luni, 7 februarie 2011

CARPE DE PRAF - ACELEASI VESNICE PROBLEME...

marți, 5 ianuarie 2010

CARPE DE PRAF - ACELEASI VESNICE PROBLEME...


Buna , numele meu este I. I. R. si va doresc un an nou mai bun si mai frumos!!!!
Va rog prin acest mesaj sa aveti grija ce produse comandati de pe bloguri!!!eu am avut ghinionul sa primesc la inceput de an o teapa de 175 de ron, achizitionand produse de pe blogul: CRAZYFASHIONSTORE, mai multe detalii despre aceasta nefericita experienta puteti gasi pe blogul meu:http://darkvintage.blogspot.com/ , unde am prezentat si discutiile cu aceasta persoana. Mentionez ca in aceasta seara am ridicat coletul si am facut pozele;le si postarile , am hartia de la posta pe care o voi scana.
Daca sustineti si promovati o Romanie mai corecta si mai buna , va rog frumos sa atentionati clientii despre existenta unor astfel de persoane anonime care se joaca in blogosfera romaneasca de-a vanzatorii!!!
Va multumesc si va doresc o seara frumoasa.
Cu drag,
I.

Din nou o problema care deja a devenit comuna .... Atentie ce si de la cine comandati, cereti fotografii clare, cu detalii pozate de aproape.
Gretos...

Niciun comentariu: