebari stupide si de presupuneri OTV-iste.

Niciun comentariu: