luni, 7 februarie 2011

CUM SA FII LUAT DE FRAIER

CUM SA FII LUAT DE FRAIER



Am primit pe mail urmatoarea scrisoare:
"Buna ziua !

Va scriu acest mail in calitate de proprietara a blogului http://peek-a-view.blogspot.com, si as dori sa fac publica o inselatorie.

Pe data de 10 martie 2010 am contactat-o pe Magulescu Ioana, in legatura cu intermedierea unei comenzi de pe site-ul boohoo. Am atasat mail-urile din acea data. Initial mi-a cerut un acont, pe care nu am fost de acord sa il platesc. Ulterior mi-a spus ca va face oricum comanda si ii voi plati ramburs toata suma.

Pe 17 martie mi-a spus ca a ajuns comanda, sa ii las datele mele, si mi-a comunicat si suma totala pe care o aveam de platit, in jur de 127 de lei. In fine, coletul a ajuns la mine in data de 24 martie, de pe numele Vlaicu Cristian Florin, cu total ramburs de 128 de lei. Luni, 26 martie am fost la posta sa ridic coletul, am platit suma de 128 de lei, si surpriza:

In loc de cele doua perechi de blugi pe care trebuia sa le primesc, in colet am gasit doua carpe mizerabile si rupte, o camasa si o pereche de colanti rupti. Am atasat si pozele, facute chiar dupa ce am deschis coletul. Poza cu datele mele personale te rog sa nu o afisezi, am trimis-o doar ca dovada. De asemenea am pastrat si factura de la posta, eventual pot sa o posez si sa o trimit. Se vede clar numele lui Vlaicu Florin, suma platita de mine si data.

MAGULESCU IOANA , adresa de mail: glamour_fashion_shop@yahoo.com. Ea este din Ramnicu Valcea.

A avut blogul Fashion My Passion http://fashionipassion.blogspot.com , (pe care l-a sters acum, mare surpriza) - unde se ocupa cica cu intermedierea comenzilor de pe boohoo.

Probabil pentru a nu fi trasa in mod direct la raspundere, a trimis coletul de pe numele si adresa celui care am inteles ca este de fapt prietenul ei, si anume VLAICU CRISTIAN FLORIN, din Dragasani, jud Valcea.

Ulterior hoata Magulescu Ioana a mai raspuns la un singur mail, in care imi cerea sa ii trimit poze cu ce am primit in colet si imi spunea ca sigur a fost o greseala. I-am raspuns ca nu ii trimit nici o poza pana nu imi spune de pe ce nume a trimis ea coletul. Binenteles ca nu a mai raspuns la nici un mail si apoi si-a sters si blogul.

Am atasat si doua fisiere cu printscreen-urile mail-urilor care le mai aveam. Din pacate multe le-am sters pe parcurs, greseala mea, dar nu mi-am inchipuit ca s-ar putea intampla asa ceva. Am uitat in ce tara traiesc."

Proprietarei Peek-a-View i-am raspuns pe mail, iar voua va spun aici sa va bagati mintile-n cap pana nu e prea tarziu. Nu de alta, dar pana si mie (care, slava Domnului!) sunt destul de ferita de evenimente de genul acesta, mi s-a intamplat ceva similar, insa oarecum pe dos. Pe dos in sensul ca exista vanzatori care isi bat joc de clienti la fel cum exista clienti care isi bat joc de vanzatori. Poate ar trebui sa deschid un site cu haine de inchiriat pentru o noapte.... Probabil ca ar avea succes.
Sau mai degraba "succese"...

Niciun comentariu: