luni, 7 februarie 2011

CAM ASTA...

joi, 11 martie 2010

CAM ASTA...


Discutie stupida pe SCHIMBA HAINELE care, din pacate,  imi pune serioase semne de intrebare asupra utilitatii demersului meu (ma refer la cel "public"). In curand o sa ajung la concluzia (stiu ca cineva se bucura, am fost deja avertizata) ca ignoranta totala e mult mai buna...
Am fost intotdeauna de parere ca e bine sa-ti pui intrebari...  Cu conditia sa astepti si raspunsul astfel incat, la un moment dat, sa ajungi sa fii capabil sa-ti dai si singur raspunsuri. Se pare ca ador sa pierd timpul, din pacate in momentul de fata exact asta e senzatia mea. Probabil ca voi risca sa par cinica insa din moment ce esecul nu ma atinge personal, urmatoarea miscare e sa ma doara exact in cot. Pentru ceea ce se intampla pe netul romanesc in momentul de fata (ma refer, evident, la vintage) haosul, ignoranta si balamucul general sunt ingredientele perfecte ca anumite specimene sa-si faca, nestingherite, mendrele. Nu stiu daca e o chestie voita sau pur intamplatoare: din nefericire nu prea cred in coincidente. Si (tot din nefericre) nici nu-s genul care sa intre in depresie. Asa ca de-acum incolo o sa va trosnesc in direct, pe unde va prind, cand va prind, fara prea multe explicatii. Ca vad ca explicatiile "cauzeaza".
Mai greseste omu'... (zise ariciul dandu-se jos de pe perie).
S-ar putea să îţi placă şi:

Niciun comentariu: