luni, 7 februarie 2011

DECI.

vineri, 1 octombrie 2010

DECI.

Deci. N-am uitat de Vintage Police, nu s-a inchis, nu m-am lasat de scris. De cand m-am intors am primit mailuri peste mailuri "ca de ce", "cum asa", de tras de urechi, de incurajare (stil "adica, hai ma, nu-i chiar asa..."), de dor si de jale. Mailuitorilor le multumesc, e placut. Detractorilor le multumesc si mai cu foc, e si mai placut, ma unge pe sistem.
Insa. Momentan am atat de multe pe cap incat nu se mai vede capul, mai sclipeste cate-un ochisor, asa... Incepand de la site care e inca in "renovare", pedalez cat pot. Dupa cum deja banuiesc ca toata suflarea stie, saptamana viitoare e V4 VINTAGE. Apropo, trebuie sa pun bannerele. Unde sunt bannerele????
Prin urmare. Sunt in pregatiri. Targurile sunt o chestie serioasa si, dupa cum orice om (serios) stie, necesita nenumarate si multiple pregatiri. De aici oricum nu-mi plac doua cuvinte, respectiv "nenumarate" si "serios". Prin urmare si in concluzie voi participa la din ce in ce mai putine targuri. Nu-mi plac in special cand sunt unidirectionale, adica dinspre mine inspre tine si cam atat.
Cum V4Vintage nu e un targ ci un eveniment de cultura urbana (deja), ne vedem acolo.
Si iar. Mai sunt inca doua proiecte despre care momentan nu o sa va dezvalui nimic (da' chiar nimic, nimic).Despre unul o sa va vorbesc peste vreo saptamana, despre celalalt ceva mai incolo. Sunt misterioasa.

Atat ca. Mi-a intrat in cap ca e musai sa pozez tot ce am. Deocamdata, dupa vreo doua saptamani de lupta si jale, am reusit aproape sa termin pantofii. Zic aproape deoarece am mai descoperit vreo douazeci de perechi intr-o cutie. Ocazie cu care am gasit si cravatele. Ceea ce este un fapt pozitiv.
In plus. Mai am de lucru si pentru mine, printre altele. Tocmai mi-am adus aminte de un articol pe care trebuia sa-l fac luni. Cum nu e luni, nu-l fac.
Printre altele. Cliente si colete. Colete si cliente. Intalniri.
Deci. Rabdare. Dupa V4Vintage revin. Cu mult vintage, ca de obicei. Si pe Vintage Police.

Am obosit, ma duc sa fac niste shopping in dulap.

Niciun comentariu: