luni, 7 februarie 2011

CUM A FOST LA TARG VERDE CAFE I

luni, 22 iunie 2009


CUM A FOST LA TARG VERDE CAFE I





Absolut normal din punctul meu de vedere sa scriu acum despre cum a fost la targul de la Verde Cafe (editia I, logic) - mai e putin si se face si editia a doua. bannerul il pun mai incolo, tocmai l-am primit...
Deduc voios ca n-am niciun filmulet de la targul respectiv, am in schimb de la targul de la Green Tea, ala il postez pe la Craciun...glumeam, se mai intampla...
Am oricum niste poze pe care mi le-a trimis Oana de la Haine-Vintage, presupun ca ati aflat pana acum ca ea organizeaza targul (ca si pe cel de la Scanteia), nu trebuie sa va mai spun eu. Dar eu totusi va spun (c-asa sunt eu, pisaloaga), din simplul fapt ca acest lucru merita amintit - a muncit foarte mult (banuiesc) si rezultatele s-au vazut.
La prima editie (in ciuda ploii, cred ca si de asta ati aflat) a fost plin de vizitatori (pe cat se putea pe timp de ploaie, normal - n-o zic de-a naibii dar daca era alt targ cu siguranta n-ar fi venit nimeni). Atmosfera super simpatica (cred ca e de la sine inteles ca ma doare gura sa zic asa ceva... vai, nu pot ca carcotesc!), m-am simtit ca acasa (o fi fost si de la inghesuiala post tunete si fulgere)... Ca sa sintetizez:
M-am simtit bine deoarece:
1. a avut cine sa ma ajute, altfel abandonam tot calabalacul in curte. Cum am facut cu masa mea fucsia. Multumirii ploii ca s-a gandit sa nu mi-o strice.
2. am reusit sa ma car cu tot ce aveam inauntru inainte de a suferi daune importante. Normal, am intrat de la primul strop, lucrurile au venit singure. Asa e logic si frumos. Avantajele matrimoniale.
3. Am mancat (salbatic) niste paste foarte bune (ma rog, bune...), pacat ca nu mai am flyerul sa va zic cine sunt furnizorii. dar gasiti flyere la Verde Cafe unde va astept (oricum) sambata. Lucru pe care nu-l pot spune in monetul de fata, am la activ o jumatate de kilogram de cirese si un mar. Deci e mai bine sa va tineti departe (zic eu).
4. Am vandut platformele portocalii cu floricica unei tipe superbe. Ma bucur cand lucrurile potrivite ajung la omul potrivit. Din cate ama uzit si ea se bucura si le poarta cu madrie.
5. Soferul de taxi (Cobalcescu) care m-a adus de la Verde Cafe la domiciliu a protestat impotriva bagajelor. Drept care i-am servit-o in toate directiile (si nici nu i-am dat bacsis). Sac!
In ansamblu m-am distrat excelent, mi-a placut locul (sunt si pomi - de-adevaratele, nu palmieri din aia de plastic!), mi-au placut oamenii (organizatori, participanti si vizitatori), mi-a placut mancarea. Asa ca ma duc si sambata asta (mda, deja e luni, acum am realizat eu - tocmai bine, ieri credeam ca e marti...).
Va pun si pozele, pe post de material didactic. In poze, inainte de ploaie. In urmatoarele trei , in refugiu...
Ah, uitasem: eu fost doua interviuri, nuul la Prima, altul la Antena. N-am vazut, nu stiu nimic...
In episoadele urmatoare: doua chestii bune si doua rele. Sau trei bune, nu mai stiu. Urmeaza una rea, in ordine cronologica. Mda, e vorba despre un targ. fara ploaie, cu mult soare care m-a parjolit ca pe-o chiftea...

Niciun comentariu: